abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 30 mei 2000 @ 11:06:00 #1
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265929
Ik had wel verwacht dat er hier iets meer te lezen zou zijn over Iwans broek die toch heel duidelijk op zijn enkels hing. Ik kijk eigenlijk met name naar diegene die toen der tijd de streams hebben verslagen: weten jullie iets wat ik nog niet weet?

Ze kwamen er toch niet meer echt uit toen Sylvana erover begon. En ook Ant heeft er ondertussen al heel wat toespelingen op gemaakt.

Wil iedreen die hier wat meer over weet mij effe inlichten?

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_265930
volgens mij doen ze een toneelspelletje(wat ze de hele tijd al doen)....
express de broek naar beneden= goed voor de kijkcijfers/en stemmen
misschien doen ze het wel in opdracht van de redactie....weet je wel!!!!!
  dinsdag 30 mei 2000 @ 12:51:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_265931
Jolleke, er valt eigenlijk weinig over te melden,deze "wip"gebeurde na de bruiloft in Nijmegen en de streams deden het die nacht dus niet.
Wel, uit verveling, speculeerden Cynix en moi over de dingen die er gebeurde in de bus....op de chatbox...de anderen werden razend nieuwsgierig toen we daar "live"de streamverslagen deden
ging ongeveer zo:

CX:zie jij dat ook??????
Q: djeezus joh,die gaan tekeer
CX: dat de anderen er niet wakker van worden..
Q: *kreun*...ik heb m'n boxjes zachter gezet hoor, dit is niet normaal
CX:Zo , die neemt um in d'r mond , zie jij dat ook?
Dicky: waar dan???Ik zie niks......
CX: de BUS streams van sbs...
Dicky: ik heb geen streams, hoe kan dat nou?
Q: Zo, die Tessa lust er wel pap van...en maar zuigen...
CX: en slikken...


Maar Jolleke, ff zonder dollen, dit was echt niet de eerste keer dat er ïets"gebeurde tussen Iwan en Tessa, alleen deze keer zaten ze vol drank, en waren ze dus minder "voorzichtig"dan normaal.

pi_265932
en de slimste is ...


  dinsdag 30 mei 2000 @ 14:05:00 #5
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_265933
quote:
Tessa baalt van nachtelijke escapades met Iwan
datum: Dinsdag 30 mei 00:45
bron: Internetredactie op het water
Tijdens de live-uitzending is gebleken dat de nachtelijke escapades van Iwan en Tessa niet onopgemerkt zijn gebleven. Iwan is er heel nuchter over, dat bleek al in de uitzending. Maar Tessa baalt er behoorlijk van. "Er worden dan gelijk allemaal van die lelijke dingen geroepen. Dan krijg je dadelijk al dat commentaar als je op straat loopt. Al dat gedoe, en ook thuis. "Joh, daar moet je je gewoon niks van aantrekken", probeert Eric haar gerust te stellen. "Je weet toch zelf wat je gedaan hebt. Dan is het toch goed? Alle mensen die voor jou belangrijk zijn, die weten toch waar jij voor staat? Die kennen jou toch?"
"Ja, maar bij mannen is dat dan toch anders dan bij vrouwen", gaat Tessa verder. "Dat was met Sabine van Big Brother ook. Die werd binnen mum van tijd ´het matras´ genoemd. Ik ben bang dat ik dan dadelijk ook zo afgeschilderd word. En dat dat nou net in de laatste week gebeurt, dat vind ik erg." "Waar maak je je nou toch allemaal druk over?", zegt Iwan. "Dat is precies wat ze willen, dat je zo reageert." Tessa: "Nou, dat jullie je je er nou niet druk over zouden maken, daar kan ik ook niks aan doen. Maar ik maak me er wel druk om."
Eric: "Je moet er gewoon een beetje luchtig over doen. Het is toch logisch dat je na zestien weken in de BUS zin hebt om iemand even vast te houden. Ik zou ook wel tegen iemand willen aankruipen ´s nachts, maarja..... En als ze bij jullie wat heen en weer zien gaan, dan zal er wel wat zijn gebeurd." "Nou, en er is dus niks gebeurd", verdedigt Tessa zich. "En nu wil ik het er niet meer over hebben."
FC

Als er niets is gebeurd, waarom maakt Tessa zich hier dan zo druk om?


Ze had eigenlijk ook beter moeten weten, want als ze zich nu al met Sabine gaat vergelijken, wist ze dit natuurlijk van te voren.
Ze wist ook op het moment dat ze de Bus instapte, dat zij dag en nacht gefilmd werden en dat alles zou worden gezien.


never play games........
  dinsdag 30 mei 2000 @ 14:12:00 #6
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_265934
Waarom laten ze dan hun broek zakken als er niks gebeurd is? En zit Tessa dan in Iwan z'n kin te bijten. Ik kan best begrijpen dat je een beetje behoefte hebt aan aandacht en liefde maar om nou te gaan liggen vunzen op tv daar kan ik me echt niks bij voorstellen.

Ik denk dat ik gelijk geef aan quenda en dat ik maar gewoon er van uit ga dat dit al vaker is gebeurd maar dat ze nu niet zo voorzichtig waren.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  dinsdag 30 mei 2000 @ 14:48:00 #7
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_265935
Nogmaals, dit is al véél vaker gebeurt, ik noemde het in de nachtelijke streamverslagen altijd"gefriemel op kruishoogte" en "op kruishoogte gaat het dekbed ritmisch op en neer".....ik heb nu ff geen tijd om die bewuste streamtopic's op te zoeken, maar als ik "de ritmisch bewegende"topic's heb gevonden, zal ik ze in deze topic deponeren
(Volgens mij waren dat de verslagen met Kirk Olson en Pc-Eend....ergens in die periode)

Waarom sbs die beelden nooit heeft uitgezonden, weet ik niet, misschien wel om de laatste weken was "op te leuken" zodat het kijkerspubliek erover gaat praten en anderen ook weer gaan kijken uit nieuwsgierigheid??

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 30 Mei 2000).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')