Nee tijdens de elfstedentocht.quote:
wie mag nou nieuwe vraag stellen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist. Tegen Bulgarije. Was het enige doelpunt dat Jonbloed tegen kreeg voor de finale.
Heel het toernooi kreeg Oranje dus maar één doelpunt van de tegenstander tegen uit een spelsituatie.
Hierdoor is hij de enige speler ooit die in één WK-wedstrijd een doelpunt én een eigen-doelpunt heeft gemaakt.quote:
markus allbackquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:25 schreef steefstijf het volgende:
wie scoorde het 2000e doelpunt in de geschiedenis van het WK?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Juist. Als je de OP leest weet je dat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:26 schreef steefstijf het volgende:
[..]
eerder werd gedaan dat de laatste die iets goed had uit een reeks de vraag mocht stellen.
nopequote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:27 schreef ThaTim het volgende:
Hoeveel doelpunten maakte de regerend wereldkampioen Frankrijk op het WK 2002?0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Juistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Jij mag de vraag stellen. Je was eerder met het goede antwoord.quote:
Okquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:31 schreef steefstijf het volgende:
tong mag(weet effe geen leuke feitjes meer)
jairzinho wk 1970quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:34 schreef tong80 het volgende:
Welke speler scoorde op één WK in iedere wedstrijd tot en met de finale ?
Ik moet je mijn excuses maken. Brands is idd de enige. Heb het nog eens opgezocht, Krol scoorde de wedstrijd erna pas tegen Argentinië. Nogmaals excuses.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:34 schreef LimboFan het volgende:
Tong graag een antwoord op mijn vorige post![]()
Ik zou toch graag willen weten hoe het zit!
Ik speel heul niet valsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:33 schreef ThaTim het volgende:
neenee, niet valsspelen!
tong80 had het goede antwoord
jij zei 1!
quote:
De zwarte parel van Mozambiquequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |