Duct tape. Ringo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:16 schreef Ringo het volgende:. Mijn stofzuigerslang is kapot. Ik vrees dat het 2013 wordt.
Heb ik geprobeerd. Maar het alleronderste gedeelte is van de rest afgebroken, dat tape raakt weer los tijdens het zuigen. Wacht, ik ga het radicaler aanpakken. Gewoon die hele stang met tape inzwachtelen.quote:
Tegen die tijd ben je allang weer vergeten dat ie kapot was.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:16 schreef Ringo het volgende:. Mijn stofzuigerslang is kapot. Ik vrees dat het 2013 wordt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:13 schreef Gellius het volgende:
DO heeft een schilderkamer, Frollo een computerkamer. Ik heb straks helemáál geen kamer meer.
Ah, nog steeds aan de verkeerde kant van de Maas dus.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:40 schreef DO2 het volgende:
[..]
Waar ze denken dat Brabanders en Limburgers één potnat zijn.
We hebben hier sinds twee dagen een mannetjesgoudvink die paardebloemenpluis eet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:22 schreef Gellius het volgende:
Reeds twee lentes geleden heb ik een prille nestelplek (op mijn balkon, natuurlijk) van 'n koppeltjestadsduiven
met kippengaas ontoegankelijk gemaakt, en nog steeds komen die beesten aanfladderen alsof er niks gebeurd is en gaan dan verongelijkt zitten doen op het dak hiertegenover.
Zelfs ík heb straks een kamer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:13 schreef Gellius het volgende:
DO heeft een schilderkamer, Frollo een computerkamer. Ik heb straks helemáál geen kamer meer.
Heeft ie dan voor die arme Gellius niet een kamertje over? Desnoods een trapkast?quote:
Er is een kelder.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft ie dan voor die arme Gellius niet een kamertje over? Desnoods een trapkast?
Jaloersmakend.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
We hebben hier sinds twee dagen een mannetjesgoudvink die paardebloemenpluis eet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:08 schreef DO2 het volgende:
Dat zou ik nooit volhouden. Ik word onrustig van rommel en/of vuil.
Dan hebben we een gemeenschappelijke vriend.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
Maar één van mijn MSN-contacten is online en dat is mijn ING buddy.
Misschien moet je een duurdere nemen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:43 schreef Gellius het volgende:
Onze werkster is gisteren niet op komen dagen.
Om dit soort gezeur te voorkomen hadden we nu juist een degelijk bureau in de arm genomen.
Het vrouwtje is er nu ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
We hebben hier sinds twee dagen een mannetjesgoudvink die paardebloemenpluis eet.
[ afbeelding ]
Ah dat doet me denken aan mijn Romeschoolreisquote:Op zondag 23 mei 2010 19:49 schreef mane het volgende:
Ik maak me zorgen over de Nederlandse man. Ik heb op de Rome reis vijf leerlingen zien huilen en het waren allen jongens. Ik neem aan dat Ivan in de tussentijd gewoon stoicijns een boekje bekeek of een rijstwafel naar binnen aan het proppen was? Dat geeft weer wat hoop.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:49 schreef mane het volgende:
Ik maak me zorgen over de Nederlandse man. Ik heb op de Rome reis vijf leerlingen zien huilen en het waren allen jongens. Ik neem aan dat Ivan in de tussentijd gewoon stoicijns een boekje bekeek of een rijstwafel naar binnen aan het proppen was? Dat geeft weer wat hoop.
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je doet het verkeerd. Je moet kijken of het lampje aan is als de koelkast dicht is.
Ja, maar op m'n Facebook staat 'ie wel goed.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hoi C., ze hebben de audio verwijderd van 'peer eten'!
Of dat het knopje blijft hangenquote:Op maandag 24 mei 2010 08:59 schreef k_man het volgende:
Hmm. Toen ik zojuist de koelkast open deed ging het lampje niet aan. Nu is de vraag of alleen het lampje stuk is, of de hele koelkast.
In Oxford. Zodoende heb ik geen bezienswaardigheden gezien afgezien van terrasjes, oevers, waterig bier en Thom Yorke.quote:
Wij maakten vroeger op blanco kaarten zelf Walasse Tings en zetten die in de rekken bij de Expo. Ze waren altijd opvallend snel weer weg. Kennelijk kon die Walasse toch iets dat de gemiddelde jolige puber niet kan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat ik gelukkiger was toen ik nog niet van het (niet-)bestaan van Walasse Ting op de hoogte was.
Ha! Je zal maar waterig bier moeten drinken!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:49 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
In Oxford. Zodoende heb ik geen bezienswaardigheden gezien afgezien van terrasjes, oevers, waterig bier en Thom Yorke.
De koelkast doet het nog!quote:Op maandag 24 mei 2010 17:53 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik kan niet wachten op de ontknoping van dit zinderend spannende avontuur!!!
Heb je wel eens gecontroleerd of dat lampje inderdaad uitschakelde voordat het nu doofde?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:21 schreef k_man het volgende:
[..]
De koelkast doet het nog!
Vanochtend voor ik van huis ging, heb ik er een thermometer in gelegd en toen ik zojuist thuis kwam gaf die netjes 5,5 graad aan.
Nu eens uitzoeken hoe dat lampje vervangen moet worden, maar dat heeft geen haast. Ik zie trouwens helemaal geen knopje dat bediend wordt als je de deur dicht of open doet. Mij een raadsel hoe dat lampje in- en uitschakelt.
Ehm, volgens mij wel. Kan me ook haast niet voorstellen dat het permanent zou branden.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je wel eens gecontroleerd of dat lampje inderdaad uitschakelde voordat het nu doofde?
Die met het verdwijnende stukje appel is ook tamelijk goed. Geen idee dat Max al soms appelen at. Banaan, tomaat, rijstwafel: ok. Maar soms àppel?quote:
Het is peer. Appel durf ik nog niet aan omdat appel zo hard is. Peer is zacht en sappig en krijgt hij goed weg.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:41 schreef Gellius het volgende:
[..]
Die met het verdwijnende stukje appel is ook tamelijk goed. Geen idee dat Max al soms appelen at. Banaan, tomaat, rijstwafel: ok. Maar soms àppel?
In principe is dat heel simpel. De deur drukt tijdens het sluiten een knopje in en zo gaat het lampje uit. En dit knopje kan soms blijven hangen, en dan blijft je lamp dus uit.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef ShadyLane het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat ze ook gekeken had hoe dat mechanisme precies werkt.
Heb je al in de Geheime Opening gekeken?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:09 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Waarschijnlijk is het een geheim knopje.
Maak eens een foto..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:03 schreef k_man het volgende:
Neuh, de koelkast is van een heel simpel merk (Pelgrim), maar ik zie dus nergens een knopje dat door de deur ingedrukt wordt.
Weke, gezoete troep. Komt er hier niet in. Brr.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:29 schreef Ringo het volgende:
Dat is toch die weke troep, die naar braaksel stinkt?
Sandwichspreadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weke, gezoete troep. Komt er hier niet in. Brr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |