Natuurlijk kan dat, maar ik heb het specifiek over die mensen die denken dat ze het goed doen, maar het toch verkeerd gebruiken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat jij het fout doet of niet, mijn punt is dat 'die anderen' het misschien wel met dezelfde overwegingen doen.
Of met een honkbalknuppel schuin over de neusbrug, gevolgd door een welgemeend: "géééintje man!". Doet ook wonderen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:48 schreef Pharkus het volgende:
Ik maak bij dat soort personen meestal een bottere opmerking terug, al dan niet grappig en zeer laag, met als toevoeging, grapje. Moet je eens kijken hoe snel ze het afleren. (dit werkt vast niet op de internets)
Ik heb iets tegen fysiek geweld, maar goed, dat zal ongetwijfeld ook werken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of met een honkbalknuppel schuin over de neusbrug, gevolgd door een welgemeend: "géééintje man!". Doet ook wonderen.
Dat is ook een optie idd. Op een dreigende manier tegen hun in te gaan en het afschuiven als een grapje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:48 schreef Pharkus het volgende:
Ik maak bij dat soort personen meestal een bottere opmerking terug, al dan niet grappig en zeer laag, met als toevoeging, grapje. Moet je eens kijken hoe snel ze het afleren. (dit werkt vast niet op de internets)
En jij bepaalt wat goed en verkeerd is? Of haal je dat uit dat topic dat je in de OP noemde? Want daar zie ik ook geen wetten staan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:49 schreef L.no het volgende:
Natuurlijk kan dat, maar ik heb het specifiek over die mensen die denken dat ze het goed doen, maar het toch verkeerd gebruiken.
Richting dames is het ook een beetje, plagen zoentje vragen, maar dan door 'volwassenen' op een kinderachtige manierquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is ook een optie idd. Op een dreigende manier tegen hun in te gaan en het afschuiven als een grapje.
Dan is het een vraag of iemand dat wilt doen, op een lager niveau gaan/de zelfde niveau gaan als de grappenmaker.
Ik bepaal niets.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En jij bepaalt wat goed en verkeerd is? Of haal je dat uit dat topic dat je in de OP noemde? Want daar zie ik ook geen wetten staan.
Mijn punt is: iedereen drukt zich uit op de manier die hij wil, met de mogelijkheden die geboden worden. Dat zal niet altijd overeenkomen met wat jij zou doen. Big fuckin' surprise!
Uiteindelijk ben je met mij eens dus.quote:Dat 'grapjee!!' na een kutopmerking is overigens uiteraard gewoon een teken van zwakte. Een minachtend aanmatigend neerbuigend lachje volstaat dan als reactie -->.
Ohhh, oke.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Richting dames is het ook een beetje, plagen zoentje vragen, maar dan door 'volwassenen' op een kinderachtige manier
Ja, omdat het een forum is, is het makkelijker om mensen te beledigen. Dat is jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:53 schreef Keep_Walking het volgende:
Mensen willen altijd stoer doen op de internet. Ze doen dat omdat ze weten dat niemand hun op hun bek kunnen slaan. Waarschijnlijk zijn de mensen die vaak trollen of andere mensen beledigen ook meteen de mensen die keihard gepest worden in real life. Zielig.
Het is een klacht. Daar hoeft niet specifiek een richting te zijn qua discussie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:05 schreef drijfhout het volgende:
Zit er een richting of doel in dit topic? Ik zie een hele hoop zinnen in de OP, en ik heb ze allemaal gelezen, maar waar wil eerwaarde TS in 's hemelsnaam heen qua discussie? Het is allemaal nogal: yeah right, goh, enzo.
Nah, dat is saai.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:10 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Allemaal kappen met die opmerkingen die later een 'grapje' blijken te zijn!
Foutief Pi gebruik is echt voor noobs! Niet meer doen dus!
Donder allemaal op met die kut trollen zo leuk zijn ze niet!
En dat allemaal in drie regels
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:15 schreef Nikmans het volgende:
L.no topic dus per definitie op waarheid gebaseerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |