quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:07 schreef HugoChavez het volgende:
Ik wilde eigenlijk van Fryslân een communistische heilstaat maken, maar die plannen zijn nog geheim, dus hopelijk blijven die plannen tussen ons hier op FOK!
Of een dooie.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:58 schreef First het volgende:
Ohja een leuke grap:
Weet je wat de enigste goede fries is?
Antwoord: een vrieskast!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze hebben in elk geval geen reguliere kabeltelevisie en bussen en treinen zijn er ook erg schaars of winkels die na 18 uur nog geopend zijn.quote:
Zoek eens verder in Stad en Streek naar Liwwadden andersquote:
Eindelijk iemand die hem door een extra toevoeging wel leuk brengt..quote:Op zondag 23 mei 2010 11:58 schreef First het volgende:
Ohja een leuke grap:
Weet je wat de enigste goede fries is?
Antwoord: een vrieskast!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:07 schreef HugoChavez het volgende:
Ik woon nu niet in Fryslân, maar wil er wel graag wonen. Wel een beetje in de buurt van Leeuwarden, want ik heb geen auto.
Volgens mij is het grootste probleem dat je nergens kan komen zonder auto.quote:
Verhuizen, jong.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste probleem dat je nergens kan komen zonder auto.
Ik heb al zitten kijken voor een ligfiets, omdat ik mezelf anders niet kan verplaatsen in de provincje. Daar moeten ze echt iets aan doen. Niet iedereen is vermogend genoeg een auto aan te schaffen, die dingen zijn hartstikke duur.
Ik kon iets huren in the middle of nowhere. Maar de vraag is: hoe ga ik dan boodschappen doen? Met de buurtbus die alleen van ma-vrij rijdt van 9 - 17 uur? Hoe kom ik bij de universiteit in Ljoewert?
Vragen, vragen.
Ligfiets kost zo'n 4000 euro, dan kan ik snelheden maken tot 45 km/uur. Maar hoe kom ik aan 4000 euro?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |