toch knap, vanuit een radio zappen naar de tvquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
toch knap, vanuit een radio zappen naar de tv
meteen afstraffen, die luie zakkenquote:
blijft een kwestie van niet opletten dusquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
volgens mij was het een onbewust slotje
Nou ja een paar minuten van Q4.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:43 schreef borisz het volgende:
Hansie basketball nu bij de NOS
Hmm, alleen ik kan dan weer niet vinden hoeveel bewoners de 27 EU samen zijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef alors het volgende:
[..]
Bij eurostat kan ik het ook niet echt vinden. Wel dat van de 27 EU landen 17% 65 en ouder is (in 2008!!). Aan de hand daarvan kun je het zelf ook berekenen
tnx !!! was net optijd om het te zienquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:43 schreef borisz het volgende:
Hansie basketball nu bij de NOS
Kort maar krachtigquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja een paar minuten van Q4.
Ik ga slapen. Morgen tentamen belastingrecht
Was het live op rtvnoord?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
tnx !!! was net optijd om het te zienNOS had zo te zien de beelden overgenomen van RTV Noord. Toch super dat ze er aandacht aanbesteden
Ik denk dat ik Pino zie!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef Pino112 het volgende:
GoedeMIDDAG!
Heb dus Flexican Beat gemist
Die is koning
Succesquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou ja een paar minuten van Q4.
Ik ga slapen. Morgen tentamen belastingrecht
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:49 schreef Timo20 het volgende:
Uitslag van mijn stemwijzer is wel verassend:
PVDA
SP & ChristenUnie (samen op de 2e plaats)
CDA
Partij voor de Dieren![]()
als ik ergens nooit op zou stemmen is het wel ChristenUnie en de CDA
Ik lees dat ze zaterdag ook basketbal uitzendenquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
![]()
mij lukt het ook om elke keer dat ik die test doe iets totaal anders als uitslag te krijgen![]()
+1quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef alors het volgende:
Ik wil Sjarrut niet terug, Marijke is veul leuker
Partij voor de Dieren, bestaat die partij?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:49 schreef Timo20 het volgende:
Uitslag van mijn stemwijzer is wel verassend:
PVDA
SP & ChristenUnie (samen op de 2e plaats)
CDA
Partij voor de Dieren![]()
als ik ergens nooit op zou stemmen is het wel ChristenUnie en de CDA
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef alors het volgende:
Ik wil Sjarrut niet terug, Marijke is veul leuker
Dat totaal is 497 649 125 (in 2008).quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, alleen ik kan dan weer niet vinden hoeveel bewoners de 27 EU samen zijn
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Partij voor de Dieren, bestaat die partij?
Staan bij mij onderaan, niet erg verassendquote:
wtf, onder welke steen leef jij!?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Partij voor de Dieren, bestaat die partij?
dat logoquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
[..]
Staan bij mij onderaan, niet erg verassend
Dan ben je ook echt in de aap gelogeerd.quote:
Kneuzenkermis. Beetje extreem allemaal he, denk niet dat 't een goed idee is om allerlei copyrights en auteursrechten te gaan beperken. En gratis voor niet commercieel gebruik? Mag ik dan ook gratis met de taxi als ik 't niet voor commercieel gebruik?quote:
In de aap gelogeerd?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan ben je ook echt in de aap gelogeerd.
De jongerenafdeling van de PVV zal overigens ook op niets uit lopen.
Ik doe dan ook niet mee aan zulke stellingen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In de aap gelogeerd?
Naja, ik stem toch pas over 2 jaar.
En die stemwijzer faalt best wel, want als je antwoord hebt dat anti-islam is komt PVV meteen bovenaan.
Waar gaat het fout?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:07 schreef Bol_Wan het volgende:
holyshit, ik zet ook wat charts op mijn last.fm zeg, ik sta der zelf van te kijken![]()
kom aan de 70 tracks per dag, damn
ik wil het niet fout noemen, maar ik vind het best watquote:
Kloptquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik lees dat ze zaterdag ook basketbal uitzenden. Dan ga ik kijken
.
Bij komt dit eruit, maar de belangrijkere punten zorgen ervoor dat ik op nr2 ga stemmen tenminste dat denk ik nu.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja
[ afbeelding ]
[..]
Staan bij mij onderaan, niet erg verassend
quote:CDA U bent het op 12 punten oneens
PvdA
SP
PVV
Trots op Nederland
VVD
D66
Partij voor de Dieren
SGP
ChristenUnie
GroenLinks U bent het op 12 punten eens
Beters!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:59 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaag lekker maar 4 uurtjesBetekent dat ik om 12h al thuis ben
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik was dr gisteren niet geloof ik![]()
Whaaaaaa ik val dr net in, wie is dit, ik vind het geniaal
Hoiquote:
Wat voor een nieuw huisdier heb je ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik was gisteren zo druk met mn nieuwe huisdier dat ik dit topic gewoon helegaar vergeten was![]()
Maar wie deden nou net die cover van memories?
Ik zag Giel gisteren ergens met zijn cd met covers, die wil ik wel geloof ik
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat voor een nieuw huisdier heb je ?. Heb die memories cover ff gemist, geloof ik.
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was dat net niet memories die ze coverden voor Sweet Dreams?
Ik heb sinds gisteren een babykraai. Hans
Oh ja, hijs niet naar jou genoemd ( maar het had zomaar gekund ) maar Hans Kraai leek me wel de enige goede naam voor mquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Babykraai? Lief !!
![]()
Whehequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, hijs niet naar jou genoemd ( maar het had zomaar gekund ) maar Hans Kraai leek me wel de enige goede naam voor m
Bah.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:59 schreef themauster het volgende:
Ekdom heeft een nacht vol kotsen meegemaakt
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
MMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEE!
Oh hoe heerlijk was datquote:
Even een flinke omschakeling iddquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hoe heerlijk was dat![]()
Jammer dat dat tuinstel dr achteraan komt gillen
Dat houd je toch niet tegen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef 3FMaster het volgende:
Volgende week Pinkpop!Het schijnt alleen niet zo mooi weer te worden
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
GoedeMIDDAG!
Lekker weekend, alleen morgen nog even een half dagje werken
Als je een geamputeerd been hebt, dan kan je nog hardlopen hoor, zeker met de technologie van tegenwoordig..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
WTF Fail. Die Claudia tegen die vrouw die aan paralympics doet met geamputeerd been: wat doe je vooral dan? Hardlopen?![]()
![]()
![]()
![]()
*aanzetquote:
#fail van mij dan. Even niet bij nagedacht.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een geamputeerd been hebt, dan kan je nog hardlopen hoor, zeker met de technologie van tegenwoordig..
Fouten maken is menselijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
#fail van mij dan. Even niet bij nagedacht.
quote:Deze week weer een paar keer gedraaid door @michielveenstra! Michiel, wil je niet meer zo lang op vakantie aub
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
![]()
examens lopen heel voorspoedig, ik ben op het moment een heel jaar niks doen aan het goedmaken
daar zijn de meningen over verdeeldquote:
die ja, ik was al afschreven bij menig leraarquote:
haha ja oke, maar ik ben ook nooit bestraft want ik wist wanneer ik mijn kop moest houdenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Sommige docenten kunnen erg slecht tegen bijdehante leerlingen
Woohoo sex op een vuurtje...
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha ja oke, maar ik ben ook nooit bestraft want ik wist wanneer ik mijn kop moest houden![]()
eerste paar klassen was ik nog veel irritanter, die leraren die ik toen had hebben nu ook de meeste problemen bij mij![]()
achja, over 4 examens ben ik er hopelijk vanaf.. welkom Tilburgs studentenleven
Maar nu lijkt het dus toch nog goed te komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die ja, ik was al afschreven bij menig leraar![]()
toegegeven, ik was niet ideaal, maar ik was niet onmogelijk ofzo, beetje bijdehand misschien maar daar hield et wel mee op
Tilburg is saaiquote:
Oja, die. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:05 schreef themauster het volgende:
Henk Jan Smits vanavond te gast bij EkStra Weekend
Een nummer wat al 140 keer gedraaid is MH makenquote:
Ik moet hier idd wel even hard om lachen zeg. Niet normaal ditquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een nummer wat al 140 keer gedraaid is MH maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Was zeker de enige plaat waaruit 'gekozen' kon worden.
Faalhazen.
Jup! maar Caro Emerald ook en die heeft net een nieuwe single. Om maar ff een andere artiest te noemenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:44 schreef themauster het volgende:
Yeasayer komt zeker naar Pinkpop?
Ja, draai die nóg meer! Ik ben ondertussen compleet Caro-moe. En dan heb ik dat album nog niet eens beluisterd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! maar Caro Emerald ook en die heeft net een nieuwe single. Om maar ff een andere artiest te noemen.
Jaapquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:49 schreef gerbenp het volgende:
X-Factor. Ga dan naar 538 als je die crap wilt promoten
.
Dit. Inclusief jouw quote.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moet hier idd wel even hard om lachen zeg. Niet normaal dit. Leuk liedje hoor, maar ondertussen heb ik 'm eigenlijk ook wel een beetje gehoord. 140x al gedraaid. Prachtig
.
Gok over 3 weken dat het toch echt de nieuwe MH is..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, draai die nóg meer! Ik ben ondertussen compleet Caro-moe. En dan heb ik dat album nog niet eens beluisterd.
Heb werkelijk niks met die talentenjachten. Ik vermijd het altijd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Jaapdat die Gayboyz van Gordon vanavond maar eens oprotten of die opgeblazen Dony
Ik heb alleen Idols 1 gevolgd en dit jaar de X-Factor , vindt het een erg mooie en strakke show alleen de britse X-Factor is natuurlijk 10x beter.De enige ergenis is Gordon en zijn verkeerde stemgedrag vorige weekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb werkelijk niks met die talentenjachten. Ik vermijd het altijd.
Idols vond ik nog wel leuk om naar te kijken, maar sinds de eerste editie van X-Factor heb ik er genoeg van.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Heb werkelijk niks met die talentenjachten. Ik vermijd het altijd.
Ik ben voor!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:01 schreef Bol_Wan het volgende:
vlak voor Lowlands word No One Knows denk ik Megahit
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:50 schreef Pino112 het volgende:
GoedeMIDDAG!
Wat een kudtplaat, One. Al veelste vaak gehoord![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:45 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe playlist Der Rudy! ziet er best goed uit!
Gaat weer een feestjuh wordenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben er pas vanaf 23.30 - 0u, dus veel leuke platen mis ik, maar wat een vette list
Hansquote:
Zeker weten, eerst nog verjaardag, dus dat komt helemaal goedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat weer een feestjuh worden
When Love Takes over. DE zomerhit van 2009, voor mij!
.
Dat denk ik ook wel. Deze week binnengekomen in de top 40 op nummer 19quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:33 schreef themauster het volgende:
Alejandro wordt 1 van de zomerhits van dit jaar let op mijn woorden
Magetronplaat?!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:47 schreef -Hans- het volgende:
Kernkraft 400De magnetron plaat
![]()
![]()
Wereldplaat !!!
Stuk beter trouwens ook dan die vreselijke Pitbullquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker weten, eerst nog verjaardag, dus dat komt helemaal goed
In Frankrijk hoorde je hem ook vrij veel, dus daar was het ook dé zomerhit![]()
Ja joh ! toen de plaat net uitkwam zei Giel Beelen (dankzij hem is het zo'n monsterhit geworden) dat de plaat net klonk als zijn magnetronquote:
Inderdaad, hebben we voor de verandering een goede MH, dan is het een hele oudequote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moet hier idd wel even hard om lachen zeg. Niet normaal dit. Leuk liedje hoor, maar ondertussen heb ik 'm eigenlijk ook wel een beetje gehoord. 140x al gedraaid. Prachtig
.
TIMO !!!!!!! die ene clown idd naar Heerenveen !quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:49 schreef Timo20 het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!
Nu nog een keer een balans zien te vinden tussen een goede en nieuwe MHquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Inderdaad, hebben we voor de verandering een goede MH, dan is het een hele oude
Heel erg jammer, maar niet echt een verassing. Dan wordt het toch tijd om eindelijk eens de jeugd door te laten brekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
TIMO !!!!!!! die ene clown idd naar Heerenveen !
Blijkt maar weer dat de MH wel gewaardeerd werdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef Captain_Slow het volgende:
OMG, dit was de MH en dan vragen mensen hem aan![]()
![]()
Dat begin doet mij aan een andere plaat denken..
Henk Jan Smitsquote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:49 schreef gerbenp het volgende:
X-Factor. Ga dan naar 538 als je die crap wilt promoten
.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Captain_Slow het volgende:
Een file omdat er mensen naar de Toppers gaan![]()
![]()
Was gister ook al hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Captain_Slow het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Captain_Slow het volgende:
![]()
Goed begin van een Top avondquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Captain_Slow het volgende:
![]()
goedeMIDDAG!quote:
... en a.s. maandag zal er wel een file voor de IKEA staan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Captain_Slow het volgende:
![]()
wat moeten ze aanpassen danquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:57 schreef Captain_Slow het volgende:
Vind het altijd grappig dat voor EW de camera's altijd worden aangepast, maar dat heeft natuurlijk met 101 te maken.
Ik zat in mijn auto toen ze daarmee kwamenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:06 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Gister had ik de radio niet altijd aan..
Altijd een goede zaak natuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Heel erg jammer, maar niet echt een verassing. Dan wordt het toch tijd om eindelijk eens de jeugd door te laten breken
Erg maf iddquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef Captain_Slow het volgende:
OMG, dit was de MH en dan vragen mensen hem aan![]()
![]()
Dat begin doet mij aan een andere plaat denken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |