Wat is er gebeurd?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
klote mongolen akfjsdfkasdkfj school
nooit meer shcool.![]()
![]()
Watermanquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:36 schreef Julis het volgende:
Onderstaand verslag graag met een knipoog lezen!
Slechte eigenschappen
Whehe, bij mij klopt dit wel een beetje:
Aartslui en vadsig
Zit geen beweging in
Vertelt een ander niets
Heeft helemaal niks te zeggen
Klopt het bij jou? Bij mij wel eigenlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:16 schreef IHVK het volgende:
Ik heb hetzelfde sterrenbeeld als Bortecinem.
Nee. Helaas.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waterman
■Onverschillig naar anderen toe
Meestal wel.quote:■Luistert nooit
Nah.quote:■Onbenaderbaar en afstandelijk
Ook niet.quote:■Nors om onbekende reden
Deze wel.quote:■Weigert om zaken te bespreken
Ook niet.quote:■Geeft nooit en te nimmer toe
Wie niet.quote:■Wil op zijn wenken worden bediend
Naa.quote:■Onpeilbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opscheppen.. nehquote:Schept op en vertoont bazig gedrag
Neh niet echtquote:Verkwistend en houdt alleen van het allerduurste
Totaal nietquote:Wil constant in middelpunt van belangstelling staan
Kan maar dat zal niet snel gebeurenquote:Kan door het lint gaan
Hmm neequote:Blijft enkel trouw als het hem uitkomt
Nee dat hoeft echt nietquote:Wil voortdurende bewondering en adoratie van anderen
Nog eens neequote:Brutaal en luidruchtig
Neinquote:Walgelijk ijdel
Klein beetje misschienquote:Veel te trots
Ja alle vakken gaan goed behalve CKV. Echt heel lang hebben we geen CKV gehad en we moesten wat filmen, m'n groepje zei dat ik niet meehoefde (laat en hard regen en bla, ver van m'n huis), ik zei oke en dat ik ze wel zou helpen met het bewerken, zaten filmi yapacaklari 2 dakika ofzo. Komt m'n docente vandaag ineens dat ik helemaal niets doe en dat ik uit het groepje moet + vervangende opdracht.quote:
Jezus, wat zat een debiele lerares. Zij is toch degene die met het idee van een vervangende opdracht op de proppen kwam, laat haar dan iets verzinnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja alle vakken gaan goed behalve CKV. Echt heel lang hebben we geen CKV gehad en we moesten wat filmen, m'n groepje zei dat ik niet meehoefde (laat en hard regen en bla, ver van m'n huis), ik zei oke en dat ik ze wel zou helpen met het bewerken, zaten filmi yapacaklari 2 dakika ofzo. Komt m'n docente vandaag ineens dat ik helemaal niets doe en dat ik uit het groepje moet + vervangende opdracht.
Misschien was m'n reactie wat overdreven, maar ik vind dit echt onzin. Ik moet haar nu mailen met een idee voor de vervangende opdracht. Tips?
Klopt alles eigenlijk niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Tweelingen
* Kletst je de oren van je hoofd en roddelt non-stop
* Flirt met elke passant
* Verdraait de waarheid en liegt waar je bij staat
* Speelt vals
* Bemoeit zich overal mee
* Op en top onbetrouwbaar
* Bijt nagels en rookt als een schoorsteen
* Betaalt de rekeningen veel te laat of niet
* Wil de hele tijd mensen om zich heen
* Neemt verschillende identiteiten aan
Klopt deels.
Ja, ik heb echt geen idee wat ik moet mailen, moet voor het weekend gebeuren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jezus, wat zat een debiele lerares. Zij is toch degene die met het idee van een vervangende opdracht op de proppen kwam, laat haar dan iets verzinnen.
Schrijf een opstel over waarom je lerares lui is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt geen idee wat ik moet mailen, moet voor het weekend gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |