Mijn beste vriendin zit diep in de Achterhoekse Metalscene. Ik zal het eens aan haar vragen. Welk gehucht woon jij?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:24 schreef Patrijz het volgende:
[..]
mm.. das half uur rijden voor mij, twijfel ik toch een beetje ;-)... maar als je info/website hebt, dat kan natuurlijk nooit kwaad!
Ik woon in Velswijk!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zit diep in de Achterhoekse Metalscene. Ik zal het eens aan haar vragen. Welk gehucht woon jij?.
Tof. Dat gaan wij zondag ook doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Binnenkort met m'n bandje een optreden en dan wordt er pro opgenomen en dat komt live op de radio.
27 seconden... gogo!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Ghehe, dat zullen jullie wel iets beter doen.![]()
Waar eigenlijk? Welke zender?
Is er ook iemand hier die kan sweep picken?
Youtube-vid or it didn't happen.
Dat is eigenlijk een techniek waarbij ik niet verder kom met leren ervan.
Dat is nou echt een techniek die me m'n kont kan roesten net als shreddenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:17 schreef Gitaarmat het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is nou echt een techniek die me m'n kont kan roesten net als shredden
Hilversum. 3FM.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Tof, welk programma?quote:
Ik kan het wel, maar ik gebruik het maar sporadisch. De hele tijd arpeggio's aanelkaar rijgen vind ik ook niet zo interessant, maar je kan er best leuke dingetjes tussendoor mee doen. In dit liedje zitten een paar langzame sweeps:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Bij Bring It On. Voor het Examenjournaal omdat Charlot haar examen doet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Tof, welk programma?
Ghehe, waar wij spelen dat is zo'n kleine regionale zender. Ken je toch niet.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Bij Bring It On. Voor het Examenjournaal omdat Charlot haar examen doet.
@Patrijz: zie onderschift.
Lukt t d'r een beetje?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Raar om te denken dat zij zo in mijn klas zou kunnen zitten, wel respect dat ze dan nog even tussendoor een optreden wil doen, stress heb je al genoeg zou je zo zeggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
@Patrijz: zie onderschift.
Mooi op tijd manquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:44 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ik ben ook thuis. En nu nog avondeten scoren?.
Eetse?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:44 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, ik ben ook thuis. En nu nog avondeten scoren?.
Ik zal het iig vragenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:49 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Ik woon in Velswijk!Zoek gewoon goede leraar... want wil nu weer wat bijleren haha liefst beetje in de stijl waar ik van hou natuurlijk ;-)
Mja, mijn beoogde eten is niet meer in de vriezer te vinden dus schijnbaar heb ik dat al eens opgegetenquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mja, mijn beoogde eten is niet meer in de vriezer te vinden dus schijnbaar heb ik dat al eens opgegeten.
Wordt niks meer zo.
Aangezien ik nu net maar de ontbijtreep van vanochtend opgegeten heb, doet je wel vermoeden wat voor maffe dag ik had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |