Ja dat is waar, geen boze peri en lynx meerquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Groot gelijk hebben jullie....i will follow....om zo nu en dan binnen te vallen
En uiteraard willen jullie hem die pijn besparenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we zijn nog een geschikte sc aan het zoeken, maar symp O* is hier mod, en hij mist ons heel erg
Oh echt?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
maar symp O* is hier mod,
quote:
Bavaria staat gelijk aan vochtige poepquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ook al hou je van bier , bavaria is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond jou in mijn begin begin (Flopstars) ook wel een beetje engquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik kon niet zo goed opschieten met 2 users toen, voor jou tijd
maar daar heb ik het liever niet meer over. Laat maar zeggen dat ik ouder en liever ben geworden
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:26 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik vond jou in mijn begin begin (Flopstars) ook wel een beetje eng![]()
Nu niet meer hoor
Ja, pas in de laatste wekenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]bij popstars? Poste jij daar ook?
Voor wie was jij danquote:
Ik had niet echt een favoriet. Ik vond Charlotte wel leuk, Kristel en Kim.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor wie was jij dan
ik kwam daar niet zo heel veelals ik kwam dan reageerde
ik soms wel fel ja
Ik had ook een hekel aan Bartquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik had niet echt een favoriet. Ik vond Charlotte wel leuk, Kristel en Kim.
Ik had een hekel aan Bart!
Ja, Wesly vond ik ook leuk. Joshua kon ik ook wel handelen, dat vond ik gewoon een aardige gozer.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had ook een hekel aan Bart![]()
Ik was voor wesley
En ik verwarde jou steeds met Kally. Geen idee waarom.quote:
hahaha. Dat is een complimentquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En ik verwarde jou steeds met Kally. Geen idee waarom.
Voor mij jaquote:
Nu kunnen we blijven quotenquote:
Niet meer, je bent ontdooid.quote:
Rauzer is net een kleine pupquote:
Ik wist dat je dat ging doen.quote:
quote:
Geen idee joh! Ik denk, heel suf, door de blauwe letters. Had jij eerst toch ook? En dat opvallende konijn van Vaduz zie ik ook pas sinds een week of twee...quote:
Compleet anders iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:10 schreef Rauzer het volgende:
Ja had ik eerst ook idd, maar voor de rest lijken we helemaal niet op elkaar qua postgedrag
Ik vind dit maar verwarrend trouwens, ik ga weer naar XFA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |