Dat is beter ja, zo rond einde middagquote:
quote:
Foto's in m'n PM-box ter bevestiging.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Okaj. O dat is geen jongen.![]()
Strap-onnetje dan maar
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Foto's in m'n PM-box ter bevestiging.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dirrrttyquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe echt moet je zijn?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk vind ik niet dat er nog meer bij moeten komen![]()
De échte XFA SC'ers staan erin en daar was het dan ook wel voor bedoeld
Misschien is ze hier straks niet weg te slaan hequote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Wat mij irriteerde aan Sumera, en dan laat ik haar attitude even helemaal buiten beschouwing, was de vibrato die veel te prominent aanwezig is in haar stem. Lange noten kan ze niet op een goede manier zingen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat je Sumera niet goed vind, dat mag, ik vond haar verreweg de beste, maar dat terzijde... Maar Sarina had toch de beste / degelijkste / all-round stem
Ik vind Bellatrix's binnenkomst overtuigend genoeg.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
Slechte jongens.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie ligt er nu uit? wij hebben het gemist
Wie zijn wij allemaal danquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Wie ligt er nu uit? wij hebben het gemist
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind Bellatrix's binnenkomst overtuigend genoeg.
Het is meer dat XFA bijna is afgelopen.. weetikveelhoeveelweken hebben we hier geslowchat en dan op het laatste moment er nog iemand bij painten omdat die gene die laatste week nog mee komt kletsen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Misschien is ze hier straks niet weg te slaan he
Het maakt niet uit hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is meer dat XFA bijna is afgelopen.. weetikveelhoeveelweken hebben we hier geslowchat en dan op het laatste moment er nog iemand bij painten omdat die gene die laatste week nog mee komt kletsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Benny toch! Bespeur ik hier kliekjesgedragquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is meer dat XFA bijna is afgelopen.. weetikveelhoeveelweken hebben we hier geslowchat en dan op het laatste moment er nog iemand bij painten omdat die gene die laatste week nog mee komt kletsen?
Want je doet 3 weken over een paintquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |