abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:25:32 #276
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81696230
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef imago het volgende:
Ik kan me niet concentreren, ik kan me er niet toe zetten om het gesprek van morgen goed voor te bereiden, en als ik hardop tegen mezelf in het Engels klets raak ik al in de war. Gaat niet echt lekker Normaal maak ik me nooit zorgen om dit soort dingen, maar dat het opeens in het Engels moet heeft me echt van m'n a propos gebracht. En ik wil het zo graag
Aargh frustrerend. Helpt het misschien om eerst e.e.a. op papier te zetten, zodat je wat woorden/zinnen al hebt geformuleerd? en dan even hardop oefenen?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81696246
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja ik heb het liever in een aparte pan maar goed

Ik eet nu sinds een paar weken dus ook alleen nog maar
vegetarische kaas,
snoepjes zonder gelatine, weipoeder en stremsel
geen taart/gebal met gelatine
geen toetjes met gelatine etc.

alleen voor kaassoufles en pizza's moet ik nog een oplossing vinden, pizza's eet ik nu meestal bij m'n ouders thuis met vegetarische kaas.

Ik vind het niet erg, want snoep/taart/toetjes zijn niet goed voor mij en ik at ziekelijk veel kaas, dus het is een beetje een stok achter de deur

En ik eet ook liever geen friet als avond eten.. En wel veel groenten..

Dus ja.. Ik ben dubbel lastig.. Maar dan is het irritant dat ik dan hoe dan ook niet gezond eet!

En ik vind gezellig biertjes drinken met z'n alle ook prima, ik hoef niet per se samen te eten
Oh maar ik vind het juist altijd irritant dat bij vegetarische gerechten in restaurants geen frietjes zitten, dus wat dat betreft heb jij dan een probleem minder.
Op zich is vegetarisch koken helemaal niet zo moeilijk, ze moeten het maar gewoon leren.

Wel knap hoor, als je dat volhoudt. Verder dan geen vlees en vis eten ben ik nooit gekomen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81696254
Wat is een velvet cupcake?

Ik zag btw een heeel dik meisje met een shirt
I (plaatje hartje) (plaatje cupcake) cake

Dus I LOVE CUPCAKES

pi_81696286
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik had het nog nooit gehad maar toen zag ik ze en herinnerde ik me dat jij daar ooit iets over vertelde, dus eigenlijk is het jouw schuld dat ik er nu eentje heb!
Als je nog een goed recept hebt, hou ik me aanbevolen.
Oeps. .

Ik heb meerdere recepten uitgeprobeerd, onder andere die van Magnolia Bakery, maar ik krijg ze maar niet zo lekker als dat ze in New York waren. Maar misschien is dat ook de setting, en zo. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:26:27 #280
277802 _Calimero_
pi_81696290
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Heb geloof ik een beetje problemen met die foto's zichtbaar te krijgen zo kan je'm wel zien, maar IT IS NOT VERRY NICE
Wat hebbie gedaan dan?
pi_81696299
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Aargh frustrerend. Helpt het misschien om eerst e.e.a. op papier te zetten, zodat je wat woorden/zinnen al hebt geformuleerd? en dan even hardop oefenen?
Ja en daar kan ik me dus niet op concentreren, ben er gewoon met m'n gedachten niet bij.

Ik zet de wekker wel een uur eerder morgenochtend, dan ga ik er dan wel aan zitten. Heeft nu toch geen zin
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81696330
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh maar ik vind het juist altijd irritant dat bij vegetarische gerechten in restaurants geen frietjes zitten, dus wat dat betreft heb jij dan een probleem minder.
Op zich is vegetarisch koken helemaal niet zo moeilijk, ze moeten het maar gewoon leren.

Wel knap hoor, als je dat volhoudt. Verder dan geen vlees en vis eten ben ik nooit gekomen.
Ik hou heeel erg van friet! Ik baal ook als er geen friet zit bij een vega gerecht, maar alleen een frietje als hele avondmaaltijd vind ik niet zo. In een restaurant heb je het als bijgerecht, niet als hoofdmaaltijd..

Op de een of andere manier smaakt friet van snackbars mij niet zo
pi_81696375
Je staat daar ook altijd zo lullig, tas onder je ene arm, frietje in je hand, op hakken balanceren en dan nog proberen te eten. Neen
pi_81696418
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:26 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat hebbie gedaan dan?
gezwommen met de revalidatiekindjes. Die hebben een hard achterhoofd
pi_81696578
Ik dacht dat een hematoom een pusbult was!
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:30:54 #286
277802 _Calimero_
pi_81696581
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:26 schreef imago het volgende:

[..]

Ja en daar kan ik me dus niet op concentreren, ben er gewoon met m'n gedachten niet bij.

Ik zet de wekker wel een uur eerder morgenochtend, dan ga ik er dan wel aan zitten. Heeft nu toch geen zin
Succes dan morgenochtend en met het gesprek zelf natuurlijk!!

Ik ga eten zoeken, heb echt honger als een olifant
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:34:16 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81696800
Veel succes morgen imago!
En welterusten (ook voor de rest )
Niet meer actief op Fok!
pi_81696833
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik hou heeel erg van friet! Ik baal ook als er geen friet zit bij een vega gerecht, maar alleen een frietje als hele avondmaaltijd vind ik niet zo. In een restaurant heb je het als bijgerecht, niet als hoofdmaaltijd..

Op de een of andere manier smaakt friet van snackbars mij niet zo
Oh, op die manier. Nee, alleen friet is inderdaad niet echt een avondmaaltijd.
Ik had net bedacht dat ik vegetariër ging worden voordat ik 2 weken naar Frankrijk op vakantie ging, dat was dus heel veel friet en salade chèvre. Ik was heel blij toen we in de tweede week een goede pizzeria vonden. De kaas daar was niet vegetarisch, maar anders had ik écht niks te eten.

DaD: de setting doet inderdaad wel veel! Maar goed, je kunt altijd blijven zoeken, dan heb je in elk geval heel veel bijna perfecte cupcakes.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:34:48 #289
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81696834
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
Wat is een velvet cupcake?

Ik zag btw een heeel dik meisje met een shirt
I (plaatje hartje) (plaatje cupcake) cake

Dus I LOVE CUPCAKES

ik heb ook een pyjamashirtje met dat erop. vond t zelf wel ironisch en grappig... heb ook een roze shirtje met een olifant erop...
Kwak
pi_81697152
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb ook een pyjamashirtje met dat erop. vond t zelf wel ironisch en grappig... heb ook een roze shirtje met een olifant erop...
O ja, zo zou je het ook kunnen zien.

Ze zag er niet obees dik uit, maar meer alsof ze wel heel dik was maar dan door bier/snoep oid (alleen haar buik) benen/armen waren normaal.

Bij haar vond ik het raar

Sorry!
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:41:06 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81697229
DaDtje: oh! Dan eh. Dan was het een onbedoelde belediging, há! Rare mutsen!

Puff: ik zie alleen een neus en een oog, geen rare bult

Baaidewee: altijd als ik Co op een foto zie, dan ben ik ineens niet meer bang om '18' te worden
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:41:35 #292
277802 _Calimero_
pi_81697253
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Ze zag er niet obees dik uit, maar meer alsof ze wel heel dik was maar dan door bier/snoep oid (alleen haar buik) benen/armen waren normaal.

Sorry!
oftewel: alsof ze teveel cupcakes had gesnoept. Ik vind het wel humor eigenlijk, beetje zelfspot moet ook kunnen
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:42:19 #293
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81697299
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Sorry!
oh, ik oordeel ook altijd ongegeneerd hard over mensen met een dikke pens hoor dat dan weer wel... ik vind t zelf ook fiessss
Kwak
pi_81697338
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

oftewel: alsof ze teveel cupcakes had gesnoept. Ik vind het wel humor eigenlijk, beetje zelfspot moet ook kunnen
Ik dacht eigenlijk meer van: O nee wat zielig! Ze heeft helemaal niet door dat ze blijkbaar dik is. Of ze snapt de grap van het t-shirt niet

Maar dat heeft ze natuurlijk wel door !
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:46:08 #295
277802 _Calimero_
pi_81697533
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:42 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik dacht eigenlijk meer van: O nee wat zielig! Ze heeft helemaal niet door dat ze blijkbaar dik is. Of ze snapt de grap van het t-shirt niet

Maar dat heeft ze natuurlijk wel door !
Ooo zo, ja, nou dat zou ook kunnen natuurlijk! Dat weten we niet, en in dat geval is het wel een beetje zielig voor d'r
pi_81697545
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaDtje: oh! Dan eh. Dan was het een onbedoelde belediging, há! Rare mutsen!

Puff: ik zie alleen een neus en een oog, geen rare bult

Baaidewee: altijd als ik Co op een foto zie, dan ben ik ineens niet meer bang om '18' te worden
Bij de neusbrug ziet 't best blauw. ligt vast aan de mobiele telefoon foto. Foto of niet, totaal niet charmant in elk geval.
pi_81697549
Ik zag van de week dat shirtje ook liggen, en m'n ex vond 'm leuk voor mij. Nu snap ik waarom.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:47:07 #298
277802 _Calimero_
pi_81697589
Ik heb net een time-out koekje gegeten in het kader van gemaakte afspraken nakomen, en nu ben ik aardappeltjes aan het maken, want die had ik nog liggen.
Mooie avondmaaltijd niet Lekker veel groente vooral
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:47:24 #299
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81697608
whehehe
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu moet ik ECHT ECHT ECHT gaan inpakken
Kwak
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:48:44 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81697701
Spannend kwak!

Ik ga pitten
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: