Doeiquote:
Nee, al veel langer! Alleen ben ik er regelmatig een tijdje weer niet enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Serieus?Alleen de afgelopen 7 dagen zeker.
Kom je nou nog?quote:
Hier in Ierland wel iig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
een hittegolf?_!
hoe warm wordt het dan en hoe lang?
ow! Naja gezellig dat je er nu wel weer ben!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Doei
[..]
Nee, al veel langer! Alleen ben ik er regelmatig een tijdje weer niet enzo.
[..]
Kom je nou nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er een probleem, stap er overheen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:43 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Hallo dagboek,
Vanmiddag met kick-boxen heeft een klootzak een hoektand uit me mond geslagen. Moet morgen naar de tandarts.
De Fok! meets zijn gewelddadig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Hier in Ierland wel iig.
Ik dacht dat jij een tijdje hier niet meer zou komen nadat Huppel je gedist had?
waaaar danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb morgen een beautydag
Lekker! Wie neem je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
mja volgende keer beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:00 schreef Stoeprand het volgende:
Je moet deze gebruiken voor de OP: [ ]
waarom heb jij de UI van kwiwi gepiktquote:
Omdat ze mijn vriendin is, en deze is iets anders dan die van kwiwi hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom heb jij de UI van kwiwi gepikt
Je hebt Annetje gedumpt, of zij jou?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat ze mijn vriendin is, en deze is iets anders dan die van kwiwi hoor
Niemandquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt Annetje gedumpt, of zij jou?
Volgens mij heeft hij last van persoonlijkheden... Vrouwelijk geslacht, kwiwi's UI en posten als Tong.quote:
jij playerquote:
Hij denkt vast meisjes te scoren op die manier. Dat ze medelijden met hem hebben enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij last van persoonlijkheden... Vrouwelijk geslacht, kwiwi's UI en posten als Tong.
Ben je weer jaloers?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij denkt vast meisjes te scoren op die manier. Dat ze medelijden met hem hebben enzo.
dat is standaard toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij denkt vast meisjes te scoren op die manier. Dat ze medelijden met hem hebben enzo.
Ik heb lekker op het balkon gezetenquote:
wees blij dat het toen niet zo "warm" wasquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb lekker op het balkon gezeten
En ze hebben zowaar het afval op straat opgehaald. Om de hoek nog niet, daar ligt het nog vol. Nu moeten ze nog de achtergebleven zooi opvegen. In al die weken waren al die zakken stuk geknaagd en open gepikt.
Kloptquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is standaard toch?
staat in de policy van fok: heb vooral medelijden met Paul
Ben ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wees blij dat het toen niet zo "warm" was
Ik denk dat er maar eentje jaloers isquote:
Ik moest werken, maar de warmte was wel te voelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:08 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb lekker op het balkon gezeten
En ze hebben zowaar het afval op straat opgehaald. Om de hoek nog niet, daar ligt het nog vol. Nu moeten ze nog de achtergebleven zooi opvegen. In al die weken waren al die zakken stuk geknaagd en open gepikt.
* Trevland is een beetje jaloersquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn moeder neemt mij mee... Heerlijk van 9:30 tot 17:00 NIKS!
Jij?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar eentje jaloers is!
Wel leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
He Maantje![]()
![]()
Hoezo is het daar niet leuk?
Nu wel ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
TLK
jij stond niet in mijn forumvriendjes lijst
En wil vriendje lief niet eens betalen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel leukmaar te duur
, dus ik ga nergens in
Hij gaat zelf ook nergens in. Ik wil niet eens ergens in want ik word toch alleen maar misselijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wil vriendje lief niet eens betalen?
samen douchen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef laforest het volgende:
Godver, net onder douche vandaan, nu al weer warm. Echt dat wordt nog wat deze zomer hier.
Ik snap wat je bedoeldquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef laforest het volgende:
Godver, net onder douche vandaan, nu al weer warm. Echt dat wordt nog wat deze zomer hier.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu wel ?
Ze voorspellen regen met Pinkpop
Mijn maag lenen, die is wel sterk genoegquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij gaat zelf ook nergens in. Ik wil niet eens ergens in want ik word toch alleen maar misselijk
Ik heb einde van de dag de zon vol hier in de kamer. De zon schijnt momenteel vol naar binnen. Arghhquote:
Godverdomme, echt wel.quote:
Of liever een bubbelbad?quote:
Ga je mee?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland is een beetje jaloers![]()
Ik wil ook wel een dag niks
Beide is niet verkeerd.quote:
Naja volgende keer beterquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar ik heb beloofd dat ik morgen weer zou werken
Ach ja voor je het weer is het zondag en maandag en dan ben ik toch vrijquote:
4 dagen vrij dan 3 dagen werken en dan 3 weken lang geen oppaskinderenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja voor je het weer is het zondag en maandag en dan ben ik toch vrijik hoop zaterdag niet al te lang te hoeven werken
Ja hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Krijgen we ook een befor en after te zien?
Dat heb je goed geregeldquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
4 dagen vrij dan 3 dagen werken en dan 3 weken lang geen oppaskinderen
Jippiequote:
Nee, maar ik weet niet of ik weer een pony wil. En als ik hem wil.... moet hij dan weer recht of schuin...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij dan nog wat leuks te vertellen?
Kan die dan nog anders?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet of ik weer een pony wil. En als ik hem wil.... moet hij dan weer recht of schuin...
Ik weet het, maar misschien dat een van jullie nog wat te vertellen heeftquote:
Schuin!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet of ik weer een pony wil. En als ik hem wil.... moet hij dan weer recht of schuin...
ik ben ook zo trots op mezelfquote:
Ja, echt.quote:
Je hebt dan ook wel een borrel verdiendquote:
Nou, ik zal je even een foto sturen van toen ik een rechte pony hadquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:38 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, echt.
Dat is veel mooier vind ik.
Al begin ik toch te twijfelen bij wat je bedoelt met ''rechte pony''. Ik zie dan zo'n hippe pony die héél recht geknipt is, en bijna voor je ogen hangt. Bedoel je dat met een rechte pony?
die heb ik al opquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt dan ook wel een borrel verdiend
Goed bezig jijquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
die heb ik al op![]()
ik zit nu weer netjes aan de koffie_!
het werd mij te koud in de stad zonder zon
ik wil morgen fris en fruitig lekker vroeg aan de slagquote:
vroeg zegt ie danquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil morgen fris en fruitig lekker vroeg aan de slag![]()
dus ik ga rond een uurtje of negen opstaan en dan langzaam richting de zaak
ja ik vind dat vroeg jaquote:
ik woon op 5 minuten van mijn werkquote:
ja en aan het einde van de dag ben je meestal geslooptquote:
Toen ik laatst nog keek zaten ze er allebei nogquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef niet te werken morgen![]()
[..]
bikkel !
Maar dat komt omdat ik het nog niet gewent benquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en aan het einde van de dag ben je meestal gesloopt
gelukkig maar, je snapt toch wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen ik laatst nog keek zaten ze er allebei nog![]()
[..]
Maar dat komt omdat ik het nog niet gewent ben
Ik ben er ook blij meequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gelukkig maar, je snapt toch wel wat ik bedoel
oeh dat is wel erg fijn met dit weerquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef niet te werken morgen![]()
[..]
bikkel !
wat doe jequote:
NEEEEEquote:
dit is wel zoveel mooierquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NEEEEE
Mika ft. Imogen Heap - By The Time
voor mij dus ik blijfhet lekker zingenquote:
gelukkig niet neequote:
Oh shit vergetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
wanneer ga je over je binnenpretje vertellen LL?
Geen slecht ideequote:
Ik ben ook benieuwtquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh shit vergeten
Mag dat een andere keer in een pmetje?
Ik wacht geduldigquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh shit vergeten
Mag dat een andere keer in een pmetje?
ik vind persoonlijk de dingen waar ze in zitten leukerquote:
Ik vind beide leuk staanquote:
tepels?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk de dingen waar ze in zitten leuker
ja het hele gebied eigenlijk welquote:
uhm hoe weet je dan ik het tegen jou had?quote:
Omdat ik regelmatig voor Paul wordt uitgescholden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm hoe weet je dan ik het tegen jou had?_!
Ligt nogal voor de hand en misschien hoort hij het wel vaker?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm hoe weet je dan ik het tegen jou had?_!
vroegahquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:45 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ik ken jou naam nog van vroegah, kwaliteit user
FYLquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Omdat ik regelmatig voor Paul wordt uitgescholden.
Toch knap zo sletterig en onschuldig tegelijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het hele gebied eigenlijk wel
en:
[ afbeelding ]
ik wil weten wie het is, ik vind ze echt leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch knap zo sletterig en onschuldig tegelijk
Mooie set btw
Vraag het in KPD?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil weten wie het is, ik vind ze echt leuk
te lui voorquote:
In KPD kennen ze haar vast wel, even kijkenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
te lui voor![]()
gemma atkinson zegt tineye
tineye
Daar kom je nu pas achter?quote:
het is gemma atkinsonquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In KPD kennen ze haar vast wel, even kijken
[..]
Daar kom je nu pas achter?
ik was al helemaal blij, de hele dag alquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal blij?
Ze heeft wel een oud topic in B&H Gemma Atkinson
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In KPD kennen ze haar vast wel, even kijken
[..]
Daar kom je nu pas achter?
komt door de rokjes zekerquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was al helemaal blij, de hele dag al
nee johquote:
ga je schamenquote:
ik nog niet, hij rijkelijk laat deze weekquote:
Sooooorryquote:
grrrrmbl ^%#*#%$@quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Sooooorry
Hoe is het met je boksbreukje ?
De voorkantquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik nog niet, hij rijkelijk laat deze week
Typen gaat nog wat moeilijk zie ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
grrrrmbl ^%#*#%$@GVD sgr34wtu2483471234623849
picsquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Typen gaat nog wat moeilijk zie ik
mamma kreeg een kip, pappa kreeg een koequote:Op donderdag 20 mei 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het doet pijn, irriteert, jeukt en stinkt![]()
En cow and chicken is in het Nederlands heul niet zo leuk
Ik heb het nog nooit geroken, maar het zal wel stinken naar flink veel dode huidcellen, zweet en nat gipsquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het doet pijn, irriteert, jeukt en stinkt![]()
En cow and chicken is in het Nederlands heul niet zo leuk
ja op andere foto's ziet er heel wat minder uit had ik al snel even gezienquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde foto maar hij lijkt er wel op
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mamma kreeg een kip, pappa kreeg een koe
ze waren blij, dus het maakte niet uit hoe
_!
Ik vind haar met langer haar leuker dan die foto's die je op google vindt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja op andere foto's ziet er heel wat minder uit had ik al snel even gezien
verkrachtenquote:
mooiquote:
ja echt wel een verschil van dag en nacht, ook de make up doet een hoopquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind haar met langer haar leuker dan die foto's die je op google vindt.
Zij was ook bond girl en speelde in RocknRollaquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde foto maar hij lijkt er wel op
[ afbeelding ]
Klopt iddquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zij was ook bond girl en speelde in RocknRolla
Serieus?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind korte haren mooier bij haar
Ik kijk nooit films.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Prins of persia schijnt een slechte film te zijn
iewquote:
Ik weet eigenlijk ook niet hoe dat nou kan, ik heb namelijk geen hekel aan films ofzo.quote:
Gewoon geen tijd ofzoquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk ook niet hoe dat nou kan, ik heb namelijk geen hekel aan films ofzo.
Dat kijk ik juist nooitquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwa, hier worden altijd tvprogramma's gekeken..
Mjahquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mamma kreeg een kip, pappa kreeg een koe
ze waren blij, dus het maakte niet uit hoe
_!
Mijn vriend zegt dat ik me moet schamen omdat ik nog nooit Pirates of the Carribean gezien hebquote:
Het stinkt iig behoorlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geroken, maar het zal wel stinken naar flink veel dode huidcellen, zweet en nat gips
Je hebt niets gemistquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vriend zegt dat ik me moet schamen omdat ik nog nooit Pirates of the Carribean gezien heb
Zit je ook met een breinaald te jeuken?quote:
maar die is leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vriend zegt dat ik me moet schamen omdat ik nog nooit Pirates of the Carribean gezien heb
Gelukkig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist
Er zijn veel en veel betere films.
nope.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zit je ook met een breinaald te jeuken?
Ik moet films hebben zoals the prestige en moonquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig.Ik heb wel 'Komt een vrouw bij de dokter' gezien. Maar dat lijkt me niet echt een film voor jou
Ik word altijd gek als ik jeuk heb en er niet bij kanquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nope.
ik doorsta de jeuk gewoon als een echte bikkel
Ik wil Kick Ass zien.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik moet films hebben zoals the prestige en moon
Binnenkort komt Inception in de bios
HAHA Heerenveen heeft de stroomrekening niet betaaldquote:
Eentje doet het nog!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
HAHA Heerenveen heeft de stroomrekening niet betaald
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:58 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama komt straks mijn laptop afpakken zodat ik een keertje op tijd ga slapen.![]()
Zeg maar tegen mama dat ze zich er niet mee moet bemoeienquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:58 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama komt straks mijn laptop afpakken zodat ik een keertje op tijd ga slapen.![]()
Nee. Er al uitquote:
Zou haar kuthaar er ook zo uitzien?quote:
Nee, komt uit een potje.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Zou haar kuthar er ook zo uitzien?
Fuck Im hungover.
Ik wil dat potje ook.quote:
Waarom?quote:
Ik wil die kleur voor mijn haar.quote:
Ik wil ook wel eens wat met mijn haar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik wil die kleur voor mijn haar.
Kaartje is onderweg.
Hoiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:49 schreef Olle. het volgende:
cond0r wie was die jonge dame waar ik je gisteravond mee zag lopen?
Zoals?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat met mijn haar.
Kaartje
Gluurderquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:49 schreef Olle. het volgende:
cond0r wie was die jonge dame waar ik je gisteravond mee zag lopen?
Ik wil weer synthetische dreads, maar dan zonder het gewicht, het uitzakken en het pluizen binnen 3 dagen.quote:
Nietes.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:50 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat had ik wel herkent hoorals jij het was
Stalkerquote:
En als je het eruit haalt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil weer synthetische dreads, maar dan zonder het gewicht, het uitzakken en het pluizen binnen 3 dagen.
jonge je liep langs mij... ik keek gewoon en kwam voorbijlopen en ging je voordeur door...quote:
Ja inderdaad dat is vet vervelendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:54 schreef laforest het volgende:
[..]
En als je het eruit haalt.
Al die haren.
Ik had gisteren nog een cremespoeling gedaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad dat is vet vervelendEerst 3x wassen, flink veel cremespoelig erin flikkeren en dan pas uitkammen
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog een cremespoeling gedaan.
Ja echt dan zie je ook pas hoeveel haar je wel niet verliest in een bepaalde periode.
Ik heb nog niet naar buiten gekeken dus ik weet niet of die hier isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:05 schreef PeZu het volgende:
wakker![]()
nu eens kijken wat deze mooie dag gaat brengen![]()
hee waar is de zon
Ow ja zat in pool ja?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:56 schreef Olle. het volgende:
[..]
jonge je liep langs mij... ik keek gewoon en kwam voorbijlopen en ging je voordeur door...
maar sorrie! zal de volgende keer iets langer knipperen met mijn ogen als ik denk dat je langs komt
de zon komt, let maar op!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:05 schreef PeZu het volgende:
wakker![]()
hee waar is de zon
goed bezig!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja zat in pool ja?Sorry had je niet gezien anders had ik uiteraard even gezwaaid
Ja ik ook, maar 1 keer per week doe ik een deep moisterizing spoeling. Dan laat ik het er 3 kwartier in met plastic folie erom. Gisteren was het lekker warm dus even gedaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaadDa;s echt veel.
Ik doe zo ongeveer elke dag cremespoeling
ja normaalword ik gewekt door de zon maar nu moest de wekker me uit mijn slaap halenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb nog niet naar buiten gekeken dus ik weet niet of die hier is
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:06 schreef Olle. het volgende:
[..]
de zon komt, let maar op!
Hij slaapt uit heb ik begrepen
Hiero, ik ben het zonnetje in huisquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:05 schreef PeZu het volgende:
wakker![]()
hee waar is de zon
IJdeltuitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar 1 keer per week doe ik een deep moisterizing spoeling. Dan laat ik het er 3 kwartier in met plastic folie erom. Gisteren was het lekker warm dus even gedaan.
Nu is mijn haar uber zacht
hallo zon,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:09 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hiero, ik ben het zonnetje in huis![]()
Hier schijnt de zon wel
ik werd wakker en ik kon niet meer slapenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja normaalword ik gewekt door de zon maar nu moest de wekker me uit mijn slaap halen![]()
[..]
coeli joeli
aaaah mag ik even voelen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar 1 keer per week doe ik een deep moisterizing spoeling. Dan laat ik het er 3 kwartier in met plastic folie erom. Gisteren was het lekker warm dus even gedaan.
Nu is mijn haar uber zacht
Gisteren was het wel warm trouwens.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
hallo zon,
kun je me vertellen wanneer je plan van was te gaan shinen en hoe hard dan kan ik mijn kledingstijl daar zodanig op aanpassen.
alvast bedankt,
een grote fan van de zon
Mja, ik wil gewoon gezond en mooi haar.quote:
Nee, jij bent een dude.quote:
Ik heb DW. Mag ik dan wel voelen?quote:
kom brengen danquote:
quote:
quote:
Theequote:
Mja nogal, ik fietste met 2 vesten aan en ik zweette me dood manquote:
Hallo Fan,quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
hallo zon,
kun je me vertellen wanneer je plan van was te gaan shinen en hoe hard dan kan ik mijn kledingstijl daar zodanig op aanpassen.
alvast bedankt,
een grote fan van de zon
Tering warm iddquote:
doe gewoon een shirt aan joh!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
hallo zon,
alvast bedankt,
een grote fan van de zon
Ik heb Ez; tandafdruk in mn schouder staan, mag ik voelen?quote:
te warm?quote:
Ik ben vanavond weer in Friesland.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hallo Fan,
Ik begin vandaag in het zuiden van het land met schijnen, daar hebben ze me het hardst nodig. Tegen 11:00 trek ik langzaam op naar het noorden om rond 20:00 in Friesland aan te komen.
Ik ga vandaag erg mijn best doen om de 20 graden aan te tikken en als meneer Wind () z'n gemak een beetje houd kan ik een korte broek adviseren.
Met vriendelijke groet,
Zon in Huis
Oh shit ja, even vergetenquote:
damn waarom moet ik dan meteen denken aan die seks als ik zulke dingen leesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb Ez; tandafdruk in mn schouder staan, mag ik voelen?
Om een uur of 8 was het nog steeds warm.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
te warm?
joh nee man!![]()
nog 5 graden warmer en je kunt de dagen heerlijk doorbrengen op het terras (die 5 graden extra is dan dus voor de avond:D )
Mag ook wel als ik niet alleen ben hoor, doet Klaas ook altijdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
goed bezig!
volgende keer schreeuw ik wel even als je alleen bent!
Welke seks?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:16 schreef Olle. het volgende:
[..]
damn waarom moet ik dan meteen denken aan die seks als ik zulke dingen lees
20:00 pas? Ben je gek ofzo?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hallo Fan,
Ik begin vandaag in het zuiden van het land met schijnen, daar hebben ze me het hardst nodig. Tegen 11:00 trek ik langzaam op naar het noorden om rond 20:00 in Friesland aan te komen.
Ik ga vandaag erg mijn best doen om de 20 graden aan te tikken en als meneer Wind () z'n gemak een beetje houd kan ik een korte broek adviseren.
Met vriendelijke groet,
Zon in Huis
Brabant heeft voorrangquote:
Hey maar je bent er al.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Brabant heeft voorrangDe mais daar heeft me nodig
Mooi!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hallo Fan,
Met vriendelijke groet,
Zon in Huis
Ja plus ik neem een vest meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
doe gewoon een shirt aan joh!
moet het goed komen
Gefopt!quote:
quote:
Goed doortanken met je homie en dan krijg je dat soort foto;s.quote:
Nee ik nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed doortanken met je homie en dan krijg je dat soort foto;s.
Mja hier in Ierland is de warmte vies door de luchtvochtigheid.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:15 schreef Olle. het volgende:
[..]
te warm?
joh nee man!![]()
nog 5 graden warmer en je kunt de dagen heerlijk doorbrengen op het terras (die 5 graden extra is dan dus voor de avond:D )
Succesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:24 schreef PeZu het volgende:
ik ga maar eens douchen etc en me richting werk begeven, die rot zon is er nog niet hier![]()
fijne dag dudes
Moet je vriendin even hetzelfde doen.quote:
Onze.quote:
Wtf.quote:
Vast niet het Krasnapolskyquote:
Strak planquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Moet je vriendin even hetzelfde doen.
Wel stiekem wat cum door de spoeling mixen en dan 3 kwartier dubbel van het lachen.quote:
precies!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
Mooi!![]()
[..]
Ja plus ik neem een vest mee![]()
kou![]()
_!
Ik wel.quote:
Het bolwerkquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Wel stiekem wat cum door de spoeling mixen en dan 3 kwartier dubbel van het lachen.
Ik ben heul geen dude!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:24 schreef PeZu het volgende:
ik ga maar eens douchen etc en me richting werk begeven, die rot zon is er nog niet hier![]()
fijne dag dudes
In bed?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:29 schreef laforest het volgende:
Waar is Huppel?
Ik mis epic boobs are epic.
Je moet het ook niet vertellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
En dan de komende drie maanden weer zelf aan de slag moeten?
Uiteindelijk wil ze wel weten waarom ze hem op moet vegenquote:
Ik niet, sorry.quote:
En als haar haren dan ineens breekbaar worden krijgt ze misschien wel een vermoedenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil ze wel weten waarom ze hem op moet vegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Zo slecht is mannenpap toch niet voor je haar?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En als haar haren dan ineens breekbaar worden krijgt ze misschien wel een vermoeden
denk dat je daar nou niet cht flancons vol van hebt...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo slecht is mannenpap toch niet voor je haar?
Dan zeg je: Je kont ziet er dik uit in die kleding.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil ze wel weten waarom ze hem op moet vegen
Ik weet ;t niet. Ik kan ;t wel een x gaan proberen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
denk dat je daar nou niet cht flancons vol van hebt...
kun je beter bier gebruiken
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan zeg je: Je kont ziet er dik uit in die kleding.
Nee jij zit op het toilet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |