Bedankt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, terug naar KLB dan.
Omdat je een neger met een zachte G bent
Hhaahahahahahaha!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:35 schreef n_uniet het volgende:
Zie het was allemaal maar een grapje van remlof
Onverschillige mods.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, terug naar KLB dan.
Omdat je een neger met een zachte G bent
En al die anderen die PI's net als jij niet goed gebruiken zouden dat niet om exact dezelfde reden zo doen denk jij?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:20 schreef L.no het volgende:
Het PI gebruik.
Naast emoticons kan je ook PI's gebruiken om je posts beter uit te drukken. Veel mensen gebruiken het op de manier zoals dit topic uitgelegd wordt. Ik merk toch dat er niet veel mensen zijn die het écht goed gebruiken, al denken ze van wel (zelf doe ik het ook verkeerd omdat ik het gewoon wil gebruiken op de manier hoe ik het zelf wil).
Ik gebruik de PI's heel vaak.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En al die anderen die PI's net als jij niet goed gebruiken zouden dat niet om exact dezelfde reden zo doen denk jij?
Er stond geen samenvatting: voor dus ik kon het niet vinden.quote:
quote:
Ben je me nu aan het fuckenquote:Jouw Pl : Er gaat mij iets na aan het hart. Deze PI kan ook worden ingezet als subtiele hint dat een post anders gelezen dient te worden dat zo op het eerste gezicht blijkt.
Nee, ik heb het over mensen die precies doen zoals er staat bij dat topic, maar het in de verkeerde context gebruiken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En al die anderen die PI's net als jij niet goed gebruiken zouden dat niet om exact dezelfde reden zo doen denk jij?
Jaquote:
Ja, en je zegt dat jij dat ook doet maar in jouw geval is dat omdat jij PI's wil gebruiken zoals jij ze wil gebruiken. En uiteraard is dat héél wat anders.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:40 schreef L.no het volgende:
Nee, ik heb het over mensen die precies doen zoals er staat bij dat topic, maar het in de verkeerde context gebruiken.
Nee. Het gaat om het misbruik maken van dit soort dingen, niet om het trollen enzo zelf.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:41 schreef Mozy het volgende:
Wat is je punt eigenlijk TS? Wil je dat mensen stoppen met trollen en PI's gaan gebruiken op de manier zoals jij wilt dat ze PI's gebruiken?
Ik ga het niet gebruiken en dan doen alsof ik het goed gebruik zoals het in dat topic staat. Ik geef toe dat ik het fout doe.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, en je zegt dat jij dat ook doet maar in jouw geval is dat omdat jij PI's wil gebruiken zoals jij ze wil gebruiken. En uiteraard is dat héél wat anders.
Het gaat mij er niet om dat jij het fout doet of niet, mijn punt is dat 'die anderen' het misschien wel met dezelfde overwegingen doen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:44 schreef L.no het volgende:
Ik ga het niet gebruiken en dan doen alsof ik het goed gebruik zoals het in dat topic staat. Ik geef toe dat ik het fout doe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |