Achmed bij jou in het dorp heeft nog een 7D zonder lens te koop voor je.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, moet naar freakin' Almere voor die camera. Plus dat een nieuwe 50D out of range is eigenlijk he. Dan moet ik het echt doen met een habbiebabbie lens erbij en dat vind ik zonde van die camera.
Ik zag het ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Achmed bij jou in het dorp heeft nog een 7D zonder lens te koop voor je.
Ook zo zonder aankoopbon vanwege een geschenkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zag het ook.. Ik wist niet eens dat wij Achmeds hadden!
.
Echt he.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Ook zo zonder aankoopbon vanwege een geschenk
Die is echt al tig jaar geleden de deur uitgegaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef Joene het volgende:
Je kan ook gewoon je g1 weeer is uit de kast pakken ,en gewoon een fotoot maken van anna denken nah dat ziete r best ok uit, je hebt snel een fotootje en klaar J.
Ja serieus als dat ding niet gestolen isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt he..
"Hey Fatima, wat sturen we Achmed voor z'n trouwen? Een geit of wat?"
"Mja stuur maar een 7D op joh. Heeft ie vast nog niet!"
Sure!
Weg gedaan , wat zondequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Die is echt al tig jaar geleden de deur uitgegaan..
Ik hou dr van !quote:
Klopt. Zo maar eens even mijn ing checken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef Joene het volgende:
En je verkansiegeld staat vandaag op je rekening als je een lieve baas hebt ivm pikster.
Antwerpse Zoo is cool heb ik 2 weken terug ontdekt , en met de trein bereikbaar ligt naast station antwerpen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Befteling kaarten liggen al klaar, moeten alleen nog een dierentuin prikken. Aanraders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |