whehehequote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat weet ik van propofol en morfine ookMaar dat is misschien ook weer wat overdreven
ik heb het 2 maanden gebruiktquote:Op maandag 24 mei 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Diazepam is een spierverslapper. Hielp best goed toen ik krampaanvallen had. VErder niet meer naar omgekeken
daarom gebruik ik het ook maar zeldenquote:Op maandag 24 mei 2010 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
oh jee, en van die andere shit heb je geen bijsluiter meerAls dat maar goed afloopt
![]()
![]()
junkquote:
quote:
quote:
Jadaagquote:
Dat is dus met recht het betere scherpschietenquote:Op maandag 24 mei 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jadaag![]()
sommige stations stop ik niet eens
Zekerquote:Op maandag 24 mei 2010 21:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is dus met recht het betere scherpschieten.
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZekerEn oefening baart kunst, hoewel dit soort dingen nog weleens wil mislukken
Maar als ze lukken is dat wel des te gaver natuurlijk. Vooral als je zo heel snel een hele lijn kunt oprollen
Als je één station mist op de hele lijn, kun je helemaal terug namelijk
Nou, zo makkelijk is het niet hoor. Je moet je voorstellen dat je met 80 km/h door een bosrijke (lees: donkere) omgeving rijdt, en dat er OPEENS een perronnetje verschijnt, nauwelijks 100 meter lang, met 1, misschien 2 bordjes. Binnen 2 meter naast het spoor. Dat perronnetje kan NU komen, over 10 seconden, over een kwartier, niemand weet het. Maar je moet er wel klaar voor zijn ALS het gebeurt. Oh ja, of het aan de linker- of de rechterkant van de trein komt wordt je ook niet verteldquote:Op maandag 24 mei 2010 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
je leert vanzelf wel goed te mikken
nou je me dit vertelt begrijp ik het een stuk beterquote:Op maandag 24 mei 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, zo makkelijk is het niet hoor. Je moet je voorstellen dat je met 80 km/h door een bosrijke (lees: donkere) omgeving rijdt, en dat er OPEENS een perronnetje verschijnt, nauwelijks 100 meter lang, met 1, misschien 2 bordjes. Binnen 2 meter naast het spoor. Dat perronnetje kan NU komen, over 10 seconden, over een kwartier, niemand weet het. Maar je moet er wel klaar voor zijn ALS het gebeurt. Oh ja, of het aan de linker- of de rechterkant van de trein komt wordt je ook niet verteld![]()
Er komt heel wat kijken bij dit vak hoorIk zou er uren over kunnen vertellen, echt waar
Maar als mensen naar hun voorhoofd wijzen begrijp ik dat ook hoor![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 020 goldfinger1963
02. 018 Dr_Flash
03. 006 Knuffelzacht
04. 005 cablegunmaster
05. 004 MPG
06. 003 friemelaar
07. 003 sararaats
08. 002 DaMart
09. 001 Pot_Vol_Met_Koffie
quote:Top 100 van maandag 24 mei 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
Geen straf haar weer eens te zien in dit topic. Wat een schoonheid. Groot of klein, ik ben er niet bang voor. Als ik naar haar koppie kijk dan geloof ik alles van wat jij zegt dat het echt een zachte lieverd is.quote:
Kerst valt dit jaar precies in het weekendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef Darkwolf het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Nou, dat was het laatste lange weekend voor dit jaar door mede van nationale feestdagen.
Nu weer wachten tot de kerst enzo.
Ahhhh crap! Dat is waar ook!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:31 schreef DaMart het volgende:
Kerst valt dit jaar precies in het weekend.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:28 schreef Darkwolf het volgende:
Nou, dat was het laatste lange weekend voor dit jaar door mede van nationale feestdagen.
Jazeker! Tot half acht buiten gezeten met een BBQtje o.a .... was heel goed te doen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen!Ik had zin in koffie, dus dacht ik moet hier maar weer eens langs
Hoe is het met iedereen? Fijne pinksterdagen gehad?
Marijkequote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eeej halloquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, tof is ie he?quote:
MPGquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Ja goed hoor. Zondag lekker op het terras gezeten en maandag gewerkt.
En hoe is het met jou dan?
Zo hoog is Zwolle toch helemaal nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eeej hallo![]()
Alles goed in het hoge noorden?
Oeh, verbrand is niet fijn... Maar een overdosis buitenlucht welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
JAwel hoor, een overdosis buitenlucht en heerlijk verbrand, maar wel lekker relaxed
Hoi MZ, welkom terugquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, tof is ie he?Ik zag em vorige week volgens mij ergens op tv
[..]
die is leukquote:
Whehehequote:
Ja, ach, 200% loon maakt best wat goedquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MPG
Klinkt goed van zondag, maar balen van maandag!
Voor mij als zuiderling is Zwolle anders best wel een eind richting 'het hoge noorden' hoorquote:[..]
Zo hoog is Zwolle toch helemaal niet![]()
Hoe is het met je rug?
Hier alles goedHeb lekker genoten van het mooie weer de afgelopen dagen!
En vandaag maar eens wat huishoudelijke dingetjes doen, maar heb geen zin
![]()
Netjesquote:[..]
Oeh, verbrand is niet fijn... Maar een overdosis buitenlucht welIk was heel blij met de factor 40 van een vriendin, ben wel bruin geworden maar nergens verbrand
Kutquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zo hoog is Zwolle toch helemaal niet![]()
Hoe is het met je rug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |