HS-FOK'kers zijn toch altijd goed "potential"?quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik zie goeie aftermovie 'potential'
Lijkt me wel ja:Yquote:
wat een bakken toen in de Euphoria-tentquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja:Y
en als het weer zo zweten wordt als vorig jaar voorspelt het veel goeds voor de aftermovie
geen grijs shirt voor mij dit jaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja:Y
en als het weer zo zweten wordt als vorig jaar voorspelt het veel goeds voor de aftermovie
ach joh,quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
timetable + laatste info Emporium
http://www.matrixx.nl/news.asp?ne_id=77
http://www.matrixx.nl/upload/alinea_471.pdf
edit: zie ik daar GVD om 13.00 Ran-D al staan![]()
moeten we, gezien de drukte op de weg en rondom het terrein, ook nog flink op tijd weg!
dat is dan ook weer het andere uiterstequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:53 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
ach joh,
gewoon vrijdagavond je opblaaskrokodil mee en alvast op het water gaan slapen.
Idd, op tijd thuis dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die TT is echt 1 grote grap zeg![]()
![]()
aan de andere kant wel lekker dat de liefhebbers van het rauwere werk om 20.15 al naar huis kunnen
en dat is de reden dat je om 20.15 naar huis kan, dan is het uit met de pret...quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Je gaat er toch heen voor je plezier
Showtek heb ik niet zoveel mee, maar kan het allicht aankijken hoe lang ik het uithoud. Prophet en D&S heb ik al te vaak zien, en ik ga niet op het einde nog even naar house of iets dergelijks luisterenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Op tijd thuis?! Je gaat er toch heen voor je plezier en niet om zsm weer naar huis te gaan?
en in de categorie "vragen naar de bekende weg" is genomineerrrrrrd... T-Forcequote:
Dat nog niet eens zozeer maar het klopt gewoon niet als je eerst al het "rauwere werk" gehad hebt om daarna weer een stapje terug te doen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:42 schreef Beach het volgende:
De eckte liefhebber zeikt op de 'gewone' hs en gaat alleen nog maar voor het rauwere werk.
Dat vroeg ik zodat de rest ook wist waar we warenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
en in de categorie "vragen naar de bekende weg" is genomineerrrrrrd... T-Force
quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef ReMcOrE het volgende:
en in de categorie "vragen naar de bekende weg" is genomineerrrrrrd... T-Force ReMcOrE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |