Omdat uuuuuuuuuuuuuh........... weekniequote:
Voor Rockband zijn er ook een paar queen nummersquote:Op maandag 24 mei 2010 02:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik noem er maar twee die toevallig heerlijk meezingen.
Kom je mee naar bed danquote:
nu komt marianne tiemen achter je aanquote:Op maandag 24 mei 2010 02:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vandaag zilveren (ja, echt, zilveren) ganzenlever op
maar staan alle 2 op bombastisch a night at the opera albumquote:Op maandag 24 mei 2010 02:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik noem er maar twee die toevallig heerlijk meezingen.
arme gansjes ?quote:Op maandag 24 mei 2010 02:48 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb vandaag zilveren (ja, echt, zilveren) ganzenlever op
Sgoed, Mag ik kroelen?quote:
ben jij in ene spraakzaamquote:Op maandag 24 mei 2010 02:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu komt marianne tiemen achter je aan
Die ene keer per jaar dat ik ganzenlever eetquote:
hadden ze geen gouden platinum of titanium variant ?quote:Op maandag 24 mei 2010 02:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ene keer per jaar dat ik ganzenlever eet
Laat het dan zilveren zijn!
Da's die one man show van.... dinges.... toch?quote:Op maandag 24 mei 2010 02:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ANg3l, heb je Moon gezien? Met de OST van Clint Mansell? Was best vreemd en apart en ergens ook wel mooi.
quote:
Ik vond The Fountain beter qua soundtrack, maar dit heeft wel een lekker onheilspellend en slepend ietsje.quote:Op maandag 24 mei 2010 02:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's die one man show van.... dinges.... toch?
Niet gezien
O ik hou wel van onheilspellende en slepende ietsjesquote:Op maandag 24 mei 2010 02:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond The Fountain beter qua soundtrack, maar dit heeft wel een lekker onheilspellend en slepend ietsje.
quote:Op maandag 24 mei 2010 02:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik hou wel van onheilspellende en slepende ietsjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |