Een nummer wat al 140 keer gedraaid is MH makenquote:
Ik moet hier idd wel even hard om lachen zeg. Niet normaal ditquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een nummer wat al 140 keer gedraaid is MH maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Was zeker de enige plaat waaruit 'gekozen' kon worden.
Faalhazen.
Jup! maar Caro Emerald ook en die heeft net een nieuwe single. Om maar ff een andere artiest te noemenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:44 schreef themauster het volgende:
Yeasayer komt zeker naar Pinkpop?
Ja, draai die nóg meer! Ik ben ondertussen compleet Caro-moe. En dan heb ik dat album nog niet eens beluisterd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! maar Caro Emerald ook en die heeft net een nieuwe single. Om maar ff een andere artiest te noemen.
Jaapquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:49 schreef gerbenp het volgende:
X-Factor. Ga dan naar 538 als je die crap wilt promoten
.
Dit. Inclusief jouw quote.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moet hier idd wel even hard om lachen zeg. Niet normaal dit. Leuk liedje hoor, maar ondertussen heb ik 'm eigenlijk ook wel een beetje gehoord. 140x al gedraaid. Prachtig
.
Gok over 3 weken dat het toch echt de nieuwe MH is..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, draai die nóg meer! Ik ben ondertussen compleet Caro-moe. En dan heb ik dat album nog niet eens beluisterd.
Heb werkelijk niks met die talentenjachten. Ik vermijd het altijd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Jaapdat die Gayboyz van Gordon vanavond maar eens oprotten of die opgeblazen Dony
Ik heb alleen Idols 1 gevolgd en dit jaar de X-Factor , vindt het een erg mooie en strakke show alleen de britse X-Factor is natuurlijk 10x beter.De enige ergenis is Gordon en zijn verkeerde stemgedrag vorige weekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb werkelijk niks met die talentenjachten. Ik vermijd het altijd.
Idols vond ik nog wel leuk om naar te kijken, maar sinds de eerste editie van X-Factor heb ik er genoeg van.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb werkelijk niks met die talentenjachten. Ik vermijd het altijd.
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:01 schreef Bol_Wan het volgende:
vlak voor Lowlands word No One Knows denk ik Megahit
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:50 schreef Pino112 het volgende:
GoedeMIDDAG!
Wat een kudtplaat, One. Al veelste vaak gehoord![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:45 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe playlist Der Rudy! ziet er best goed uit!
Gaat weer een feestjuh wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben er pas vanaf 23.30 - 0u, dus veel leuke platen mis ik, maar wat een vette list
Hansquote:
Zeker weten, eerst nog verjaardag, dus dat komt helemaal goedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat weer een feestjuh worden
When Love Takes over. DE zomerhit van 2009, voor mij!
.
Dat denk ik ook wel. Deze week binnengekomen in de top 40 op nummer 19quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:33 schreef themauster het volgende:
Alejandro wordt 1 van de zomerhits van dit jaar let op mijn woorden
Magetronplaat?!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:47 schreef -Hans- het volgende:
Kernkraft 400De magnetron plaat
![]()
![]()
Wereldplaat !!!
Stuk beter trouwens ook dan die vreselijke Pitbullquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker weten, eerst nog verjaardag, dus dat komt helemaal goed
In Frankrijk hoorde je hem ook vrij veel, dus daar was het ook dé zomerhit![]()
Ja joh ! toen de plaat net uitkwam zei Giel Beelen (dankzij hem is het zo'n monsterhit geworden) dat de plaat net klonk als zijn magnetronquote:
Inderdaad, hebben we voor de verandering een goede MH, dan is het een hele oudequote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moet hier idd wel even hard om lachen zeg. Niet normaal dit. Leuk liedje hoor, maar ondertussen heb ik 'm eigenlijk ook wel een beetje gehoord. 140x al gedraaid. Prachtig
.
TIMO !!!!!!! die ene clown idd naar Heerenveen !quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:49 schreef Timo20 het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!
Nu nog een keer een balans zien te vinden tussen een goede en nieuwe MHquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Inderdaad, hebben we voor de verandering een goede MH, dan is het een hele oude
Heel erg jammer, maar niet echt een verassing. Dan wordt het toch tijd om eindelijk eens de jeugd door te laten brekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
TIMO !!!!!!! die ene clown idd naar Heerenveen !
Blijkt maar weer dat de MH wel gewaardeerd werdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef Captain_Slow het volgende:
OMG, dit was de MH en dan vragen mensen hem aan![]()
![]()
Dat begin doet mij aan een andere plaat denken..
Henk Jan Smitsquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:49 schreef gerbenp het volgende:
X-Factor. Ga dan naar 538 als je die crap wilt promoten
.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Captain_Slow het volgende:
Een file omdat er mensen naar de Toppers gaan![]()
![]()
Was gister ook al hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Captain_Slow het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Captain_Slow het volgende:
![]()
Goed begin van een Top avondquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Captain_Slow het volgende:
![]()
goedeMIDDAG!quote:
... en a.s. maandag zal er wel een file voor de IKEA staan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Captain_Slow het volgende:
![]()
wat moeten ze aanpassen danquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:57 schreef Captain_Slow het volgende:
Vind het altijd grappig dat voor EW de camera's altijd worden aangepast, maar dat heeft natuurlijk met 101 te maken.
Ik zat in mijn auto toen ze daarmee kwamenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:06 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gister had ik de radio niet altijd aan..
Altijd een goede zaak natuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heel erg jammer, maar niet echt een verassing. Dan wordt het toch tijd om eindelijk eens de jeugd door te laten breken
Erg maf iddquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef Captain_Slow het volgende:
OMG, dit was de MH en dan vragen mensen hem aan![]()
![]()
Dat begin doet mij aan een andere plaat denken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |