Dat houd je toch niet tegen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef 3FMaster het volgende:
Volgende week Pinkpop!Het schijnt alleen niet zo mooi weer te worden
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG!
Lekker weekend, alleen morgen nog even een half dagje werken
Als je een geamputeerd been hebt, dan kan je nog hardlopen hoor, zeker met de technologie van tegenwoordig..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
WTF Fail. Die Claudia tegen die vrouw die aan paralympics doet met geamputeerd been: wat doe je vooral dan? Hardlopen?![]()
![]()
![]()
![]()
*aanzetquote:
#fail van mij dan. Even niet bij nagedacht.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een geamputeerd been hebt, dan kan je nog hardlopen hoor, zeker met de technologie van tegenwoordig..
Fouten maken is menselijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
#fail van mij dan. Even niet bij nagedacht.
quote:Deze week weer een paar keer gedraaid door @michielveenstra! Michiel, wil je niet meer zo lang op vakantie aub
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
![]()
examens lopen heel voorspoedig, ik ben op het moment een heel jaar niks doen aan het goedmaken
daar zijn de meningen over verdeeldquote:
die ja, ik was al afschreven bij menig leraarquote:
haha ja oke, maar ik ben ook nooit bestraft want ik wist wanneer ik mijn kop moest houdenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Sommige docenten kunnen erg slecht tegen bijdehante leerlingen
Woohoo sex op een vuurtje...
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha ja oke, maar ik ben ook nooit bestraft want ik wist wanneer ik mijn kop moest houden![]()
eerste paar klassen was ik nog veel irritanter, die leraren die ik toen had hebben nu ook de meeste problemen bij mij![]()
achja, over 4 examens ben ik er hopelijk vanaf.. welkom Tilburgs studentenleven
Maar nu lijkt het dus toch nog goed te komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die ja, ik was al afschreven bij menig leraar![]()
toegegeven, ik was niet ideaal, maar ik was niet onmogelijk ofzo, beetje bijdehand misschien maar daar hield et wel mee op
Tilburg is saaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |