Cool. Dan sponsor je mijn fotografische uitgavenquote:
En we juichen nog even voor hobbs die een huis heeft gekochtquote:We hadden tiramisu gemaakt en een nieuweling mocht op een stoel gaan zitten. Toen kwam Herman Koch en die legde wat Jiskefet spelletjes uit. Lein en ik moesten toen de tiramisu op het hoofd van een nieuwe omkiepen en Kaas moest er een foto van maken
Succes alvastquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef borisz het volgende:
Laatste puntjes op de I aan het zetten voor tentamen belastingrecht morgenochtend
Ik heb vandaag Arenden zien vliegenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Volgens mij hoorde ik een Gierzwaluw over vliegen.
zomers geluidje
Mooi hequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Arenden zien vliegenWat zijn dat een megamooie vogels zeg
En groot
Zo'n visarend is echt een bakbeest
Jaquote:
Ja die kleintjes vliegen hier ook, en ook altijd iig 1 vleermuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Mooi he
Wij hebben hier 's avonds vaak heel veel kleine zwaluwtjes en vleermuizen vliegen![]()
Gaaf!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaZodra die foto's klaar zijn laat ik wel wat zien
Maar ik heb dus ook zo'n foto van vanmiddag
GEbruik jij gewoon een beetje mijn avatar om dit te doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
goede deal!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
heb als t goed is eenboek gescoord op MP voor 8euro ipv 25 voor studie/scripti, binnenkort afhalen hier in Utrecht
Nicequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
heb als t goed is eenboek gescoord op MP voor 8euro ipv 25 voor studie/scripti, binnenkort afhalen hier in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |