Dat komt wel goed, kan ik als de beste.quote:
Ik zou sosé doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, kan ik als de beste.
Volgende week moet ik op audiëntie bij d'r en ik moest een flesje rode wijn meenemen
Flesje?! Toch niet zo'n 250 ml. krenterig flesje?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, kan ik als de beste.
Volgende week moet ik op audiëntie bij d'r en ik moest een flesje rode wijn meenemen
quote:
Vraag maar aan Fann.quote:
Hij kan het beter aan Soury vragen, die heeft zeker succes met haar sosé, want Fann is alweer een Fann komen brengenquote:
We willen wel streams hè Deiss?? Met geluid natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flesje?! Toch niet zo'n 250 ml. krenterig flesje?
Hey, als ik bij iemand langskom neem ik normaal gesproken gelijk een hele doos meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Flesje?! Toch niet zo'n 250 ml. krenterig flesje?
ik zeg doen !quote:
Ja, want Fann kan straks niet meer lullen.quote:
Ik wilde voorstellen dat jij in de heg gaat liggen met een cameraquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:29 schreef Coos het volgende:
[..]
We willen wel streams hè Deiss?? Met geluid natuurlijk.
Die doos is er toch al?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey, als ik bij iemand langskom neem ik normaal gesproken gelijk een hele doos mee
Zo'n 5-liter-doos met een kraantje?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hey, als ik bij iemand langskom neem ik normaal gesproken gelijk een hele doos mee
Lidlquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is een goede Sose?
Heb er geen verstand van
Torres.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat is een goede Sose?
Heb er geen verstand van
Godver de godver ... Nee daar gaat mijn toetsenbord. Sjesus hoeveel Sosé heb ze nodig om eindelijk out te gaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, want Fann kan straks niet meer lullen.
APK komt toch niet.quote:
Zuipt APK zoveel of heeft zijn doos een stoma?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |