Meestal krijg je met brak geheugen een ander soort fouten. Maarja, zou inderdaad kunnen. Meten (testen) is weten.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef DanOam het volgende:
TS heb je je geheugen trouwens al getest?
vorige geheugen was idd brak heb ik toen opgestuurd dus ligt echt aan moederbord gok ik want booten via usb doet het ook niet eensquote:Op zondag 23 mei 2010 21:18 schreef DanOam het volgende:
[..]
Dit was bij mij uiteindelijk wel het geval na tig andere dingen uitgesloten te hebben, bij mij verhielp het flashen van het BIOS het probleem, TS heeft dit al gedaan en heeft het probleem nog steeds, kan dus idd gewoon een brak moederbord zijn. TS heb je je geheugen trouwens al getest? Als je dat ook kan uitsluiten moet het wel het moederbord zijn.
Wat is trouwens dat gekke blauwe kastje daar aan de onderkant? Ik loop een jaar of 8 achter op hardware-gebied.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook! Je graka is goed, je heatsink is veel te groot en zit veel te dicht bij je graka. Ik zeg nergens dat je graka niet goed is..
Btw, zo hoort een computer er van binnen uit te zien
[ afbeelding ]
voedingquote:Op zondag 23 mei 2010 21:33 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Wat is trouwens dat gekke blauwe kastje daar aan de onderkant? Ik loop een jaar of 8 achter op hardware-gebied.
Wat is het dan wel?quote:
Nogal wiedes, bij je maat ligt je videokaart niet bovenop de heatsink van de CPU-koeler gok ik zo.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
zeg bij mattie doet videokaart prima of denk jij soms dat ie kan toveren
en die heeft 8800 gt die wordt vele malen warmer en precies de zelfde koeler alleen videokaart iets hoger vanwege andere socket versie van cpu.quote:Behuizingtype Tower
Kudo's voor jouquote:Op zondag 23 mei 2010 23:08 schreef DanOam het volgende:
[..]
Ziet er als een voeding van het merk Hiper uit
Volgens mij heeft jouw mattie ook een computer met scherm toch? Ah, als hij hetzelfde probleem niet heeft, dan ligt het niet aan je videokaart, uitgemaakte zaak lijkt me!quote:Op maandag 24 mei 2010 00:07 schreef Athlon64x het volgende:
nou bij een mattie die heeft zelf ook een vergelijkbare
[..]
en die heeft 8800 gt die wordt vele malen warmer en precies de zelfde koeler alleen videokaart iets hoger vanwege andere socket versie van cpu.
nee serieus hij heeft wel andere merk kast maar zelfde afmetingen alleen zit zijn videokaart iets hoger ik ga wel op andere forum vragen stel ezelsquote:Op maandag 24 mei 2010 06:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft jouw mattie ook een computer met scherm toch? Ah, als hij hetzelfde probleem niet heeft, dan ligt het niet aan je videokaart, uitgemaakte zaak lijkt me!![]()
![]()
Lees nu je eigen antwoorden eens terug, en de reakties die je erop gekregen hebt.
je wilt alle adviezen die worden gegeven maar niet accepteren...quote:Op maandag 24 mei 2010 10:15 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
nee serieus hij heeft wel andere merk kast maar zelfde afmetingen alleen zit zijn videokaart iets hoger ik ga wel op andere forum vragen stel ezels
jawel maar jullie denken dat jullie allemaal Einstein hetenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:19 schreef mschol het volgende:
[..]
je wilt alle adviezen die worden gegeven maar niet accepteren...
dit geldt overigens niet alleen in dit topic maar in heel veel van je topic's in DIG, misschien is het dan verstandig ook niet terug te komen...
Wie heeft hier nou een probleem en vraagt om raad?quote:
En waarom doe je het nu dan niet?quote:Op maandag 24 mei 2010 10:23 schreef Athlon64x het volgende:
dat andere topic heb ik jullie advies wel gevolgd![]()
nee het is shuttle nou goedquote:Op maandag 24 mei 2010 10:26 schreef dpgargoyle het volgende:
Het is een mini tower.
Probleem is dat je geen goede feedback geeft, alleen maar info over de problemen die je tegenkomt maar niet (of nauwelijks) over wat je allemaal geprobeerd hebt en wat de uitkomst daarvan was, terwijl je wel van anderen verwacht dat die je even gaan helpen om je computer te fixen. Zo werkt dat niet. Dat levert wrijving op.
Op tweakers.net zouden ze je topic volgens mij gewoon dichtpleuren. Maarja, die lui daar sporen ook niet.
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:30 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ow wat moet ik dan doen volgens meneer Einstijn
voordat je je videokaart gaat proberen te veranderen probeer dit eens:quote:Op maandag 24 mei 2010 11:01 schreef Athlon64x het volgende:
vanavond ga ik dit doen http://www.cpuid.com/hwmonitor.php anders even andere koeler op videokaart rammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |