abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 oktober 2010 @ 19:34:16 #201
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87642051
Er is weer een stel nieuwe sets uit, maar het grootste deel is een nieuwe versie van een oude set (zwerkbal, kasteel, Hagrids huisje), dit is er eentje die nog niet verschenen was :) Nou ja, en ik kon 'm niet weerstaan toen ik hem op eBay.de vond onder de winkelprijs...

O en er zitten inderdaad nieuwe poppetjes bij die we nog niet hebben :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_87642122
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:34 schreef Rewimo het volgende:
Er is weer een stel nieuwe sets uit, maar het grootste deel is een nieuwe versie van een oude set (zwerkbal, kasteel, Hagrids huisje), dit is er eentje die nog niet verschenen was :) Nou ja, en ik kon 'm niet weerstaan toen ik hem op eBay.de vond onder de winkelprijs...

O en er zitten inderdaad nieuwe poppetjes bij die we nog niet hebben :)
ik heb uberhaupt geen HP lego hoor :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 oktober 2010 @ 19:37:10 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87642140
Ehm ja, wij (zoon en ik) dus wel ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_87660675
Ik had even bij de helpdesk van Lego gevraagd hoe ik mijn 12V motor van een trein kan openen aangezien hij het niet meer doet. Dit was het antwoord:

quote:
Het spijt me te horen dat uw 12v motor het niet meer doet. We raden u eigenlijk aan om onder geen enkele omstandigheden te motor te gaan openen omwille van garantie-redenen. Om welke trein gaat het waar u problemen bij heeft? Hoelang heeft u die trein al? Dan kijken we graag even of we u verder kunnen helpen.
Ik heb de trein sinds 1985 dus ik vraag me af hoe dat zit met de garantie _O-
pi_87664931
Dan mail je dat toch terug.
En dan vertel je der meteen bij dat je ze nomineert voor de warme douche van Tros-Radar als ze het als coulance toch nog op de voor jou juiste manier oplossen :D
pi_87666562
Lego _O_
vroegah nog spreekbeurten overgehouden ( ik denk iedereen wel hier )
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_87668818
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:19 schreef SwiffMeister het volgende:
Dan mail je dat toch terug.
En dan vertel je der meteen bij dat je ze nomineert voor de warme douche van Tros-Radar als ze het als coulance toch nog op de voor jou juiste manier oplossen :D
Ik heb teruggemaild en ik heb het beschaafd gehouden :P
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2010 @ 01:36:16 #208
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87700412
Ik loop best al; een tijdje met het idee om met onderstaande dakpannen een soort ouderwets vakantiepark-vakantiehuisje te bouwen. Dan maak ik gebruik van de SNOT techniek waardoor je 2 rechte muren krijgt (voorkant/achterkant) en 2 dakhelften die tegelijkertijd de zijmuren zijn. De dakpannen lopen dan door tot aan de grond.



Ben ik de enige met zo'n soort idee ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_87702896
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 01:36 schreef 2cv het volgende:
Ik loop best al; een tijdje met het idee om met onderstaande dakpannen een soort ouderwets vakantiepark-vakantiehuisje te bouwen. Dan maak ik gebruik van de SNOT techniek waardoor je 2 rechte muren krijgt (voorkant/achterkant) en 2 dakhelften die tegelijkertijd de zijmuren zijn. De dakpannen lopen dan door tot aan de grond.

[ afbeelding ]

Ben ik de enige met zo'n soort idee ?
Ik heb het idee iig niet, maar vind jouw plan wel top.
Alleen zou ik meer voor de korte variant gaan. Dan krijg je meer het plaggenhutten idee voor vakantiehuisjes. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:02:30 #210
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87711907
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:21 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik heb het idee iig niet, maar vind jouw plan wel top.
Alleen zou ik meer voor de korte variant gaan. Dan krijg je meer het plaggenhutten idee voor vakantiehuisjes. Maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak.
ja, maar dan hoef je het niet meer in SNOT te bouwen :P

Mij lijkt juist dat hele steile dak een leuk idee.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_87872593
Mijn nieuwste aanwinst:



12V trein lego van 25 jaar geleden _O_

Ik begin oud te worden... }:|
pi_87872912
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:

[ afbeelding ]

12V trein lego van 25 jaar geleden _O_

Ik begin oud te worden... }:|
tof :)

ik ga waarschijnlijk lego Universe bestellen via lego S@H
en er dan nog een leuk klein model bij (de winter bakery set oid ziet er wel grappig uit :) )
pi_87878306
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 18:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst:

[ afbeelding ]

12V trein lego van 25 jaar geleden _O_

Ik begin oud te worden... }:|
Die is woest, ik ben jaloers.
It Never Hurts To Help!
  † In Memoriam † zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:04:25 #214
25682 2cv
Niet subtiel
pi_87880830
Na vandaag Legoworld bezocht the hebben met mijn neefje heb ik nog even met zijn trein mogen spelen :Y) :@
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_87888835
Ik moest een maand naar het buitenland voor mijn werk, even van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat verkleurd wit lego in de bleek te zetten, alles is weer helemaal spierwit! :D *O*

pi_87888894
nice... dat moet ik onthouden :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 11:17:43 #217
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_87889813
Ja, dat kun je doen maar het is ontzettend slecht er voor :) Kunstoffen worden er broos van. Google maar es op Retr0bright: http://retr0bright.wikispaces.com/
pi_87915607
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 11:17 schreef Khadgar het volgende:
Ja, dat kun je doen maar het is ontzettend slecht er voor :) Kunstoffen worden er broos van. Google maar es op Retr0bright: http://retr0bright.wikispaces.com/
Goeie link. ff getest en inderdaad: het breekt een stuk makkelijker :X Maar voor normaal gebruik volstaat het :)
pi_87951115
Gisteravond dit topic nog doorgelezen. Heb me vroeger heel goed vermaakt met Lego. Alleen was het leuker als ik wat meer technic Lego had. Die had ik nu vaak nog goed kunnen gebruiken.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:41:10 #220
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_87981846
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2010 12:21 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Cool 8-) Wat kan dat karretje allemaal?

late reactie, had het druk, ben er dan ook niet echt meer mee bezig geweest.
Zoals ik zei heb ik dat vorige karretje gesloopt en met een nieuwe begonnen.

Al wil ik eigenlijk niet van het oude idee afstappen omdat die wel (met enige moeite) om zijn eigen as kon draaien. En als ik t nieuwe bouwwerk zo door zet dat niet gaat lukken.

Ben van plan er een autonoom rovertje van te maken, heb al een Sharp afstand sensor (10-80cm).
En dan is het echt wel makkelijker als het karretje om zijn as kan. Zie hem nog niet echt drie keer steken als hij om moet keren.
pi_87987272
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 15:41 schreef Faceoff het volgende:

[..]



late reactie, had het druk, ben er dan ook niet echt meer mee bezig geweest.
Zoals ik zei heb ik dat vorige karretje gesloopt en met een nieuwe begonnen.

Al wil ik eigenlijk niet van het oude idee afstappen omdat die wel (met enige moeite) om zijn eigen as kon draaien. En als ik t nieuwe bouwwerk zo door zet dat niet gaat lukken.

Ben van plan er een autonoom rovertje van te maken, heb al een Sharp afstand sensor (10-80cm).
En dan is het echt wel makkelijker als het karretje om zijn as kan. Zie hem nog niet echt drie keer steken als hij om moet keren.
We zijn dus beiden bezig met een karretje dat autonoom kan rondrijden :D Mocht je nog vragen hebben oid, PM staat open :)
pi_88009138
Van het weekend was ik in Berlijn.
Kwamen we tijdens onze stadswandeling toch een Lego-store tegen:
http://stores.lego.com/en-us/Berlin/location.aspx

Super leuk :D Je kon daar gewoon met lego je eigen model bouwen en het meteen kopen.
Als je wilde kon je er op de bovenste verdieping ook een bouwhandleiding bij maken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 27 oktober 2010 @ 01:56:10 #223
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_88010593
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2010 01:36 schreef 2cv het volgende:
Ik loop best al; een tijdje met het idee om met onderstaande dakpannen een soort ouderwets vakantiepark-vakantiehuisje te bouwen. Dan maak ik gebruik van de SNOT techniek waardoor je 2 rechte muren krijgt (voorkant/achterkant) en 2 dakhelften die tegelijkertijd de zijmuren zijn. De dakpannen lopen dan door tot aan de grond.

[ afbeelding ]

Ben ik de enige met zo'n soort idee ?
die dakpannen zijn tof O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_88038370
Zo, vandaag twee kinderen aan de slag gezet met Lego WeDo. Resultaat? In anderhalf uur leren de heren programmeren :P Echt fantastisch gegaan!
pi_88306123
Ik had hier een 7835 handmatige spoorwegovergang liggen die ik wel op afstand zou willen kunnen bedienen zonder de originele lego afstandsbediening voor slagbomen te moeten kopen. Zie hier het resultaat 8-)




Met een compressor, airtanks en een paar slangen kan je het ook op afstand bedienen :D
Filmpje volgt nog, daarvoor is het nu te donker in huis :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')