Duct tape. Ringo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:16 schreef Ringo het volgende:. Mijn stofzuigerslang is kapot. Ik vrees dat het 2013 wordt.
Heb ik geprobeerd. Maar het alleronderste gedeelte is van de rest afgebroken, dat tape raakt weer los tijdens het zuigen. Wacht, ik ga het radicaler aanpakken. Gewoon die hele stang met tape inzwachtelen.quote:
Tegen die tijd ben je allang weer vergeten dat ie kapot was.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:16 schreef Ringo het volgende:. Mijn stofzuigerslang is kapot. Ik vrees dat het 2013 wordt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:13 schreef Gellius het volgende:
DO heeft een schilderkamer, Frollo een computerkamer. Ik heb straks helemáál geen kamer meer.
Ah, nog steeds aan de verkeerde kant van de Maas dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:40 schreef DO2 het volgende:
[..]
Waar ze denken dat Brabanders en Limburgers één potnat zijn.
We hebben hier sinds twee dagen een mannetjesgoudvink die paardebloemenpluis eet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:22 schreef Gellius het volgende:
Reeds twee lentes geleden heb ik een prille nestelplek (op mijn balkon, natuurlijk) van 'n koppeltjestadsduiven
met kippengaas ontoegankelijk gemaakt, en nog steeds komen die beesten aanfladderen alsof er niks gebeurd is en gaan dan verongelijkt zitten doen op het dak hiertegenover.
Zelfs ík heb straks een kamer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:13 schreef Gellius het volgende:
DO heeft een schilderkamer, Frollo een computerkamer. Ik heb straks helemáál geen kamer meer.
Heeft ie dan voor die arme Gellius niet een kamertje over? Desnoods een trapkast?quote:
Er is een kelder.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft ie dan voor die arme Gellius niet een kamertje over? Desnoods een trapkast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |