LEES TERUG. Daar gáát het niet om. Ik snap ook wel dat ze dat niet voor de lol doen, maar ze proberen de werkelijkheid rooskleuriger te maken dan die is!quote:Op maandag 24 mei 2010 12:01 schreef Hyman het volgende:, ja want ze laten voor de lol miljoenen liters weglopen
_
Denken dat bp ulimate en shell v power echt werkt. Verschil met normale benzine is bewezen minimaal.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:48 schreef hoerezooi het volgende:
ik tank alleen bp ultimate, 1 keer bij de picobello getanktwat een vloeibare kanker was dat zeg
bende rijd voor geen meter. Nu alleen nog maar bp ulimate of shell v power
da's rommel.quote:
Mensen rijden kilometers om voor een halve cent goedkopere benzine.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:13 schreef geevee het volgende:
Kwestie van een tankpas van de werkgever,voor de eigen wagen maakt het niet uit.laatst stond in Het Parool een overzicht van de brandstofprijzen in Amsterdam,de Makro bij Diemen was het goedkoopste (op dat moment) maar om daarvoor eerst de hele stad door te rijden dan ben je het weer kwijt aan de verreden kilometers.
het is wel bewezen dat het schoner brand. meer power is bij bp ultimate wel bewezen hoewel dat ook dubieus is. Schoner brander langer met een tank meegaan en stiller rijden zijn voor mij bewijs genoeg.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Denken dat bp ulimate en shell v power echt werkt. Verschil met normale benzine is bewezen minimaal.
Ik reis de meeste kilometers per trein, hoor. Alleen indien ik ergens ´s avonds laat of ´s nachts niet meer kan komen, reis ik met de auto.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:54 schreef Skonk het volgende:
Maar daar is ie zeker te handig voor he?
Nogmaals, dat is het hele punt niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:12 schreef nuget het volgende:
Boeiend waar je tankt, alsof al die andere bedrijfen wel lekker schoon zijn voor het milieu
Wat is het punt dan? Dat BP ontzettend heeft gefaald? Ja, dat hebben ze. Wat wil je dan verder horen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |