Jaloersmakend.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
We hebben hier sinds twee dagen een mannetjesgoudvink die paardebloemenpluis eet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:08 schreef DO2 het volgende:
Dat zou ik nooit volhouden. Ik word onrustig van rommel en/of vuil.
Dan hebben we een gemeenschappelijke vriend.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:07 schreef Claudia_x het volgende:
Maar één van mijn MSN-contacten is online en dat is mijn ING buddy.
Misschien moet je een duurdere nemen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:43 schreef Gellius het volgende:
Onze werkster is gisteren niet op komen dagen.
Om dit soort gezeur te voorkomen hadden we nu juist een degelijk bureau in de arm genomen.
Het vrouwtje is er nu ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
We hebben hier sinds twee dagen een mannetjesgoudvink die paardebloemenpluis eet.
[ afbeelding ]
Ah dat doet me denken aan mijn Romeschoolreisquote:Op zondag 23 mei 2010 19:49 schreef mane het volgende:
Ik maak me zorgen over de Nederlandse man. Ik heb op de Rome reis vijf leerlingen zien huilen en het waren allen jongens. Ik neem aan dat Ivan in de tussentijd gewoon stoicijns een boekje bekeek of een rijstwafel naar binnen aan het proppen was? Dat geeft weer wat hoop.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:49 schreef mane het volgende:
Ik maak me zorgen over de Nederlandse man. Ik heb op de Rome reis vijf leerlingen zien huilen en het waren allen jongens. Ik neem aan dat Ivan in de tussentijd gewoon stoicijns een boekje bekeek of een rijstwafel naar binnen aan het proppen was? Dat geeft weer wat hoop.
quote:Op maandag 24 mei 2010 09:14 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Je doet het verkeerd. Je moet kijken of het lampje aan is als de koelkast dicht is.
Ja, maar op m'n Facebook staat 'ie wel goed.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Hoi C., ze hebben de audio verwijderd van 'peer eten'!
Of dat het knopje blijft hangenquote:Op maandag 24 mei 2010 08:59 schreef k_man het volgende:
Hmm. Toen ik zojuist de koelkast open deed ging het lampje niet aan. Nu is de vraag of alleen het lampje stuk is, of de hele koelkast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |