Ik ook. In H3 op dit momentquote:Op maandag 8 november 2010 14:26 schreef Janpietklaas het volgende:
Ik zit er ook op school, Werktuigbouwkunde vestiging Delft.
Ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:28 schreef Outlined het volgende:
is het niet een ontzettende allochtone bende daar op de Haagse Hogeschool ?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:05 schreef dakraam het volgende:
Ik wou misschien aan de Haagse Hogeschool Commerciele Economie gaan doen. Bevalt de Haagse Hogeschool een beetje?
Hoezo?quote:
Ik doe een totaal andere opleiding maar het bevalt prima. Allochtonen zijn goed vertegenwoordigd.quote:
Dat is wel vet!quote:Op zondag 7 november 2010 17:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
http://www.imdb.com/video/screenplay/vi3487498521/
Zet het pauze op 0:26 en goed naar kijken
Mindhunters is een Amerikaanse thriller uit 2004, geregisseerd door Renny Harlin. Het vertelt het verhaal van zeven FBI-studenten die op een afgelegen eiland worden gedropt, alwaar ze onderzoek naar een seriemoordenaar moeten doen.
De film werd bijna volledig opgenomen in Nederland. Enkele bekende locaties hiervan zijn Amsterdam, de Haagse Hogeschool, Delft, Radio Kootwijk en Zandvoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
Wen er maar aan.quote:Op maandag 6 december 2010 23:05 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik heb vorige blok 15 studiepunten gehaald, maar er staat maar 8 punten op osiris
Wel, het is een paar x doorklikken, maar dan heb je wel gelijk de juiste persoon.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:56 schreef 12345r het volgende:
Heeft de Haagse Hogeschool geen mail-adres![]()
Waar vind je dat dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Wel, het is een paar x doorklikken, maar dan heb je wel gelijk de juiste persoon.
voor mijn broertje hij gaat nu naar 5hquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:08 schreef mapima het volgende:
Heeft iemand ook op het hbo in Leiden gezeten? Wat beviel beter?
In vergelijking met hhs bij hollands spoor.
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:55 schreef BETAMETHASON het volgende:
WTF man ik heb geen meivakantie, jullie?
Ik zie op de website van de HHS dat ze daar geen meivakantie hebben. Verschilt het alsnog per opleiding? Verschillen de data? Of heeft de HHS gewoon nooit meivakantie?quote:
of hij moet op een of andere gare opleiding zitten die ik niet ken :p op intranet staan alle roosters die ik kan vinden dat er gewoon les is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |