Ik neem aan van wel. Geen indoctrinatie van de overheid.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, jullie gaan hem toch wel thuisonderwijs geven he?
't Is een verleidelijk idee, maar ik kan niet zonder m'n werk en m'n collega's en kantoorhumor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Geen indoctrinatie van de overheid.
Ik gebruik nooit vervrouwelijkingen.quote:
Nooit? De zanger en acteur Madonna? Ik zou het onwijs stoer vinden als je dat echt zou zeggen, alleen geloof ik het niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit vervrouwelijkingen.
Kwestie van dualisme. Je hebt de ouders enerzijds, tuurlijk, prima, moeten er ook zijn en batuwu moet ook dat schilderij nog steeds ophangen, en de mentor anderzijds, met een eigen rol en verantwoordelijkheden. Zoals wielrennen en schaatsen. Bijvoorbeeld.quote:
Hmf.quote:
Een actrice is geen acteur, andersom evenmin. Een directeur kun je klakkeloos vervangen door een directrice dus waarom zou ik die niet gewoon directeur noemen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:14 schreef Frollo het volgende:
De kranten weten het tegenwoordig ook niet meer. Er lijkt geen consistent beleid meer te zijn voor het gebruik van vrouwelijke vormen. Gister las ik nog over de 'schrijfster en schilder die-en-die' en ook de 'regisseur en actrice zus-en-zo' komt regelmatig voorbij.
Make up your mind, denk ik dan.
Heeft 'ie al gedaan. Een echt schilderij overigens, mensen. Geen poster. Posters zijn voor puberkamers, dat begrijpen jullie wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:18 schreef Gellius het volgende:
[..]
Kwestie van dualisme. Je hebt de ouders enerzijds, tuurlijk, prima, moeten er ook zijn en batuwu moet ook dat schilderij nog steeds ophangen, en de mentor anderzijds, met een eigen rol en verantwoordelijkheden. Zoals wielrennen en schaatsen. Bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:21 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een actrice is geen acteur, andersom evenmin. Een directeur kun je klakkeloos vervangen door een directrice dus waarom zou ik die niet gewoon directeur noemen?
Welnee, je kunt niet anders bedoelen dan dat jouw positiviteit en goedkeurende warmte de randvoorwaarden hebben geschapen waaronder Ivan Max geconcipieerd kon worden, dat snapt toch iedereen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:25 schreef Gellius het volgende:
Wacht, dit kan verkeerd geïnterpreteerd worden.
Die is van de teerbemindequote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:26 schreef Claudia_x het volgende:
Vooruit, G., hij moet immers ook iemand hebben die een biografie van Stalin in de boekenkast heeft staan.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
- neenee, ik moet nog even Gellius opzetten
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
Welnee, je kunt niet anders bedoelen dan dat jouw positiviteit en goedkeurende warmte de randvoorwaarden hebben geschapen waaronder Ivan Max geconcipieerd kon worden, dat snapt toch iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |