Ooh ja, dat weet ik nog van vroeger toen ik klein was! Toen gingen we altijd met opa en oma naar het bos in Breda, en reden we ook altijd door Etten-Leur. Maar dat was idd ook zo'n verschrikkelijk punt ja. Dat is nu toch een stuk verbeterd. Vind vooral het winkelcentrum in Etten-Leur een verademing.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:36 schreef EDMAN- het volgende:
dat is ook een ramp daar ja
weet je wat me erg lijkt, als je vroeger door Etten-Leur moest, met die stoplichten. Ben blij dat ik dat nooit mee heb hoeven maken
dat verhaal van BoZ over die tunnel kwam vanochtend trouwens ook op het radio 1 journaal
Hellmond.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:31 schreef Kper_Norci het volgende:
Vroegâh, toen was het daar veel erger. Toen stond je daar zelfs op zondag in de file.
Moest vorige week dus gaan kijken naar mijn katjes, toen moest ik naar Helmond. Ring Eindhoven is ook goed op de schop gegaan. Ik reed daar met mijn navigatiesysteempje van 2 maanden oud ofzo, en op een gegeven moment moest ik midden op de snelweg linksaf...
Oh ja, dat was irritant ja. Nu heb je dat nog bij Raamdonksveer...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:36 schreef EDMAN- het volgende:
dat is ook een ramp daar ja
weet je wat me erg lijkt, als je vroeger door Etten-Leur moest, met die stoplichten. Ben blij dat ik dat nooit mee heb hoeven maken
dat verhaal van BoZ over die tunnel kwam vanochtend trouwens ook op het radio 1 journaal
Het zag er anders wel leuk uit, tenminste het gedeelte van Helmond waar ik moest zijn dan. Dat was een vrije nieuwe wijk, met leuke straatjes, watertjes enzo.quote:
Wat ik hoor is het echt een kk stad. Mijn oom woont in zo'n kasteel daar; dat schijnt wel okee te zijn...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het zag er anders wel leuk uit, tenminste het gedeelte van Helmond waar ik moest zijn dan. Dat was een vrije nieuwe wijk, met leuke straatjes, watertjes enzo.
Ja, dat lijkt me wel logisch als je in een kasteel woont...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat ik hoor is het echt een kk stad. Mijn oom woont in zo'n kasteel daar; dat schijnt wel okee te zijn...
Ik vroeg je nog wat en waar het is, maar je replyde niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:16 schreef EDMAN- het volgende:
het telt
teknomist toevallig naar tunnel syndroom zaterdag?
[3-9 AUG 2010] Ozora Festival (Hungary)quote:
Van heel die lijst ken ik maar 1 naam, Union Jack, ontdekt via uiteraard StuBruquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
[3-9 AUG 2010] Ozora Festival (Hungary)
Het ziet er tof uit, maar het is helaas niet mijn muziek. Geef mij maar pompende minimal of knallende techno.
Shpongle ken je toch wel? En Carbon Based Lifeforms?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:57 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Van heel die lijst ken ik maar 1 naam, Union Jack, ontdekt via uiteraard StuBru, ergens half jaren 90.
Voorbeelden:
Tuurlijk, ik heb al hun platenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:58 schreef teknomist het volgende:
[..]
Shpongle ken je toch wel? En Carbon Based Lifeforms?
Sowieso, maar zoek maar eens filmpjes op youtube o.i.d., die sfeer maakt al veel goedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
[3-9 AUG 2010] Ozora Festival (Hungary)
Het ziet er tof uit, maar het is helaas niet mijn muziek. Geef mij maar pompende minimal of knallende techno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |