quote:
En jij natuurlijk ook weer van harte welkom mijn giryatrische (wat een rot woord) echtgenoot.
Of kan dat er niet meer van af na al mijn verwoede pogingen om het nieuwe adres van onze famile terug te vinden?
Een schandaal, dat je in het vertrouwen, dat er onderhoud plaatsvindt aan je huis, je er uiteindelijk via de achterdeur (dankjewel R@B) moet achterkomen, dat je familie zich al die tijd vrolijk vermaakt.
Gelukkig, dat het familie-album bestaat. Ik ga nog maar eens oude herinneringen ophalen.
[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 30 Mei 2000).]
[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 30 Mei 2000).]
Wegens zeer drukke tijden ben ik een tijdje niet op het forum geweest. Misschien kunnen mijn papa en mama mij vertellen of ik ondertussen een broertje of een zusje (Ossie) heb?
Wat ziet ons familie-album er fantastisch uit. Ik wou dat ik zulke mooie foto's van mijzelf had. Gewoon weg fabuleus!
Dikke knuffel,
quote:
op 05-30-2000 om 02:48 AM schreef Borgia het volgende:
Maar echtgenoot! Wat schrijf je nu toch allemaal:
Komt binnen, groet alle andere familieleden, maar Omie niet. Ik heb je wel gezien hoor met Femmetje, en ondertussen doen of je de achterdeur niet kon vinden! Smoesjes, geriatrische vreemdganger!
Maar ik blijf van je houden, wij vrouwen zijn zo, laten ons van alles aandoen in wanhopige trouw. Maar zo trouw was ik niet want ik heb Meister op Zolder liggen. Die ouwe broer van pappie kan nog best een paar jaar mee. Is Femmetje nu in verwachting van een broer/zus van Ximon of niet? Ik bedoel, als je het toch doet, doe het dan goed.
Lieve Omie, aangezien ik nog steeds geen 'vaste' relatie heb, moet ik mij af en toe wel inlaten met familie. Ook ik heb mijn lusten. Toevallig kwam ik laatst Uw lieftallige echtgenoot tegen, die een beetje verdwaald over kwam. Ik heb hem dus maar even onder mijn hoede genomen.
Tja, Oom Hannus heeft zich ook al in geen dagen laten zien. Dus ik vraag mij af met wie hij nu plezier aan het beleven is. Of de Robowan neemt nu wel heel erg veel tijd van hem in beslag.
Naar mijn weten moet er nu toch weer flink wat worden gerepareerd aan de Robowan, omdat hij ,met de nieuwe chip, in de klauwen van het t*ssamonster terecht is gekomen. Dus is er iets foutgegaan.
Maar ik wil U wel even vertellen dat ik inderdaad zwanger ben. Maar dit keer heeft het zaad van uw echtgenoot en van Hannus zich vermengd en ben ik nu in verwachting van een zeer sterk ras.
Verdorie ik maak me ook zorgen om Hannusje. Komt vast door het stelen van zijn Robowan 2.4 chips. Daar is die Zwolsche Zeug mee aan de haal, daarom zit ze er nog in.
Hannus schat, mocht je dit ergens kunnen lezen, mamma maakt zich heel bezorgd jongen, laat toch iets van je horen! Eet je wel goed?
Je hebt toch wel schone onderbroeken bij je he? Anders staat mamma zo voor schut.
Beppie kindje, met jou ook alles goed? Ik hoor dat je zo overwerkt bent. Van een fijn avondje Zolder knap je weer helemaal op, wedden? En de Vischkoekjes staan klaar, snel hoor, anders eet ik ze weer allemaal zelf op.
--------------------
Heb je de Kolder?
Kom naar de Zolder!
quote:
op 05-30-2000 om 08:31 PM schreef Borgia het volgende:He wat heerlijk kindje,
alweer zwanger. Blijf jij maar fijn werpen hoor, .
Laten we er nog ff de FOK in houden.
[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 31 Mei 2000).]
quote:
op 05-30-2000 om 09:38 PM schreef chuckie het volgende:
lieve breuls, van harte welkom in onze familie. met alle liefde zal ik je aannemen als mijn zoon. dan wordt cynix je broer en meerhoerman je opa(ik weet natuurlijk niet of dat in jouw voordeel werkt), dus je zegt het maar jongen, de keuze is aan jou.
Weeeeeeeeeeeeeeeh
Nu is niet alleen mijn pappie zoek, ik krijg er ook al geen grote broer bij!
* pluisje stampt met haar voetje.
quote:
op 05-30-2000 om 11:37 AM schreef pluisje het volgende:
Mama, mama, wil jij Breuls adopteren?
Want een grote broer is bijna net zo fijn als een papa!!!!!
Alsjeblieft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
op 05-30-2000 om 09:38 PM schreef chuckie het volgende:
lieve breuls, van harte welkom in onze familie. met alle liefde zal ik je aannemen als mijn zoon. dan wordt cynix je broer en meerhoerman je opa(ik weet natuurlijk niet of dat in jouw voordeel werkt), dus je zegt het maar jongen, de keuze is aan jou.
...mag ik concluderen dat ik dus in de familie ben opgenomen als hierboven beschreven
jippie!!
* Breuls is blij dat hij bij de familie hoort.
(sorry Pluisje)
quote:
op 05-31-2000 om 07:48 AM schreef just me het volgende:
Pluisje ik heb zo 1,2,3 geen antwoord op je vraag waarom tante Bep naaktfoto's van jouw vader en mijn liefste man genomen heeft. Just me moet er nog een nachtje over slapen, misschien wel een ochtendjeen dan hoop ik je het antwoord te geven dat je verdiend]
Bep hoopt nu maar dat Just me weer helemaal uitgeslapen is en het Familieplan nr. 8
nog eens rustig na wil lezen waarin Bep antwoord heeft gegeven op deze vraag.
quote:
op 05-31-2000 om 12:18 PM schreef Breuls het volgende:
jippie!!
breuls is blij dat hij bij de familie hoort](sorry Pluisje)
Snif
Nou ja, een nieuwe papa was heel fijn geweest, een grote broer ook wel leuk, maar een nieuw neefje is op zich ook wel aardig.....
quote:
[b]op 05-31-2000 om 12:18 PM schreef Breuls het volgende:
jippie!!
[Breuls is blij dat hij bij de familie hoort](sorry Pluisje)
en over sorry JustMe wordt niet gesproken
heb ik me daar de hele morgen rot lopen rennen om allerlei adoptie-papieren in orde te maken kies je ervoor om door een andere familie geadopteerd te worden. Nou bedankt hoor Breuls
Pluisje we gaan gewoon verder op zoek naar een echt lieve broer voor je en een lieve vader!
* Breuls was weer te ongeduldig.
dus:
sorry justme......
quote:
op 05-31-2000 om 03:50 PM schreef just me het volgende:
Pluisje we gaan gewoon verder op zoek naar een echt lieve broer voor je en een lieve vader!
Joepie!
mama, gaan we dan morgen gewoon samen naar de dierentuin? Of anders met Tante Bep? Van haar krijg ik altijd ijsjes!!!!!!!
-----------------
krijg de kolder
kom naar zolder
[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 31 Mei 2000).]
En hieronder dan nog een versie met familie-kiekjes van onze familieleden in hun nog jeugdige jaren. Door klikken op de onderstreepte namen komt het plaatje te voorschijn.
Ik heb ze net in de kelder gevonden en ik weet, dat er nog meer zijn. Ik zal dan ook de andere nog niet "gekiekte" familieleden binnenkort van hun jeugdfoto voorzien.
Mochten er eventuele fouten bij de toewijzingen zijn begaan, dan hoor ik dat wel.
[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 31 Mei 2000).]
Prachtig!!
Als dat Sanne is op die foto in de stamboom, dan wil ik mij alsnog opgeven als 'pleegvader', 'suikeroompje' e.d.Als er maar veel lichamelijk contact is!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |