abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 mei 2000 @ 23:36:00 #1
92 Frodos
Niks, noppes, nada
pi_265993
Hierbij even een kort verslag van het chatten van de chat op SanneŽ chat op
http://www.startpagina.nl/~bomme078/hearme2.htm

Om 20.00 uur kwam ik binnen en natuurlijk was de gastvrouw al aanwezig. Mocht dit keer geen mic gebruiken want Sanne zat de stream te kijken en dan zouden jullie geen verslag krijgen.

Later kwamen Andromache en Catwoman ook nog even buurten. Catwoman en Sanne hadden het in het begin vooral over de aanstaande vakantie. Cynix kwam er ook nog bij en crashedde maar twee keer vanavond.

Even gepraat over de Bus en BBVips en er kwammen nog een aantal Fok!kers langs.

Terwijl de Bus, de redactie Triviant speelde deden wij via de livebeelden gezellig mee. Het wordt tijd om via de Tros het Streamteam tegen de bussagiers te laten spelen. Maar dat wint het Streamteam makkelijk.

Omdat mijn beelden iets sneller waren werd ik al snel MOL genoemd, maar dat is natuurlijk niet waar.

Verder was er natuurlijk het diverse commentaar over de Bus bewonders, todat om 23.00 uur Sanne een maskertje ging zetten. En dus geen moppen meer verteld mochten worden (hoewel Femmefataal zich hier niet aan houdt). Ik denk toen: "nu is het tijd voor een verslag"

Streamteam: Ik weet dat het nog niet het einde is (en de laatste loodjes zijn het zwaarst) maar bedankt. Voor de verslagen en de chat.

P.S. Dit was natuurlijk geen reclame en ik hoop dat dit mijn id niet kost, maar anders was het 't wel waard.

pi_265994
Vertrouw het nog steeds niet...
  woensdag 31 mei 2000 @ 22:24:00 #3
92 Frodos
Niks, noppes, nada
pi_265995
Wat vertrouw je nog steeds niet of kun je gewoon niet tegen je verlies [].

En dat terwijl ik nog wel een bedankje plaats die eigenlijk in het grote bedank topic hoort.

* Frodos zegt duizend excuses op nu.

mzzl. Frodos

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')