een vergelijkbaar iets, Bear Necessity, das wel in Nederland.quote:
quote:SATURDAY 05 June Hifi Sean London
SATURDAY 11,12,13 June Athens Greece bears weekend
SATURDAY 07 August Gay Pride Binomio Madrid
SATURDAY 02 October Dj Davd Hernandez & DJ Rado
SATURDAY 13 November Pre-party Madbear
SATURDAY 18 December Megawoof London
ben geen hierisieweerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat geen cruisegebieden.![]()
british museum, st pauls, harrods, camden market, buckingham palace.quote:wat heb je allemaal gedaan in London?
Zitte weer in Buul dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Had dat eerder gevraagd, was ik in Eindhoven gebleven.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef Deceit het volgende:
Awwww er zijn te veel feestjes voor mijn leventjeeee!!!!
Ik ben het hele weekend in Buul.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef Ang3l het volgende:
Zitte weer in Buul dan?
Of bende richting Rotjeknor?
Leuk! je was met school heb ik begrepen. In kader van wat? Of gewoon een schooluitje?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben geen hierisieweermaar daar loopt wel genoegs leuks om te bekijken denk ik
![]()
[..]
british museum, st pauls, harrods, camden market, buckingham palace.
'gewoon' schooluitje jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Leuk! je was met school heb ik begrepen. In kader van wat? Of gewoon een schooluitje?
Wij daarentegenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent nog jong, dus je redt het nog.
Lekker op 't terras bij de Bonte Os en zoquote:
en hoe was het uitgaan? gaan de tenten nog steeds vroeg dicht? rond 11 uur? Ben eral weer geen tijd geweest.quote:
speak for urself. o nee wacht.quote:
hahah met rollator? ja hoor is goed.quote:Maarre, zullen we naar Furball gana als je in NL bent?
A kiss with a fist is better than none.quote:
ben niet uitgeweest daar niet echt tijd voor gehadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en hoe was het uitgaan? gaan de tenten nog steeds vroeg dicht? rond 11 uur? Ben eral weer geen tijd geweest.
Die cd zit toevallig op dit moment in de auto, dus dat hoor ik straks weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
A kiss with a fist is better than none.
moest je je kamer delen? Wij moesten dat destijds doen met 4 studenten per kamer. WAs natuurlijk de hele avond drinken etc. maar wel steeds de voglende dag vroeg ergens zijn voor een excursie. Gebroken waren we steeds. Iedereen steeds met zonnebrillen op. De leraren wisten dan wel hoe laat het was.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben niet uitgeweest daar niet echt tijd voor gehad
ik dacht dat jij daarvoor een royal vip treatment van Pieter en Dirk zou krijgen ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij daarentegen
Maarre, zullen we naar Furball gana als je in NL bent?
samen met 3 klasgenoten, we hebben het geprobeerd in te halen op de boot maar de bar sloot al om 2 uurquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moest je je kamer delen? Wij moesten dat destijds doen met 4 studenten per kamer. WAs natuurlijk de hele avond drinken etc. maar wel steeds de voglende dag vroeg ergens zijn voor een excursie. Gebroken waren we steeds. Iedereen steeds met zonnebrillen op. De leraren wisten dan wel hoe laat het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |