Ehh...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, knip het zelf. Heb zulk dun haar, daar kan een kapper ook niks van maken.
Trusten lieve slankies en niet meer extra's eten vanavond he?
Brigitte Bardot, denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wazzun BB-look?![]()
Haai 6ftwoman! Succes enzo!![]()
En ik hou ook nie zo van kapperts, al dat zinloze geblaat en gefrunnikAl heb ik nu een kapsalon ontdekt die wél fijn is
Mwehe ik las eerst eierkoekoe en toen moest ik denken aan het Surinaamse 'eksie koekoe' en dat vind ik zo leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:48 schreef anna82 het volgende:
Prachtige dames hier! En inderdaad een mooie BB-look van Co.
Trusten Uniek, ik neem zo nog een eierkoekje, oehoe
Daarom ga ik dus nog steeds naar de kapper waar ik als kind al heen ging. Daar kan ik tenminste gezellig mee kletsen, in tegenstelling tot de bimbo's in een andere kapsalon die altijd beginnen met "oh, dus je zit op kamers? wat studeer je? oh, da's vast heel moeilijk" en dan overstappen op "ga je nog uit dit weekend?".quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wazzun BB-look?![]()
Haai 6ftwoman! Succes enzo!![]()
En ik hou ook nie zo van kapperts, al dat zinloze geblaat en gefrunnikAl heb ik nu een kapsalon ontdekt die wél fijn is
Haha, ik weet niet zo goed waar je het over hebt, maar ik moet er wel hardop van lachen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehe ik las eerst eierkoekoe en toen moest ik denken aan het Surinaamse 'eksie koekoe' en dat vind ik zo leuk![]()
Net als Zuid-Afrikaans voor een soort strijdschip: een voorniksniebangnieboot
Dank!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welkom!
Vertel eens wat meer over jezelf! Hoeveel wil je kwijt, hoe snel en hoe ga je het aanpakken? En wat doe je in het dagelijks leven en lust je broccoli?
Leuk, welkom!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef 6ft.woman het volgende:
[..]
Dank!
Ik ben (goh) dus 6ft. tall (1.83), en weeg nu 80 kg.
Ik woog 84, maar mijn amandelen zijn pas geknipt, dus (ieder nadeel hep ze voordeel) die 4 zijn er al mooi afIk ben alsnog redelijk in verhouding (met dank aan mijn lengte) maar mijn natuurlijke gewicht is meer om&nabij de 69kg.
Maar oh hell, samenwonen, de 25+ leeftijd gepasseerd, en ineens zit er 10 kg. meer aan![]()
Dus voor 2011 (zeg, over een halfjaar) wil ik proberen 10 kg. kwijt te zijn.
Niet supersnel, maar crashen lijkt imo een korte termijn oplossing, en ik doe het liever gezond.
Verder, woonachtig in m'n stadsjie Utreg, student aan toneelschool (lees: op tv lijk je nog dikker) en (logisch) dus theater&filmfreak.
Leuk om dit topic zo eens door te lezen! Iedereen is net naar de kapper geweest begrijp ik
Mijne zijn er al uit sinds mijn vierde, helaasquote:
Een groot bord spinazie à la creme, kindereten dus!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Utreg.
Da's wel een groot verschil, van 80 naar 69! Maar zo te horen pak je het wel verstandig aan.Succes!
Lau: spinazie, als in losse spinazie?Al met al is het nog niet eens zo'n gek lijstje, zij het wat raar verdeeld over de dag.
Ben je nog steeds zo ziek?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Een groot bord spinazie à la creme, kindereten dus!
Verder heb ik vandaag nog de helft van Avatar en Das weisse Band gekeken. Dat worden leuke koortsdromen vannacht![]()
En 6fttallwoman, zit je op het Janskerkhof?
wat leuk die hele discussie!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef Lienekien het volgende:
Is het een nerd op gebied van klassieke muziek of van de muzieknerds eentje van het klassieke soort? Beide interpretaties zijn mogelijk en afhankelijk van welke interpretatie je bedoelt, komt het streepje na klassieke of na muziek.
Oh Kwak wat heerlijk! Ik wil ook gauw naar Londenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik ben thuis van t klarinetexamen van een van mn beste vriendjes, en hij heeft gewoon een 9,5 gehaald! aan t conservatorium in Den Haag, ik ben zó ontzettend trots op hem!
nu even ademhalen op de bank, afwas doen, schone was opruimen en dan mn koffer inpakken. morgenochtend al om half zeven de trein naar schiphol! Ik ga lekker een lang weekend naar Londen.
en we logeren hier:
http://www.hoseasons.co.uk/WebPages/WWApartment/ProductDetailPage.aspx?ISDLNK=1&SCODE=LOTS&TINDEXPD=0ik LAF Londen...
ja ik heb hem al vaker horen spelen en er mankeerden nog wel een paar dingen aan, maar voor een bachelor examen was t echt fantastisch... moeilijk repertoire, veel modern, en gewoon goed uitgevoerd. en t is een van mn beste vriendjes dus ik was zó blij voor m dat t zo goed ging!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh Kwak wat heerlijk! Ik wil ook gauw naar Londen
En het lijkt me nou zo tof om bij zo'n goed examen aanwezig te zijn!!
Wij (A Capelli) hebben meegezongen in Davids afstudeerkoor, waar ook semi-professionele mensen in meezongen. Dat was opzich al gaaf, maar het examen had zoiets magisch en hij kreeg een 8,5 toen. Dat was echt wel speciaalOh en zn vriendin (studente klassiek zang) zong een aantal solo's, en dat lijkt me ook fantastisch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |