quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kom net bij van de vorige baksteen!
Ik gok dat het met Teun een groot mens erger je niet gehalte krijgt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vooral dat laatste wat Teun zegt, van die leukere dingen doen met elkaar, hij bedoelt lange strandwandelingen, heerlijk picknicken in het bos, leuk naar Artis en lekker oud hollandse spelletjes doen aan tafel, ganzeborde, pim pam pet en mens erger je niet
quote:
Houwen zo!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen ik heb er geen een.
Trustenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier nog en slaap lekker voor straks![]()
![]()
Groetjes aan de RG
Trusten Deisyyquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga slapen, veel plezier nog en slaap lekker voor straks![]()
![]()
Groetjes aan de RG
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
Is Christenhond & Christenhond zo interessant dat Teun er niet is?
Ik durf niet te kijken want ik moet altijd schijten van die van den Brinkquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
Ja, het is wel aardig, Hero Brinkman is weer bezig, Bas van der Vlies zit er en Johan Derksenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
Dat ga ik zo nog even doen, dan douchen en dan naar die moraalridders kijkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik durf niet te kijken want ik moet altijd schijten van die van den Brink
Ow ja, Brinkmann wil de Wildersjeugd oprichten hè?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, het is wel aardig, Hero Brinkman is weer bezig, Bas van der Vlies zit er en Johan Derksen
nou die wil ik ook wel winnenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:15 schreef Coos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen ik heb er geen een.
slaap lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef FANN het volgende:
tvp want ik ga ook vroeg mijn bed in vanavond![]()
![]()
![]()
Ja, en Derksen probeerde hem wat te kietelen, maar dat had beter gekund.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, Brinkmann wil de Wildersjeugd oprichten hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |