Aargh frustrerend. Helpt het misschien om eerst e.e.a. op papier te zetten, zodat je wat woorden/zinnen al hebt geformuleerd? en dan even hardop oefenen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef imago het volgende:
Ik kan me niet concentreren, ik kan me er niet toe zetten om het gesprek van morgen goed voor te bereiden, en als ik hardop tegen mezelf in het Engels klets raak ik al in de war. Gaat niet echt lekkerNormaal maak ik me nooit zorgen om dit soort dingen, maar dat het opeens in het Engels moet heeft me echt van m'n a propos gebracht. En ik wil het zo graag
Oh maar ik vind het juist altijd irritant dat bij vegetarische gerechten in restaurants geen frietjes zitten, dus wat dat betreft heb jij dan een probleem minder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik heb het liever in een aparte pan maar goed
Ik eet nu sinds een paar weken dus ook alleen nog maar
vegetarische kaas,
snoepjes zonder gelatine, weipoeder en stremsel
geen taart/gebal met gelatine
geen toetjes met gelatine etc.
alleen voor kaassoufles en pizza's moet ik nog een oplossing vinden, pizza's eet ik nu meestal bij m'n ouders thuis met vegetarische kaas.
Ik vind het niet erg, want snoep/taart/toetjes zijn niet goed voor mij en ik at ziekelijk veel kaas, dus het is een beetje een stok achter de deur
En ik eet ook liever geen friet als avond eten.. En wel veel groenten..
Dus ja.. Ik ben dubbel lastig.. Maar dan is het irritant dat ik dan hoe dan ook niet gezond eet!
En ik vind gezellig biertjes drinken met z'n alle ook prima, ik hoef niet per se samen te eten
Oeps.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehad maar toen zag ik ze en herinnerde ik me dat jij daar ooit iets over vertelde, dus eigenlijk is het jouw schuld dat ik er nu eentje heb!
Als je nog een goed recept hebt, hou ik me aanbevolen.
Wat hebbie gedaan dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb geloof ik een beetje problemen met die foto's zichtbaar te krijgenzo kan je'm wel zien, maar IT IS NOT VERRY NICE
Ja en daar kan ik me dus niet op concentreren, ben er gewoon met m'n gedachten niet bij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Aargh frustrerend. Helpt het misschien om eerst e.e.a. op papier te zetten, zodat je wat woorden/zinnen al hebt geformuleerd? en dan even hardop oefenen?
Ik hou heeel erg van friet! Ik baal ook als er geen friet zit bij een vega gerecht, maar alleen een frietje als hele avondmaaltijd vind ik niet zo. In een restaurant heb je het als bijgerecht, niet als hoofdmaaltijd..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh maar ik vind het juist altijd irritant dat bij vegetarische gerechten in restaurants geen frietjes zitten, dus wat dat betreft heb jij dan een probleem minder.
Op zich is vegetarisch koken helemaal niet zo moeilijk, ze moeten het maar gewoon leren.
Wel knap hoor, als je dat volhoudt. Verder dan geen vlees en vis eten ben ik nooit gekomen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:26 schreef imago het volgende:
[..]
Ja en daar kan ik me dus niet op concentreren, ben er gewoon met m'n gedachten niet bij.
Ik zet de wekker wel een uur eerder morgenochtend, dan ga ik er dan wel aan zitten. Heeft nu toch geen zin
Oh, op die manier. Nee, alleen friet is inderdaad niet echt een avondmaaltijd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik hou heeel erg van friet! Ik baal ook als er geen friet zit bij een vega gerecht, maar alleen een frietje als hele avondmaaltijd vind ik niet zo. In een restaurant heb je het als bijgerecht, niet als hoofdmaaltijd..
Op de een of andere manier smaakt friet van snackbars mij niet zo
ik heb ook een pyjamashirtje met dat erop. vond t zelf wel ironisch en grappig... heb ook een roze shirtje met een olifant erop...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
Wat is een velvet cupcake?
Ik zag btw een heeel dik meisje met een shirt
I (plaatje hartje) (plaatje cupcake) cake
Dus I LOVE CUPCAKES
O ja, zo zou je het ook kunnen zien.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb ook een pyjamashirtje met dat erop. vond t zelf wel ironisch en grappig... heb ook een roze shirtje met een olifant erop...
oftewel: alsof ze teveel cupcakes had gesnoept. Ik vind het wel humor eigenlijk, beetje zelfspot moet ook kunnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja, zo zou je het ook kunnen zien.
Ze zag er niet obees dik uit, maar meer alsof ze wel heel dik was maar dan door bier/snoep oid (alleen haar buik) benen/armen waren normaal.
Bij haar vond ik het raar
Sorry!
oh, ik oordeel ook altijd ongegeneerd hard over mensen met een dikke pens hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja, zo zou je het ook kunnen zien.
Ze zag er niet obees dik uit, maar meer alsof ze wel heel dik was maar dan door bier/snoep oid (alleen haar buik) benen/armen waren normaal.
Bij haar vond ik het raar
Sorry!
Ik dacht eigenlijk meer van: O nee wat zielig! Ze heeft helemaal niet door dat ze blijkbaar dik is. Of ze snapt de grap van het t-shirt nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oftewel: alsof ze teveel cupcakes had gesnoept. Ik vind het wel humor eigenlijk, beetje zelfspot moet ook kunnen
Ooo zo, ja, nou dat zou ook kunnen natuurlijk! Dat weten we niet, en in dat geval is het wel een beetje zielig voor d'rquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer van: O nee wat zielig! Ze heeft helemaal niet door dat ze blijkbaar dik is. Of ze snapt de grap van het t-shirt niet
Maar dat heeft ze natuurlijk wel door!
Bij de neusbrug ziet 't best blauw. ligt vast aan de mobiele telefoon foto. Foto of niet, totaal niet charmant in elk geval.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaDtje: oh! Dan eh. Dan was het een onbedoelde belediging, há!Rare mutsen!
![]()
Puff: ik zie alleen een neus en een oog, geen rare bult![]()
Baaidewee: altijd als ik Co op een foto zie, dan ben ik ineens niet meer bang om '18' te worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu moet ik ECHT ECHT ECHT gaan inpakken
Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |