abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81711890
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:35 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Mja, moet naar freakin' Almere voor die camera . Plus dat een nieuwe 50D out of range is eigenlijk he. Dan moet ik het echt doen met een habbiebabbie lens erbij en dat vind ik zonde van die camera.
Achmed bij jou in het dorp heeft nog een 7D zonder lens te koop voor je.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_81711928
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef Joene het volgende:

[..]

Achmed bij jou in het dorp heeft nog een 7D zonder lens te koop voor je.
Ik zag het ook. . Ik wist niet eens dat wij Achmeds hadden! .
pi_81711938
!
Ja doei.
pi_81711979
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik zag het ook. . Ik wist niet eens dat wij Achmeds hadden! .
Ook zo zonder aankoopbon vanwege een geschenk
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_81711993
Als de 50D tegenvalt heeft die verkoper ook nog een 40D in de aanbieding ('t is een particulier die hobbymatig handelt in fotospul enzo) dus daar kan ik altijd op terugvallen, is ook een supercam en ruim voldoende voor mij (maar liefst die 50D he ).
pi_81712088
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:38 schreef Joene het volgende:

[..]

Ook zo zonder aankoopbon vanwege een geschenk
Echt he. .

"Hey Fatima, wat sturen we Achmed voor z'n trouwen? Een geit of wat?"
"Mja stuur maar een 7D op joh. Heeft ie vast nog niet!"

Sure!
pi_81712103
Je kan ook gewoon je g1 weeer is uit de kast pakken ,en gewoon een fotoot maken van anna denken nah dat ziete r best ok uit, je hebt snel een fotootje en klaar J.
pi_81712123
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef Joene het volgende:
Je kan ook gewoon je g1 weeer is uit de kast pakken ,en gewoon een fotoot maken van anna denken nah dat ziete r best ok uit, je hebt snel een fotootje en klaar J.
Die is echt al tig jaar geleden de deur uitgegaan. .
pi_81712136
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Echt he. .

"Hey Fatima, wat sturen we Achmed voor z'n trouwen? Een geit of wat?"
"Mja stuur maar een 7D op joh. Heeft ie vast nog niet!"

Sure!
Ja serieus als dat ding niet gestolen is dan ga ik vanavond geit eten.
pi_81712148
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Die is echt al tig jaar geleden de deur uitgegaan. .
Weg gedaan , wat zonde
pi_81712175
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:42 schreef Joene het volgende:

[..]

Weg gedaan , wat zonde
Dat bewaren doe'k niet meer aan hoor.
pi_81712213
Mwah mn g2 was geen reet meer waard toen ik mn coolpixje (broekzakformaat) kocht. Dus verkopen had geen zin.
pi_81712280
Ik heb echt zin in die nieuwe cam. . En de week daarna verkansie dus lekker foto-en. Dagje befteling, dierentuin, dat werk. .
pi_81712300
Ja leuk ! wel ff wat potse daar he !
pi_81712363
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:45 schreef Joene het volgende:
Ja leuk ! wel ff wat potse daar he !
Ik twittert het wel!
pi_81712405
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:46 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik twittert het wel!
Ik hou dr van !
pi_81712422
hm. die winkel is vanavond ook open
Ja doei.
pi_81712439
Befteling kaarten liggen al klaar, moeten alleen nog een dierentuin prikken. Aanraders?
pi_81712443
En je verkansiegeld staat vandaag op je rekening als je een lieve baas hebt ivm pikster.
pi_81712463
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
hm. die winkel is vanavond ook open
Whehe, naast het WANT WANT WANT komt het NU NU NU gevoel ook bekend voor idd! .
pi_81712470
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef Joene het volgende:
En je verkansiegeld staat vandaag op je rekening als je een lieve baas hebt ivm pikster.
Klopt. Zo maar eens even mijn ing checken.
pi_81712475
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Befteling kaarten liggen al klaar, moeten alleen nog een dierentuin prikken. Aanraders?
Antwerpse Zoo is cool heb ik 2 weken terug ontdekt , en met de trein bereikbaar ligt naast station antwerpen.

En vanuit waar jij woont ben je dr met 1,5 uur denk ik
pi_81712497
Ohja, zo'n dilemma heb ik thuis ook nog.
Ik heb zelf al 4 jaar ofzo zo een plat Sony toestelletje met lens "intern", werkt lekker snel en past makkelijk in broekzak. De vriendin heeft een redelijk ouderwetse Fuji spiegelreflex met vaste lens (jaja, ze bestaan).
Die Sony is lekker snel dus, maar bijna kapot. Bij het aanzetten vibreert-ie en stopt daar ook niet mee. Anti-shake gone wild, ofzo. Hij heeft dan ook meerdere bouwplaatsen gezien.
Die Fuji is ouder, maar maakt, zeker in vergelijk met die Sony, heel goede foto's.
Dus óf allebei de camera's vervangen, dan hebben we een snelle en een goede, of 1 heel goede kopen, maar dan heb je weer niks om snel mee te nemen in je broekzak.
Enz.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_81712503
En vanavond weer lopen he.
pi_81712510
Wil je in nederland blijven of Burgers Zoo of Dierentuin in Emmen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')