Geeft niks. Dit was een suggestie van de docent zelf, dus ik denk dat ik hier maar mee aan de slag moet gaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik wou nog voor je naar Rawie kijken, omdat die aardige vertalingen van wat oude Grieken op zijn naam heeft staan. Vergeten door die kloteziekte.
En ik zou vanavond uit eten gaan (de tweede keer of zo sinds de bevalling) en dat gaat nu ook niet door.
Ja en nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je je er écht voor zou schamen dat je dat niet weet dan zou je het opgezocht hebben.
Die Cy Twombly hè, ik ben daar nog steeds niet uit.quote:
Nee, nou ja, toch wel. Denk ik. Er zijn weinig tot geen andere kunstenaars die juist die reactie bij mij oproepen. Zelfs Warhol niet, met zijn antikunst. Daar loop ik gewoon vrolijk aan voorbij.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef Z het volgende:
Wat maakt het uit.
Als je het écht wilt weten...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:50 schreef Claudia_x het volgende:
Laat nog eens iets interessants van Twombly zien? Bij bovenstaande neig ik naar een NEE.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zolang we jouw opgezette kop nog niet hebben moeten we het daarmee doen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou nee. Er zijn wel meer leuke dingen om aan de wand te hangen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar wat moet je dan, als je graag een Warhol aan de muur wil? Namaken?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou nee. Er zijn wel meer leuke dingen om aan de wand te hangen.
Posters aan de muur zijn zo 'tienerkamer'.
We zijn hier allemaal posters.quote:
Je kan toch zo vaak als je wil naar het echte menneke kijken!!1!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:21 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb nog niet één foto op canvas van Ivan hier opgehangen. Dat vind ik best knap van mezelf.
Ja, jullie gaan hem toch wel thuisonderwijs geven he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:42 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je kan toch zo vaak als je wil naar het echte menneke kijken!!1!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |