abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:50:03 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81687852
Wazzun BB-look?

Haai 6ftwoman! Succes enzo!

En ik hou ook nie zo van kapperts, al dat zinloze geblaat en gefrunnik Al heb ik nu een kapsalon ontdekt die wél fijn is
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81687878
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, knip het zelf. Heb zulk dun haar, daar kan een kapper ook niks van maken.

Trusten lieve slankies en niet meer extra's eten vanavond he?
Ehh...

Ha, het is hier nog geen avond!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81687889
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wazzun BB-look?

En ik hou ook nie zo van kapperts, al dat zinloze geblaat en gefrunnik Al heb ik nu een kapsalon ontdekt die wél fijn is
Brigitte Bardot, denk ik.

Bij mijn kapsalon hebben ze een massagestoel bij de wastafels
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:51:17 #229
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81687927
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:48 schreef anna82 het volgende:
Prachtige dames hier! En inderdaad een mooie BB-look van Co.

Trusten Uniek, ik neem zo nog een eierkoekje, oehoe
Mwehe ik las eerst eierkoekoe en toen moest ik denken aan het Surinaamse 'eksie koekoe' en dat vind ik zo leuk

Net als Zuid-Afrikaans voor een soort strijdschip: een voorniksniebangnieboot
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81687991
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wazzun BB-look?

Daarom ga ik dus nog steeds naar de kapper waar ik als kind al heen ging. Daar kan ik tenminste gezellig mee kletsen, in tegenstelling tot de bimbo's in een andere kapsalon die altijd beginnen met "oh, dus je zit op kamers? wat studeer je? oh, da's vast heel moeilijk" en dan overstappen op "ga je nog uit dit weekend?".
Hetzelfde geldt trouwens voor personeel van winkels zoals Men At Work.
pi_81688121
Welkom 6ftwoman
Kappers... Moeilijk inderdaad, maar nu heb ik er een gevonden die best oké is en me begrijpt.
Mn D is hetzelfd als gister
pi_81688295
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mwehe ik las eerst eierkoekoe en toen moest ik denken aan het Surinaamse 'eksie koekoe' en dat vind ik zo leuk

Net als Zuid-Afrikaans voor een soort strijdschip: een voorniksniebangnieboot
Haha, ik weet niet zo goed waar je het over hebt, maar ik moet er wel hardop van lachen!

Oh mijn D, het geheime recept van mijn vriendje, was dus;
Tagliatelle, prei, rode ui, courgette, room, zalm en gorgonzola.

Ik had ook nog nooit gorgonzola gegeten en vond de geur altijd yuk, maar het was echt heel erg lekker!
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:00:22 #233
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81688343
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Welkom!

Vertel eens wat meer over jezelf! Hoeveel wil je kwijt, hoe snel en hoe ga je het aanpakken? En wat doe je in het dagelijks leven en lust je broccoli?
Dank!

Ik ben (goh) dus 6ft. tall (1.83), en weeg nu 80 kg.
Ik woog 84, maar mijn amandelen zijn pas geknipt, dus (ieder nadeel hep ze voordeel) die 4 zijn er al mooi af Ik ben alsnog redelijk in verhouding (met dank aan mijn lengte) maar mijn natuurlijke gewicht is meer om&nabij de 69kg.
Maar oh hell, samenwonen, de 25+ leeftijd gepasseerd, en ineens zit er 10 kg. meer aan
Dus voor 2011 (zeg, over een halfjaar) wil ik proberen 10 kg. kwijt te zijn.
Niet supersnel, maar crashen lijkt imo een korte termijn oplossing, en ik doe het liever gezond.

Verder, woonachtig in m'n stadsjie Utreg, student aan toneelschool (lees: op tv lijk je nog dikker ) en (logisch) dus theater&filmfreak.

Leuk om dit topic zo eens door te lezen! Iedereen is net naar de kapper geweest begrijp ik
pi_81688487
Welkom 6ft!
pi_81688595
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef 6ft.woman het volgende:

[..]

Dank!

Ik ben (goh) dus 6ft. tall (1.83), en weeg nu 80 kg.
Ik woog 84, maar mijn amandelen zijn pas geknipt, dus (ieder nadeel hep ze voordeel) die 4 zijn er al mooi af Ik ben alsnog redelijk in verhouding (met dank aan mijn lengte) maar mijn natuurlijke gewicht is meer om&nabij de 69kg.
Maar oh hell, samenwonen, de 25+ leeftijd gepasseerd, en ineens zit er 10 kg. meer aan
Dus voor 2011 (zeg, over een halfjaar) wil ik proberen 10 kg. kwijt te zijn.
Niet supersnel, maar crashen lijkt imo een korte termijn oplossing, en ik doe het liever gezond.

Verder, woonachtig in m'n stadsjie Utreg, student aan toneelschool (lees: op tv lijk je nog dikker ) en (logisch) dus theater&filmfreak.

Leuk om dit topic zo eens door te lezen! Iedereen is net naar de kapper geweest begrijp ik
Leuk, welkom!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81689193
Lijstje:
O: grapefruitsap, ananas, yoghurt
T: boterham gebakken ei
L: slapen
T: indisch saucijzenbroodje
D: spinazie
T: boterham pindakaas
T: kwark met vanilleyoghurt
pi_81689309
En wow, amandelen van 4 kilo!
pi_81689329
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef Laureline het volgende:
Mijne zijn er al uit sinds mijn vierde, helaas
pi_81689467
Utreg.
Da's wel een groot verschil, van 80 naar 69! Maar zo te horen pak je het wel verstandig aan. Succes!

Lau: spinazie, als in losse spinazie? Al met al is het nog niet eens zo'n gek lijstje, zij het wat raar verdeeld over de dag.
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:27:35 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81689596
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef Laureline het volgende:
Hahaha .
Niet meer actief op Fok!
pi_81689852
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Utreg.
Da's wel een groot verschil, van 80 naar 69! Maar zo te horen pak je het wel verstandig aan. Succes!

Lau: spinazie, als in losse spinazie? Al met al is het nog niet eens zo'n gek lijstje, zij het wat raar verdeeld over de dag.
Een groot bord spinazie à la creme, kindereten dus!
Verder heb ik vandaag nog de helft van Avatar en Das weisse Band gekeken. Dat worden leuke koortsdromen vannacht

En 6fttallwoman, zit je op het Janskerkhof?
pi_81690125
Zo, ik zit bij de meneer thuis, zonder de meneer. De kat weet niet of ze dolgelukkig moet zijn dat ze gezelschap heeft, of pissig omdat ik natuurlijk niet haar geliefde baasje ben. Nu even eten, bijkomen, en dan morgen eens gaan voorbereiden.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81690933
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Een groot bord spinazie à la creme, kindereten dus!
Verder heb ik vandaag nog de helft van Avatar en Das weisse Band gekeken. Dat worden leuke koortsdromen vannacht

En 6fttallwoman, zit je op het Janskerkhof?
Ben je nog steeds zo ziek?

[egopost]
Jeej, ik hoor net dat ik van één van de fondsen die ik heb aangevraagd een renteloze lening krijg.
[/egopost]
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:04:33 #244
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81691450
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef Lienekien het volgende:
Is het een nerd op gebied van klassieke muziek of van de muzieknerds eentje van het klassieke soort? Beide interpretaties zijn mogelijk en afhankelijk van welke interpretatie je bedoelt, komt het streepje na klassieke of na muziek.
wat leuk die hele discussie!

wat ik heb geleerd is dat in het NL zelfstandig naamwoorden (substantieven) behalve als het eigennamen zijn aan elkaar worden geschreven in een samenstelling. bijvoeglijk naamwoorden (adjectieven) worden los geschreven van het zefst. naamwoord dat ze modificeren. als je echter van een woordgroep bestaand uit adjectieven en substantieven een samenstelling maakt met een ander substantief, dan komen er streepjes tussen de adjectieven en het eerste substantief om de woordgroep bijeen te houden.

daaruit volgde klassieke-muzieknerd.

maar dat vind ik zó stom staan...

klassieke muzieknerd zou dan de tweede betekenis die lienekien noemt hebben, aangezien de woordgroep daar niet bijeengehouden wordt en klassieke dus het substantief (samenstelling) modificeert, ipv een deel van de samenstelling...
Kwak
pi_81691461
Wat fijn mini! Scheelt een hoop geldgedoe
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:09:15 #246
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81691702
oh en ik ben thuis van t klarinetexamen van een van mn beste vriendjes, en hij heeft gewoon een 9,5 gehaald! aan t conservatorium in Den Haag, ik ben zó ontzettend trots op hem!

nu even ademhalen op de bank, afwas doen, schone was opruimen en dan mn koffer inpakken. morgenochtend al om half zeven de trein naar schiphol! Ik ga lekker een lang weekend naar Londen.

en we logeren hier:
http://www.hoseasons.co.uk/WebPages/WWApartment/ProductDetailPage.aspx?ISDLNK=1&SCODE=LOTS&TINDEXPD=0

ik LAF Londen...
Kwak
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:11:07 #247
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81691794
jeuj voor de beurs van mini
Kwak
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:14:55 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81692025
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik ben thuis van t klarinetexamen van een van mn beste vriendjes, en hij heeft gewoon een 9,5 gehaald! aan t conservatorium in Den Haag, ik ben zó ontzettend trots op hem!

nu even ademhalen op de bank, afwas doen, schone was opruimen en dan mn koffer inpakken. morgenochtend al om half zeven de trein naar schiphol! Ik ga lekker een lang weekend naar Londen.

en we logeren hier:
http://www.hoseasons.co.uk/WebPages/WWApartment/ProductDetailPage.aspx?ISDLNK=1&SCODE=LOTS&TINDEXPD=0

ik LAF Londen...
Oh Kwak wat heerlijk! Ik wil ook gauw naar Londen

En het lijkt me nou zo tof om bij zo'n goed examen aanwezig te zijn!!
Wij (A Capelli) hebben meegezongen in Davids afstudeerkoor, waar ook semi-professionele mensen in meezongen. Dat was opzich al gaaf, maar het examen had zoiets magisch en hij kreeg een 8,5 toen. Dat was echt wel speciaal Oh en zn vriendin (studente klassiek zang) zong een aantal solo's, en dat lijkt me ook fantastisch!
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:16:18 #249
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81692098
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Oh Kwak wat heerlijk! Ik wil ook gauw naar Londen

En het lijkt me nou zo tof om bij zo'n goed examen aanwezig te zijn!!
Wij (A Capelli) hebben meegezongen in Davids afstudeerkoor, waar ook semi-professionele mensen in meezongen. Dat was opzich al gaaf, maar het examen had zoiets magisch en hij kreeg een 8,5 toen. Dat was echt wel speciaal Oh en zn vriendin (studente klassiek zang) zong een aantal solo's, en dat lijkt me ook fantastisch!
ja ik heb hem al vaker horen spelen en er mankeerden nog wel een paar dingen aan, maar voor een bachelor examen was t echt fantastisch... moeilijk repertoire, veel modern, en gewoon goed uitgevoerd. en t is een van mn beste vriendjes dus ik was zó blij voor m dat t zo goed ging!
Kwak
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:16:35 #250
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81692109
Mag ik trouwens iedereen die zwaar low-budget naar Londen wil, St Christopher's Inn aanraden?
Supercool hostel met meerdere vestigingen (ook in andere steden trouwens), en een ervan heeft een sauna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')