ja, ik ga er ook voor sparen om zelf mee te kloten en nummers mee te maken/riffjes mee te makenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja zo'n looper is wel leuk speelgoed maar geburik je het nou echt vaak nuttig ?
Kan je alleen niet tijdens optredens gebruikenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:01 schreef KaMo het volgende:
Kan je beter zo'n toneport kopen en dan op de computer wat opnemen en in de loop zetten
Klopt, ik denk ook niet dat velen hier dat wel van plan zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kan je alleen niet tijdens optredens gebruiken
Dat zou een klein wonder zijnquote:
Neequote:Op maandag 24 mei 2010 14:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zou een klein wonder zijn
PM dus niet gekregen?
Hij staat klaar, maar is er nog niet van gekomen. Ik gooi hem morgen in de auto zodat ik hem nog netjes op tijd op het postkantoor af kan leveren
Lees gewoon de voorwaardes je bent toch niet blindquote:Op maandag 24 mei 2010 14:49 schreef Lespaulspelert het volgende:
Maar, eventjes voor de duidelijkheid, want ik snap er geen flikker van. Als ik het hoogste bod heb, dat blijft staan tot de sluitingsdatum, wat gebeurt er dan? Krijg ik dan een email? En waar en wanneer kan ik het dan ophalen?
Is het huidig bod plus btw daaruit 16 procent en van het totaal dus weer een btw bedrag, of is het een btw bedrag uit het opgeld wat uit de prijs incl btw is gehaald?quote:Huidig bod : ¤ 450,00
Aantal biedingen : 1
Volgend bod : ¤ 470,00
(Openingsbod: ¤ 450,00)
Minimum opbrengst gehaald
BTW : 19,00 %
Opgeld : 16,00 %
BTW over opgeld : 19,00 %
En nu even in normaal Nederlands?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:05 schreef Lespaulspelert het volgende:
Jawel, soms wordt het zwart voor mijn ogen.
Maar, for the record:
[..]
Is het huidig bod plus btw daaruit 16 procent en van het totaal dus weer een btw bedrag, of is het een btw bedrag uit het opgeld wat uit de prijs incl btw is gehaald?
Alstublieft:quote:Op maandag 24 mei 2010 15:05 schreef Lespaulspelert het volgende:
Jawel, soms wordt het zwart voor mijn ogen.
Maar, for the record:
[..]
Is het huidig bod plus btw daaruit 16 procent en van het totaal dus weer een btw bedrag, of is het een btw bedrag uit het opgeld wat uit de prijs incl btw is gehaald?
Ja, op 5 minuten rijden afstand van mijquote:Op maandag 24 mei 2010 12:46 schreef Libelah het volgende:
[..]
Het is in Roermond, niet in Amsterdam.
En als ik er langs kom naar de vriendin en het meeneem als ik de Randall kom halenquote:Op maandag 24 mei 2010 15:56 schreef -Menn0- het volgende:
Mooi kan jij de 2 gitaren + 4 effecten waarop ik geboden heb ophalen
Snap je zin nietquote:Op maandag 24 mei 2010 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En als ik er langs kom naar de vriendin en het meeneem als ik de Randall kom halen
Hij kan je crap in Roermond ophalen op weg naar zijn vriendin en naar je toe brengen wanneer hij toch de Randall komt halen.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:11 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Snap je zin nietIets met naar je vriendin gaan en een Randall
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:11 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Snap je zin nietIets met naar je vriendin gaan en een Randall
Dat dus jaquote:Op maandag 24 mei 2010 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij kan je crap in Roermond ophalen op weg naar zijn vriendin en naar je toe brengen wanneer hij toch de Randall komt halen..
Veel geld binnen gekregen?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:18 schreef The_Dean het volgende:
Oh, dan neem ik meteen die EC1000 ook wel van je over
Zozo die ga je allemaal kopen?quote:Op maandag 24 mei 2010 16:17 schreef -Menn0- het volgende:
Aaah zo dusIk snap em
Top![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Die ESP MOET ik gewoon hebben![]()
![]()
Haha, maar kan nog snel sparen en andere shit verkopen voordat jij die dingen binnen krijgtquote:Op maandag 24 mei 2010 16:19 schreef -Menn0- het volgende:
Wou ook nog op die Ouijajahaha (ofzo) Gitaar van ESP bieden maar straks win ik ze allemaal
[..]
Veel geld binnen gekregen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |