Magetronplaat?!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:47 schreef -Hans- het volgende:
Kernkraft 400De magnetron plaat
![]()
![]()
Wereldplaat !!!
Stuk beter trouwens ook dan die vreselijke Pitbullquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker weten, eerst nog verjaardag, dus dat komt helemaal goed
In Frankrijk hoorde je hem ook vrij veel, dus daar was het ook dé zomerhit![]()
Ja joh ! toen de plaat net uitkwam zei Giel Beelen (dankzij hem is het zo'n monsterhit geworden) dat de plaat net klonk als zijn magnetronquote:
Inderdaad, hebben we voor de verandering een goede MH, dan is het een hele oudequote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moet hier idd wel even hard om lachen zeg. Niet normaal dit. Leuk liedje hoor, maar ondertussen heb ik 'm eigenlijk ook wel een beetje gehoord. 140x al gedraaid. Prachtig
.
TIMO !!!!!!! die ene clown idd naar Heerenveen !quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:49 schreef Timo20 het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!
Nu nog een keer een balans zien te vinden tussen een goede en nieuwe MHquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Inderdaad, hebben we voor de verandering een goede MH, dan is het een hele oude
Heel erg jammer, maar niet echt een verassing. Dan wordt het toch tijd om eindelijk eens de jeugd door te laten brekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
TIMO !!!!!!! die ene clown idd naar Heerenveen !
Blijkt maar weer dat de MH wel gewaardeerd werdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef Captain_Slow het volgende:
OMG, dit was de MH en dan vragen mensen hem aan![]()
![]()
Dat begin doet mij aan een andere plaat denken..
Henk Jan Smitsquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:49 schreef gerbenp het volgende:
X-Factor. Ga dan naar 538 als je die crap wilt promoten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |