och, weersvoorspellingen moet je sowieso niet te vaak geloven.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:11 schreef InGebruik het volgende:
Ook ik ben te vinden op Emporium. Zag alleen net de weervoorspellingen en die waren niet om echt vrolijk van te worden..
En jij durft jezelf benniesnugger te noemenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
och, weersvoorspellingen moet je sowieso niet te vaak geloven.
Meen me te herinneren dat ze 2 jaar geleden voor Defqon hele dag regen voorspelden.
Heb welgeteld 5 minuten lang regendruppels gezien en de rest was het gewoon een mooie blauwe lucht.
En als het wel regent bestaat er een mooie uitvinding genaamd poncho
Ik heb wel roddels gehoord over een strand. Iets kleins ofzo...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:37 schreef Grrommit het volgende:
Nog maar 3 weekjes en dan begint het WK!
En nog een of ander onbekend festival ergens?
Mompelt iets met regen, legendarisch, Southstylers, Decibel 2006quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
och, weersvoorspellingen moet je sowieso niet te vaak geloven.
Meen me te herinneren dat ze 2 jaar geleden voor Defqon hele dag regen voorspelden.
Heb welgeteld 5 minuten lang regendruppels gezien en de rest was het gewoon een mooie blauwe lucht.
En als het wel regent bestaat er een mooie uitvinding genaamd poncho
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mompelt iets met regen, legendarisch, Southstylers, Decibel 2006
daar was ik niet bijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Mompelt iets met regen, legendarisch, Southstylers, Decibel 2006
Uit nederland? gaat sowieso achteruit met de hardstyle. alhoewel d'r nog genoeg goed spul uitkomt, komt er ook zat troep uit..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:35 schreef ElDani het volgende:
1 van de Purple-gangers op Defqon:
Vind het niet veel..
Zijn britten. ik vind het gedeelte tussen 3 en 4 minuten "ok" voor Purple jongens.. beetje zomers.. maar verder klinkt het zo leeg.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:46 schreef Xblister het volgende:
[..]
Uit nederland? gaat sowieso achteruit met de hardstyle. alhoewel d'r nog genoeg goed spul uitkomt, komt er ook zat troep uit..
heerlijk nummer;
UK dus .. ff wat yt's gecheckt ... leuk maar ben betere HS gewendquote:
Sowieso Mark EG & Proteus...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Welke HS-DJ's/producers uit Engeland kennen we eigenlijk?
Proteus komt toch uit Finland?quote:
Je hebt gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |