quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:10 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee ik had alleen nog niet vertelt dat ik dinsdag naar justitie moet, bij deze. Ik heb het er liever niet over, maar als ik kritiek op iemand heb hier is het direct: Ach ga agenten slaan of zo![]()
Daardoor lijkt het dat ik het er over wil hebben ofwat, maar dat is niet het geval
Dat slaat ook nergens op. En ik weet wie je bedoeld.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
maar als ik kritiek op iemand heb hier is het direct: Ach ga agenten slaan of zo
Ik moest ineens aan het bestaan van dit topic denken doordat je me medetukster noemde in de nachtbaggerquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
geslacht: Vrouw
Lijkt eropen ook nog vrouw justin..dus pak je kans
hoho, niemand pakt mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
geslacht: Vrouw
Lijkt eropen ook nog vrouw justin..dus pak je kans
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Drizzt_DoUrden wel hoor![]()
pas op hoor
Ja, het begint met fappen op de gedachte aan jou onderquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Drizzt_DoUrden wel hoor![]()
pas op hoor
O maar daar heb ik toch geen last van want de brievenbus zit op de begane grond en ik woon 3 hoogquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, het begint met fappen op de gedachte aan jou onder
de douche, en binnenkort staat hij voor je deur, door de brievenbus te hijgen!
Dan staat hij zo met een hoogwerker voor je raam....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O maar daar heb ik toch geen last van want de brievenbus zit op de begane grond en ik woon 3 hoog
* kwiwi doet gordijnen vast dichtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan staat hij zo met een hoogwerker voor je raam....
En dus mist hij dan de brievenbusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dan staat hij zo met een hoogwerker voor je raam....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |