Hijs natuurlijk hatske geindoctrineerd daar in Spanje...quote:Op zondag 23 mei 2010 22:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welnee. hoe kom je daar nou bij...
Wel bizar weinig leuke nr's dit jaar
Estland is 1 van de meest vernieuwende nummers daar straks. Wat mij betreft zou het een terechte winnaar zijn, maar volgens mij is het gelijk onwijs kansloos.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Estland vind ik ook tof, maar niet heel veel mensen met mij.
Jan Janquote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef MisterO het volgende:
Tot nu toe waardeer ik Azerbadijan, Cyprus, Israel, Belgie en Kroatie, maar het zijn allemaal ballads. Geen 1 leuke up tempo nr dit jaar a la Shady Lady, Qele Qele of Azerbadijan van vorig jaar.
Nee vorig jaar deed Armenie met 2 zussen mee met het nummer Jan Janquote:
Ah nee, dat vond ik weer minder leukquote:Op zondag 23 mei 2010 22:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee vorig jaar deed Armenie met 2 zussen mee met het nummer Jan Jan
De cd van Alexander Rybak vond ik ook best leuk.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:37 schreef TheVulture het volgende:
in 2008 had het IJsland moeten zijn, vorig jaar was ik erg blij met Noorwegen
Gossiequote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef Steve het volgende:
[..]
De cd van Alexander Rybak vond ik ook best leuk.
13 horses.
LATEN WE HET HOPENquote:
Leuk?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef wonderer het volgende:
*weer thuis van een meeting/lunch dinges met mannen als ik*
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:51 schreef wonderer het volgende:
*weer thuis van een meeting/lunch dinges met mannen als ik*
Yeah, gezellig. Een van de jongens (nou ja, hij is 58) heeft een huis laten bouwen op een stukje grond (42 acres, reken zelf maar uit), was wel tof, met beren enzoquote:
't Is Amerika, geen Duitsland of Engelandquote:
tering wat amerikaansquote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, gezellig. Een van de jongens (nou ja, hij is 58) heeft een huis laten bouwen op een stukje grond (42 acres, reken zelf maar uit), was wel tof, met beren enzoGezellig hamburgers en hotdogs gegeten en gepraat over dingen enzo. Wel relaxt
die amerikaanse upperclass met een half engels achtig doch amerikaans engels accent doen toch wel aan hoog teeénquote:Op zondag 23 mei 2010 22:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is Amerika, geen Duitsland of Engeland
Ik had wel kalkoen hotdogs meegenomen en volkorenbroodjesquote:Op zondag 23 mei 2010 23:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
tering wat amerikaans![]()
zweer het je woont echt op een filmsettof man
Tofquote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, gezellig. Een van de jongens (nou ja, hij is 58) heeft een huis laten bouwen op een stukje grond (42 acres, reken zelf maar uit), was wel tof, met beren enzoGezellig hamburgers en hotdogs gegeten en gepraat over dingen enzo. Wel relaxt
thahah wat zei die manquote:Op zondag 23 mei 2010 23:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had wel kalkoen hotdogs meegenomen en volkorenbroodjesWaren niet echt populair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |