abonnement Unibet Coolblue
pi_265867
Of heeft SBS/JdM nog een andere verrassing voor ons in petto.
Dat plots Antonette laatst staat. Mij zal niets verbazen. De kapitaalkrachtige ouders van Erik, gezallich zullen er wel een grijpstuiver tegen aan gooien. Evenals de VCA. Van Tessa heb ik eigenlijk nog steeds geen idee of zij wel een aanzienlijkeachterban heeft. De ouders van Antonette zullen n.a.w. niet draagkrachtig genoeg zijn om er een "ruggie of tien" tegen aan te gooien. Of mogen wij hier inschatten dat de ouders van Antonette, net als zijzelf, te nuchter voor die 'soort onzin' zijn
Hopen maar voor frau Antje dat iedere 'malloot die nog belt' die zichzelf met haar identificeert,wel belt voor haar.

Verder wat mij betreft:

Iwan: Zijn strandtent. Maar dan wel Down Under of zo.
Eric: Terug naar de ericandellenfabriek als voorproever. (Gazallich) Commando-opleiding vereist.
Tessa: Tsja, daar wordt nog een apart topic voor geopend. Daar is de FOK!familie nog niet uit!!
Mijn idee is, bij het eerst volgende familie-uitje op Ameland, doen we met haar wat zij eigenlijk met Essie wilde doen. Begraven!!

Er is schijnbaar een dodelijke busvermoeidheid bij alle Fok!kers opgetreden.
Maar dit is nog steeds het Busforum. Dus, voor die laatste tien dagen, TJAKKÁÁÁ...


------------------
Wie wint de Oliebol-Award


Wie wint het millioen??
Klik hier

[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 30 Mei 2000).]

pi_265868
Ondanks dat de Bus in Whije staat/ligt, waar andere van denken dat het een 'voorteken' is omat dat zo lekker dicht bij Zwolle ligt, zegt mijn voorgevoel:

Dááág dikke nepcommando, 't was Gezallich

pi_265869
wel een beetje vaag van sbs, van erik heb
ik de meeste lol gehad van de vier die nu over zijn gebleven (zover je lol kan hebben dan), iwan is mij te raar, tessa, dat is wel duidelijk denk ik en antionette vind ik net iets te populair....

Dus Erik mag winnen en Tessa moet eruit!!!

pi_265870
Ben ik nu de enige met mensenkennis??
Of is mijn intuïtie gewoon sneller dan de rest van Nederland.

Gezallich naar huis.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')