Internet abonnement kan je altijd afsluiten, heeft niets met je telefoon te maken. Of je bedoeld of je kan internetten met deze telefoon? Dan ja, daar zijn Blackberry's voor bedoeld.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef Dutchskill het volgende:
Wat voor software zit er op? En is het mogelijk om hierbij een internet abonnement af te sluiten? (vodafone Blox)
Zie reactie boven mijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef Dutchskill het volgende:
Wat voor software zit er op? En is het mogelijk om hierbij een internet abonnement af te sluiten? (vodafone Blox)
Ik bedoel of je vodafone blox op dit toestel kan gebruiken, oftewel of je inderdaad kan internetten op deze Blackberry. Dat vroeg ik me af omdat hij maar 20 euro kost, dus ik dacht dat het ging om een nep Blackberry o.i.d.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:06 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Internet abonnement kan je altijd afsluiten, heeft niets met je telefoon te maken. Of je bedoeld of je kan internetten met deze telefoon? Dan ja, daar zijn Blackberry's voor bedoeld.
Nee , het is zeker geen neppert maar hij is gewoon al wat ouder en mist bepaalde dingen die waarde opwaarderen zoals een camera , vandaar de lage prijs ...... verder 100% blackberryquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:42 schreef Dutchskill het volgende:
[..]
Ik bedoel of je vodafone blox op dit toestel kan gebruiken, oftewel of je inderdaad kan internetten op deze Blackberry. Dat vroeg ik me af omdat hij maar 20 euro kost, dus ik dacht dat het ging om een nep Blackberry o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |