abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81774215
Tevens zijn er ook twee soorten grappenmakers.

Ik vergelijk het altijd met een soort van trap. Iedereen staat op de trap: de een is zo grappig dat hij een paar treden naar boven kan doen om boven een ander uit te steken, de ander is er een van het kaliber afzeiken en trapt de anderen een trede naar beneden om zelf boven de rest uit te stijgen.

Dit laatste soort mensen moet je vermijden en zijn vaak zelf zo ongelukkig als de pest.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_81774380
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:23 schreef L.no het volgende:

[..]

Komt het niet vreemd over? Als die persoon geen reden heeft om beledigt te voelen als iemand het over kanker heeft, maar zich toch beledigd voelen omdat iedereen het tegenwoordig over heeft. Verder boeit de rest van de ziektes,etc hem/haar totaal niet.

Mja, je hebt toch gelijk I guess. Zelfs als het hypocriet overkomt, als ze zich beledigd voelen, dan moeten ze geen opmerkingen over geven inderdaad.
Vloeken, ongeacht welk woord je gebruikt, kan altijd als kwetsend worden gezien. Het gaat niet om de definitie van de woorden maar hoe een persoon zich uit; met asociale woorden.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:32:18 #103
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_81774408
Hallon TS, je neemt het wereldwijde web te serieus

nou groetjens he
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:32:32 #104
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_81774416
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 21:51 schreef L.no het volgende:

[..]

I know, dat staat ook in mijn klacht. Dat ze koppig blijven ontkennen dor hun trots.
Misschien wist Smoelpaper wel een andere reden, vandaar dat ik het vroeg.
Nouja, het blijft een forum he. Hoe grof iemand je ook te pakken neemt, je kan je de 'trots' aan jezelf houden en weigeren te verontschuldigen want zit thuis achter je beeldschermpje. Niemand die je wat kan doen.
0 topics op naam. 14.gif
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:36:18 #105
137556 L.no
Midlife crisis
pi_81774531
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:31 schreef Rasher het volgende:

[..]

Vloeken, ongeacht welk woord je gebruikt, kan altijd als kwetsend worden gezien. Het gaat niet om de definitie van de woorden maar hoe een persoon zich uit; met asociale woorden.
Weer wat geleerd.
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef Penisbaard het volgende:
Hallon TS, je neemt het wereldwijde web te serieus

nou groetjens he
Het gaat niet zozeer om het internet zelf. Als je gelezen hebt, dan heb ik het ook over het echte leven. Het gaat om de personen zelf, alleen vermeldde ik ook Fok! erbij omdat het óók hier gebeurt, maar dan bedoel ik niet dat het alleen het internet is.
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Nouja, het blijft een forum he. Hoe grof iemand je ook te pakken neemt, je kan je de 'trots' aan jezelf houden en weigeren te verontschuldigen want zit thuis achter je beeldschermpje. Niemand die je wat kan doen.
Juist, en dat is laf. Dát is mijn klacht. In RL kan je dit ook doen trouwens, maar op een forum kan je nóg grover zijn idd.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:37:18 #106
137556 L.no
Midlife crisis
pi_81774564
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:25 schreef b4kl4p het volgende:

Ik vergelijk het altijd met een soort van trap. Iedereen staat op de trap: de een is zo grappig dat hij een paar treden naar boven kan doen om boven een ander uit te steken, de ander is er een van het kaliber afzeiken en trapt de anderen een trede naar beneden om zelf boven de rest uit te stijgen.

Dit laatste soort mensen moet je vermijden en zijn vaak zelf zo ongelukkig als de pest.
Wat een leuke vergelijking.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:43:54 #107
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_81774775
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:36 schreef L.no het volgende:

[..]

Juist, en dat is laf. Dát is mijn klacht. In RL kan je dit ook doen trouwens, maar op een forum kan je nóg grover zijn idd.
Uhu. Maar dat is wel een beetje fok! eigen bijna.
En als je er wat van zegt krijg je geheid terug van wat maak je je druk het is maar internet / trololo en noem het maar op.
0 topics op naam. 14.gif
pi_81774806
quote:

zaterdag 22 mei 2010 @ 22:49:47 #109
137556 L.no
Midlife crisis
pi_81774981
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:43 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Uhu. Maar dat is wel een beetje fok! eigen bijna.
En als je er wat van zegt krijg je geheid terug van wat maak je je druk het is maar internet / trololo en noem het maar op.
Inderdaad.
Het is dat ik zelf gevoelig ben en dit vaak meemaak, maar bij andere mensen zie ik het ook zo vaak.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 22:54:29 #110
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_81775148
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:49 schreef L.no het volgende:

[..]

Inderdaad.
Het is dat ik zelf gevoelig ben en dit vaak meemaak, maar bij andere mensen zie ik het ook zo vaak.
Mja ik zelf ben redelijk ongevoelig over wat anderen over mij vinden/denken/tegen me hebben/tegen me doen en ga het rijtje maar af.
Ik sta echt wel open voor kritiek ofzo hoor, maar het afzeiken en uitlokken etc leven ze zich maar mee uit.
Maar inderdaad als je er redelijk gevoelig voor bent kan het erg storend zijn, of het nou op een forum is of niet.
0 topics op naam. 14.gif
pi_81775157
quote:

Jij vermijdt dus cabaretiers zoals Theo Maassen?
pi_81775259
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Jij vermijdt dus cabaretiers zoals Theo Maassen?
Nee hoor, Theo Maassen richt zijn humor niet op een persoon maar op een groep. Hij trapt niet zijn omgeving omlaag om zelf beter te lijken. Maar dit had je zelf toch ook kunnen bedenken.
pi_81775425
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:57 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Nee hoor, Theo Maassen richt zijn humor niet op een persoon maar op een groep. Hij trapt niet zijn omgeving omlaag om zelf beter te lijken. Maar dit had je zelf toch ook kunnen bedenken.
Wist ik ook wel dat je dat bedoelde. Maar wanneer je een hele groep naar beneden haalt dan kan je nog individuen raken die zich aangesproken voelen.

En cabaretiers richten zich soms wel degelijk op specifieke personen. Maar ok ik snap wat je bedoeld, dat soort mensen zijn imo ook gewoon asociaal.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 23:04:08 #114
137556 L.no
Midlife crisis
pi_81775489
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Mja ik zelf ben redelijk ongevoelig over wat anderen over mij vinden/denken/tegen me hebben/tegen me doen en ga het rijtje maar af.
Ik sta echt wel open voor kritiek ofzo hoor, maar het afzeiken en uitlokken etc leven ze zich maar mee uit.
Maar inderdaad als je er redelijk gevoelig voor bent kan het erg storend zijn, of het nou op een forum is of niet.
Jaa, jij snapt me.
pi_81775567
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:02 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Wist ik ook wel dat je dat bedoelde. Maar wanneer je een hele groep naar beneden haalt dan kan je nog individuen raken die zich aangesproken voelen.

En cabaretiers richten zich soms wel degelijk op specifieke personen.
Ja jammer voor die persoon als hij zich zo veel aantrekt van iemand die een groep belachelijk maakt. Ik doel op grappenmakers die zich bewust richten op een persoon om er zo zelf beter van te worden.
pi_81778878
op een forum is zowat alles geoorloofd, maar ik ken wel mensen die irl zo zijn, van beledigen en irriteren, en dan achteraf ja was toch grapje

heb wel eens een vriend van me daarom een pets verkocht =p niet perse trots op, ergens wel kut dat t gebeurd is maar ook weer niet echt spijt van
  zondag 23 mei 2010 @ 00:56:39 #117
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_81779234
quote:
Op zondag 23 mei 2010 00:44 schreef gnilrednoz het volgende:
op een forum is zowat alles geoorloofd, maar ik ken wel mensen die irl zo zijn, van beledigen en irriteren, en dan achteraf ja was toch grapje

heb wel eens een vriend van me daarom een pets verkocht =p niet perse trots op, ergens wel kut dat t gebeurd is maar ook weer niet echt spijt van

Dat is best droevig. Dat het een forum is wil nog niet zeggen dat je alles zomaar kan zeggen onder het mom van 'het is toch maar internet'.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_81779266
quote:
Op zondag 23 mei 2010 00:56 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Dat is best droevig. Dat het een forum is wil nog niet zeggen dat je alles zomaar kan zeggen onder het mom van 'het is toch maar internet'.
toch komt het daar wel op neer dat kun je beter accepteren, anders stoor je je constant lijkt me
  zondag 23 mei 2010 @ 12:16:29 #119
141379 postmortum
Knuffelpool
pi_81785959
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:41 schreef NotYou het volgende:
Jezus, dit is het meest waardeloze topic dat ik de afgelopen 3 maanden gezien heb.
nietus , alle AP topics zijn waardelozer
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zondag 23 mei 2010 @ 22:47:13 #120
139316 Pieter-utd
Art Vandelay
pi_81810582
OP is te lang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')