egelquote:
salamanderquote:
Slakquote:
Torquote:
Luipaardquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:39 schreef FP128 het volgende:
Wat is nou het laatste woord? T?
Dan zeg ik Tekkel!
draakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:48 schreef minkuukel het volgende:
[..]
draakKipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
everzwijnquote:
Leeuwquote:
ratelslangquote:
Lieveheersbeestjequote:
Slakquote:
Is een insectquote:Op maandag 31 mei 2010 15:42 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ligabuesaurus
Wacht eens, die klopt heul niet
Gamma uilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:06 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Gamma uilLamplughsauraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Steenhommelquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:09 schreef minkuukel het volgende:
[..]
SteenhommelLeeuwerikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slangquote:
als je moeilijke woorden wilt gebruiken, gebruik ze dan correctquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh gaan we bijdehand doen? Eerst niets met een X willen plaatsen en het nu beter weten
Sinosauropteryxquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Xinjiangovenator parvus
wat zouden we zijn zonder die Chinezen
Xixiasaurusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:24 schreef Dynd het volgende:
[..]
Sinosauropteryx
Ik begin uit x'en te raken.
Xiongguanlong baimoensisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:28 schreef Dynd het volgende:
[..]
Sinocalliopteryx
Kijken wie er eerder uit is ^^
Anders begint er mogelijk weer iemand te zeiken ....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:44 schreef chufi het volgende:
Nee ff goed kijken ... niei heb ik als specificatie toegevoegd
Ha! Ik had er nog eentje achterhand. Gotchaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Xianshanosaurus shijlagouensis
en de mijne
Xema sabinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:53 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ha! Ik had er nog eentje achterhand. Gotcha![]()
!!1
Saurophaganax
Hurr hurr topic killer, m'n masterplan has succeeded.
kakkerlakquote:Op woensdag 2 juni 2010 07:57 schreef minkuukel het volgende:
[quote]Op woensdag 2 juni 2010 06:21 schreef chufi het volgende:
[..]
slak
[/quoteKoekkoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |