quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 09:14 schreef punchdrunk het volgende:op de een of andere manier kan ik dit niet verwerken. ik bedoel: het is een absoluut vaststaand feit dat er niets sneuer ter wereld is dan een vliegtuigspotter. Het nutteloos vastleggen van registratienummers van vliegtuigen die al 10000 keer zijn vastgelegd, alleen niet door jou getuigd van een aan autisme grenzend mentaal gebrek.
met andere woorden: logic fails. een gedeelde eerste plaats op het podium van de faal voor alle soorten spotters!
Mooie belediging van mijn vader. Laat ik eerst voorop stellen. Mijn vader is geen autist en absoluut geen loser. Heeft meer bereikt in zijn leven dan jij ooit waarschijnlijk zult bereiken. Is sociaal heel vaardig en heeft een heel verantwoordelijke baan.
Voor zijn hobby is hij al over de hele wereld geweest. Daarbij gaat hij niet alleen op reis voor het spotten, maar gaat hij ook op reis voor de lokale cultuur. Daarbij gaat hij niet alleen naar de toeristen plekjes, maar mengt hij zich tussen de lokale bevolking om meer van hun cultuur te snuiven.
Deze goede man is altijd een goede vader geweest voor zijn kinderen en een uitstekende echtgenoot voor zijn vrouw. Ze zijn al 37 jaar gelukkig getrouwd. Is mijn moeder dan een lelijke dikke zeug en dom? Nee ze is een intelligente en goed uitziende vrouw, die absoluut geen voetenveeg is.
Nu moet ik eerlijk zeggen, dat ik de aantrekkingskracht van spotten niet zie. Maar in tegenstelling tot jou, heb ik wel begrip voor het feit dat andere mensen nou eenmaal andere dingen leuk vinden dan ik.
Wie is hier nou de autist?