dat kan maar ik moet zo even wegquote:Op zondag 23 mei 2010 12:35 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ff zo'n spel opstarten dat voorheen al na een paar minuten ofzo crashte? Als dat het nu ineens wel doet kun je daarna met 3dmark aan de slag om het zeker te weten.
Want? Hij doet het nog niet goed, ondanks dat de temp nu sterk omlaag is? Of weet je nog niks?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:01 schreef Athlon64x het volgende:
Ook neem vanavond videokaart naar een hommie mee even daar testen $$$$$$$$
power dvd liep ie gelijk vast toen ik in het menu video acceleration wou proberen ik ga even dirt 2 proberen dat is dirext 11 spelquote:Op zondag 23 mei 2010 13:27 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Want? Hij doet het nog niet goed, ondanks dat de temp nu sterk omlaag is? Of weet je nog niks?
klinkt niet goed...neen....quote:Op zondag 23 mei 2010 16:01 schreef Athlon64x het volgende:
andere pci express loopt ie ook vast in 3dmark ik ga straks naar vriend om daar te testen.
ik ben zeer zuinig op mijn spulquote:Op zondag 23 mei 2010 16:58 schreef mschol het volgende:
volgens mij heeft TS z'n nieuwe pc (ik neem aan dat we het over de pc hebben die hij enige tijd terug heeft gekocht) de nodige mishandelingen laten ondergaan..
ga zo heen testen bij hommie anders rma aanvragenquote:Op zondag 23 mei 2010 16:56 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
klinkt niet goed...neen....
op naar een nieuwe graka of nog garantie?
Doe dat, en hou ons op de hoogte, mooi dat de BIOS flash zonder problemen gegaan is overigensquote:Op zondag 23 mei 2010 17:03 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ga zo heen testen bij hommie anders rma aanvragen
Je hoeft ook niet gelijk een bigtower te kopen, maar je kan op zijn minst al beginnen met een midi tower ipv een mini tower.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:16 schreef Athlon64x het volgende:
ik hou van kleine kasten niet van die lompe dingen
Ja dit was mij ook al opgevallen. Maar ik ging er eigenlijk al vanuit dat dit gewoon niet waar kon zijn en dit plaatje ondersteboven was, hetgeen de situatie iets verbetert. Zoniet, danquote:Op zondag 23 mei 2010 19:12 schreef Cothen het volgende:
Dit is trouwens je probleem:
[ afbeelding ]
De warmte van je CPU stijgt direct omhoog richting je videokaart.
booten via usb werkt niet moet goed werken als ik extern harde schijf via usb insteek tijdens booten werkt ie nietquote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef dpgargoyle het volgende:
En daaruit concludeer meteen jij dat het je moederboard is? Nouja, ik hoop dat je gelijk hebt.
zeg bij mattie doet videokaart prima of denk jij soms dat ie kan toverenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:07 schreef Tarabass het volgende:
Je videokaart ligt zowat op de bloedhete heatsink van je cpu. Dan kan je wel kijken na het gebruik van je graka, maar in jouw geval wordt je graka ook warmer als je cpu belast wordt. De heatsink van je cpu is totaal niet geschikt voor jouw opstelling
kast stond hele dag open ik stuur morgen op moederbordquote:Op zondag 23 mei 2010 21:05 schreef Frozenz het volgende:
Ik neem aan dat je het ook geprobeerd hebt met de kast open, lijkt me dan sterk dat het dan door de warmte komt die opstijgt.
Ik zou gewoon RMA aan gaan vragen als ik jouw was, ze testen hem daar over het algemeen wel.
Mocht hij niets mankeren krijg je hem gewoon weer terug gestuurd.
is geen mini tower ditquote:Op zondag 23 mei 2010 19:12 schreef Cothen het volgende:
Dit is trouwens je probleem:
[ afbeelding ]
De warmte van je CPU stijgt direct omhoog richting je videokaart.
Koop gewoon een fatsoenlijke kast, waar meer ruimte voor luchtcirculatie is.
[..]
Je hoeft ook niet gelijk een bigtower te kopen, maar je kan op zijn minst al beginnen met een midi tower ipv een mini tower.
Dat zeg ik toch ook! Je graka is goed, je heatsink is veel te groot en zit veel te dicht bij je graka. Ik zeg nergens dat je graka niet goed is..quote:Op zondag 23 mei 2010 21:08 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
zeg bij mattie doet videokaart prima of denk jij soms dat ie kan toveren
moet ik dan in pci exress slot 2 doen dan heb ik maar 8x ter beschiking tochquote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook! Je graka is goed, je heatsink is veel te groot en zit veel te dicht bij je graka. Ik zeg nergens dat je graka niet goed is..
Btw, zo hoort een computer er van binnen uit te zien
[ afbeelding ]
ik heb geen 6 harde schijven 2 ssd 1 normale worden niet warm videokaart is bekend dat ie niet warm wordtquote:Op zondag 23 mei 2010 21:12 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook! Je graka is goed, je heatsink is veel te groot en zit veel te dicht bij je graka. Ik zeg nergens dat je graka niet goed is..
Btw, zo hoort een computer er van binnen uit te zien
[ afbeelding ]
Ik zou een andere heatsink erop zetten, waardoor je graka meer ruimte krijgt. Daarnaast zou ik in zo'n kleine kast zeker niet met een stockkoelertje op mijn graka draaien, zeker niet als ik ook game..quote:Op zondag 23 mei 2010 21:15 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
moet ik dan in pci exress slot 2 doen dan heb ik maar 8x ter beschiking toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |