Voor Intents kiezen is een uitstekende optiequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
5 juni....damn wat zijn er dan veel feestjes. Ik had een bedrijfsuitje dat verzet is. Dus ik wil een feestje meepikken, maar wat een keuze zeg.... misschien Intents festival. Heeft wel een goeie line up
Tehcnoboy - oh my godquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Noxa het volgende:
Even uit de vorige post, reverzed hardstyle is terug aan het komen. Maar nog lang niet goed genoeg. Zoals het vroeger was... dat was pas reverzed bass.
Er is nog 1 moeder van alle reverzed tracks maar die kan ik zo snel ff niet vinden...
Ik zeg...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef ElDani het volgende:
Jow! Topics gaan wel erg hard nu haha!
Ik wil HEEL misschien toch naar Intents, maar ik weet het allemaal niet zeker.
Sowieso bijquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Site en line-up van Free Festival is bekend gemaakt. Volgens mij nog niet gelezen in het vorige topic.
http://www.freefestival.nl/harder/index.html
Tja, moet ook nog vervoer enzo regelen, dat is allemaal zo'n gedoe. Maar ik kan eventueel wel wat regelen om met vrienden te gaan ofzoquote:
Wij gaan naar Defqon met waarschijnlijk een busje die we voor weinig een dag mee kunnen krijgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef ElDani het volgende:
[..]
Tja, moet ook nog vervoer enzo regelen, dat is allemaal zo'n gedoe. Maar ik kan eventueel wel wat regelen om met vrienden te gaan ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Festival is een grote kans, maar voorlopig misschien..
DefQon... Pff ik bob wel, maar desnoods slaap ik in de auto..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |