Doeiquote:
Nee, al veel langer! Alleen ben ik er regelmatig een tijdje weer niet enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Serieus?Alleen de afgelopen 7 dagen zeker.
Kom je nou nog?quote:
Hier in Ierland wel iig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
een hittegolf?_!
hoe warm wordt het dan en hoe lang?
ow! Naja gezellig dat je er nu wel weer ben!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Doei
[..]
Nee, al veel langer! Alleen ben ik er regelmatig een tijdje weer niet enzo.
[..]
Kom je nou nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er een probleem, stap er overheen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:43 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Hallo dagboek,
Vanmiddag met kick-boxen heeft een klootzak een hoektand uit me mond geslagen. Moet morgen naar de tandarts.
De Fok! meets zijn gewelddadig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Hier in Ierland wel iig.
Ik dacht dat jij een tijdje hier niet meer zou komen nadat Huppel je gedist had?
waaaar danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb morgen een beautydag
Lekker! Wie neem je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
mja volgende keer beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:00 schreef Stoeprand het volgende:
Je moet deze gebruiken voor de OP: [ ]
waarom heb jij de UI van kwiwi gepiktquote:
Omdat ze mijn vriendin is, en deze is iets anders dan die van kwiwi hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom heb jij de UI van kwiwi gepikt
Je hebt Annetje gedumpt, of zij jou?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat ze mijn vriendin is, en deze is iets anders dan die van kwiwi hoor
Niemandquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt Annetje gedumpt, of zij jou?
Volgens mij heeft hij last van persoonlijkheden... Vrouwelijk geslacht, kwiwi's UI en posten als Tong.quote:
jij playerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |