Mja klopt welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, qua overall totaal? Daar sta ik nummer 22 overigens. Een paar jaar moderator geweest en in het begin veel nachtelijke uurtjes in ONZ rondgehangen en ja, dan gaat het snel...
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:48 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Ik ben de seasons finale van Grey's Anatomy aan het kijken.. Wat een tranentrekker
quote:Aan de Eendrachtsweg in Tholen zijn vanochtend een personenauto en een wagen met een boottrailer op elkaar gereden.
Mogelijk is de boottrailer achter de auto gaan slingeren, waardoor de wagen op de andere weghelft terecht kwam.
De inzittende van de personenauto, een 55-jarige man uit Bergen op Zoom, is gewond geraakt bij het ongeval. De bestuurder van de auto met boot was een 44-jarige inwoner van Nieuw Vossemeer.
Moet jij er niet heen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:24 schreef Fredo55 het volgende:
Zo te horen draaien ze lekkere muziek in N-Vossemeer.
Nee, die tijd heb ik een beetje gehad.quote:
Was die voor mij bedoelt?quote:
Wat staat er nu dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Hier in Bergen hebben we nu een lindeloos Korenbeursplein..
Ik vindt het er niet slecht uitzien
Leegheid. Zoals het 100 jaar geleden wasquote:
Volgens mij aan de Binnenschelde..quote:
Nee die komt vandaag voorbijquote:Op maandag 24 mei 2010 00:25 schreef teknomist het volgende:
Ok.Is het Roparun geweest vandaag? De Coolsingel was dicht toen ik vanmiddag in Rotterdam was en ik zag allemaal gele ballonnen in Bergen en Halsteren...
Jaquote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nee die komt vandaag voorbijOm 6 uur dacht ik..
Nog 5,5 uur
quote:Bergen op Zoom nog in slaap?
maandag 24 mei 2010 05:41
Op dit moment staan onze verslaggevers in Bergen op Zoom te wachten op het eerste team, te weten team 170 Truston Running Team. Het is alleen een beetje vreemde ervaring omdat er maar een handjevol mensen bij de Doorkomst staat. Bergen op Zoom ligt nog een beetje op 1 oor.
Daarnet Bergen op Zoom op RTL-Z nieuwsquote:Op maandag 24 mei 2010 07:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Vanááááávond gaan we naar de kermis in de stad, BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM.....
Zelfs op 1 oor genoeg herrie om veelste vroeg wakker te worden.
De kop rent door Steenbergen volgens roparunlive.
Waarin men zei dat het hele DORP Bergen op Zoom was komen kijkenquote:Op maandag 24 mei 2010 09:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Daarnet Bergen op Zoom op RTL-Z nieuws
We hebben al sinds de 13e eeuw stadsrechten.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarin men zei dat het hele DORP Bergen op Zoom was komen kijken![]()
Weet ik , RTL nietquote:Op maandag 24 mei 2010 12:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
We hebben al sinds de 13e eeuw stadsrechten.
* chew verbleef vandaag ook in Zeelandquote:Op maandag 24 mei 2010 21:49 schreef Hojdhopper het volgende:
Present voor vandaag. Was goed vertoeven aan de Oesterdam, als ik die scooterjeugd (waar ik zelf niet toe behoor) even weg denk.
Haha ik hoorde vrienden klagen over de muziek die idd van 6 tot 11 vanochtend speelde!
Ik ookquote:
Haha. Ik hoooop dat het bij mij een keer bruin wegtrektquote:Op maandag 24 mei 2010 21:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik ookDoor mijn bruine vacht heen
Mag dat daar?quote:Op maandag 24 mei 2010 21:56 schreef teknomist het volgende:
* teknomist is net even naar de Kalmthoutse Heide geweest om de hond uit te laten.
quote:
Gewone bodylotion?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |