Oja, die. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:05 schreef themauster het volgende:
Henk Jan Smits vanavond te gast bij EkStra Weekend
Een nummer wat al 140 keer gedraaid is MH makenquote:
Ik moet hier idd wel even hard om lachen zeg. Niet normaal ditquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een nummer wat al 140 keer gedraaid is MH maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Was zeker de enige plaat waaruit 'gekozen' kon worden.
Faalhazen.
Jup! maar Caro Emerald ook en die heeft net een nieuwe single. Om maar ff een andere artiest te noemenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:44 schreef themauster het volgende:
Yeasayer komt zeker naar Pinkpop?
Ja, draai die nóg meer! Ik ben ondertussen compleet Caro-moe. En dan heb ik dat album nog niet eens beluisterd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! maar Caro Emerald ook en die heeft net een nieuwe single. Om maar ff een andere artiest te noemen.
Jaapquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:49 schreef gerbenp het volgende:
X-Factor. Ga dan naar 538 als je die crap wilt promoten
.
Dit. Inclusief jouw quote.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moet hier idd wel even hard om lachen zeg. Niet normaal dit. Leuk liedje hoor, maar ondertussen heb ik 'm eigenlijk ook wel een beetje gehoord. 140x al gedraaid. Prachtig
.
Gok over 3 weken dat het toch echt de nieuwe MH is..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, draai die nóg meer! Ik ben ondertussen compleet Caro-moe. En dan heb ik dat album nog niet eens beluisterd.
Heb werkelijk niks met die talentenjachten. Ik vermijd het altijd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Jaapdat die Gayboyz van Gordon vanavond maar eens oprotten of die opgeblazen Dony
Ik heb alleen Idols 1 gevolgd en dit jaar de X-Factor , vindt het een erg mooie en strakke show alleen de britse X-Factor is natuurlijk 10x beter.De enige ergenis is Gordon en zijn verkeerde stemgedrag vorige weekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb werkelijk niks met die talentenjachten. Ik vermijd het altijd.
Idols vond ik nog wel leuk om naar te kijken, maar sinds de eerste editie van X-Factor heb ik er genoeg van.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb werkelijk niks met die talentenjachten. Ik vermijd het altijd.
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:01 schreef Bol_Wan het volgende:
vlak voor Lowlands word No One Knows denk ik Megahit
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:50 schreef Pino112 het volgende:
GoedeMIDDAG!
Wat een kudtplaat, One. Al veelste vaak gehoord![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:45 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe playlist Der Rudy! ziet er best goed uit!
Gaat weer een feestjuh wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben er pas vanaf 23.30 - 0u, dus veel leuke platen mis ik, maar wat een vette list
Hansquote:
Zeker weten, eerst nog verjaardag, dus dat komt helemaal goedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat weer een feestjuh worden
When Love Takes over. DE zomerhit van 2009, voor mij!
.
Dat denk ik ook wel. Deze week binnengekomen in de top 40 op nummer 19quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:33 schreef themauster het volgende:
Alejandro wordt 1 van de zomerhits van dit jaar let op mijn woorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |